Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia unui generator electric pentru statia de apa a orasului Magurele


Detaliu pentru invitatia numarul 339352
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORASUL MAGURELE
Numar invitatie: 339352/14.11.2012
Denumire contract: Achizitia unui generator electric pentru statia de apa a orasului Magurele
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL MAGURELECod fiscal: 4364500, Adresa: STR. BUCURESTI NR.21, MAGURELE, Magurele, Telefon: +40 4574125/4574091, Fax: +40 4574165
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. Calugareni nr. 4, MAGURELE, Magurele, Romania, cod postal: 077125, telefon: +40 4574125/4574091, fax: +40 4574165, persoana de contact: MARIANA COSTIN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Magurele, str. Calugareni nr. 4, oras Magurele, judet Ilfov
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia unui generator electric pentru statia de apa a orasului Magurele
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Primaria orasului Magurele doreste achizitionarea unui generator electric pentru asigurarea continuitatii in furnizarea energiei electrice pentru statia de apa a orasului Magurele, judetul Ilfov
II.1.6) CPV: 31127000-2 - Generatoare de urgenta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 120, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul 2.400 leiValabilitate: 90 de zile de la data limita de primire a ofertelorseconstituie prinviramentin contul RO44TREZ4215006XXX003040, deschis la Trezoreria Ilfov, cod fiscal 434500 , cu ordin de plata sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de asigurari, in original, in cuantumul si pentru perioada prevazutamai sus.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentultrebuiesaprevadacaplatagarantieise va executa neconditionat sau conditionat, respectivla prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.instrumentul de garantare prevedea angajamentul societatii bancare/de asigurari de a plati suma de 1200 lei conform art. 2781 din OUG 34/2006Dovada constituirii garantiei se va prezenta in limba romana, iar pentru persoanele juridice straine poate fi prezentata in alta limba, insotita de traducere autorizata si legalizata in limba romana.Restituirea garantiei se face conformprevederilor legaleOfertantul pierde garantia de participare cand: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate aacesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei in care urmeaza sa se semneze contractul;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica inperioada de valabilitate a ofertei.Neprezentarea garantiei de participare conduce la respingerea ofertei.Depunerea garantiei de participare este obligatorie.Garantia departicipare constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost stabilita castigatoare, se va returna de catre autoritatea contractantadupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul a carui oferta a fost desemnata castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei de valabilitate a ofertei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze inprevederile art. 180 din OUG 34/2006Se va prezenta in original Formularul 1- Declaratie privind eligibilitatea.Se solicita prezentarea respectivului formular de catre toti membrii asocierii.In cazul in care operatorul economic ofertantbeneficiaza de sustinerea unui tert sustinator, se vaprezenta de asemenea in original Formularul 1 completat de catre tertul sustinator.2)Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze inprevederile art. 181 din OUG 34/2006Se va prezenta in original Formularul 2- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Se solicita prezentarea respectivului formular de catre toti membrii asocierii.In cazul in care operatorul economic ofertantbeneficiaza de sustinerea unui tert sustinator, se vaprezenta de asemenea in original Formularul 2 completat de catre tertul sustinator, cu mentionarea neincadrarii in prevederile art. 181 lit. a), c1) si d)din OUG 34/2006.3) Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze inprevederile art. 69^1 din OUG 34/2006Se va prezenta in original Formularul 3- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006. A se vedea Anexa la formularul 3Se solicita prezentarea respectivului formular de catre toti membrii asocierii, terti sustinatori (daca este cazul) si subcontractanti (daca este cazul)4) Conform Ordinului 314/2010 se va prezenta in original Formularul 4- Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaSe solicita prezentarea respectivului formular de catre toti membrii asocierii.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Primar: Ruse DumitruViceprimar: Narcis ConstantinContabil: Plesa ClaudiaConsilier: Gheorghe Camelia Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita oricarui operator economic sa prezinte documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilitPentru persoane fizice/juridice romane: Se va prezentade catre fiecare operator economic ofertant sau membru al asocierii, in original/copie legalizata/ copie conform cu originalul, un Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data depuneriiofertelor din care sa rezulte ca ofertantul are ca si activitati declarate ( conform Legii 359/2004 cu modificarile si completarile ulterioare)prestarea serviciilor aferenteactivitatilordin prezenta procedura de atribuire.Certificatul constatatorva contine siinformatii referitore la: denumirea operatorului economic si datele sale de identificare;sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa), structura actionariatului; numele reprezentantilor legali ai operatorului economic; domeniul de activitate principal; domeniile de activitate declarate a fi desfasurate conform Legii 359/2004Documentul va fi prezentat in copie conform cu originalul.Nota: Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul, pentru conformitate, de a solicita copia legalizata a respectivului document in perioada de evaluare a ofertelor.Pentru persoanele juridice straine : Se vor atasa copii dupa original, si traducerecertificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Se vor atasa documente relevante, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa reiasa urmatoarele date: - denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;
- codul unic de inregistrare;
- sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, - filiale, sucursale, subunitati (adresa);
- structura actionariatului;
- numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;
- domeniile de activitate declarate a fi desfasurate care sa corespunda codurilor CPV aferente prezentului contract.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceriANUL CURS EURO2009 4, 23732010 4, 20992011 4, 2379Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica, financiara se demonstreaza prin luarea in considerare cumulat a resurselor tuturor membrilor- Pentru calculul cifrelor de afaceri exprimate in alta moneda decat Lei se va folosi cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei pentru anii indicati. In cazul depunerii unei oferte comune de catre un grup de operatori cifra medie de afaceri poate fi indeplinita prin cumul.- Demonstrarea indeplinirii indicatorilor financiari pentru ofertantii nerezidenti, se poate face prin prezentarea de documente edificatoare emise de organe competente din tara de rezidenta care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic., Cerinta nr. 1Se solicita ca Cifra de afaceri medie anualaglobalape ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu: 200.000 lei- Se vaprezentaFormularul? Informatii generale incluzandsi informatii despre situatia economico-financiara pe ultimii 3 ani- Pentru operatorii economici nerezidenti, in masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Capacitatea tehnica- Declaratie privind lista principalelor produse livratein ultimii 3 ani, continand valori, durata prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privatiPrezentarea copiei contractului/contractelor sau dupa caz a unor copii ale partilor relevante ale contractului/contractelor din care sa reiasa partile, obiectul contractului, valoarea si termenul de indeplinire, documente prin care se face dovada indeplinirii cerintei de experienta similara;b) Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a dus la bun sfarsit in ultimii 3 ani, cel putin un contract furnizare obiecte similare, a caruivaloare sa fie de cel putin 120.000lei fara TVA Cerinta nr. 1Implementarea standardului de management al sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.11.2012 08:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer