Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia unui Multi Capillary Column - Ion Mobility Spectrometer (MCC IMS - spectrometru de masa cu mobilitate ionica cu autoinjetor prin cromatografie multi coloana)


Detaliu pentru invitatia numarul 357266
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ACADEMIA ROMANA - FILIALA IASI
Numar invitatie: 357266/31.01.2014
Denumire contract: Achizitia unui Multi Capillary Column - Ion Mobility Spectrometer (MCC IMS - spectrometru de masa cu mobilitate ionica cu autoinjetor prin cromatografie multi coloana)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialACADEMIA ROMANA - FILIALA IASICod fiscal: 4540917, Adresa: B-dul Carol I nr.8, Iasi, Telefon: 0232211150, Fax: 0232211150
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (: Cercetare stiintifica fundamentala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia unui Multi Capillary Column - Ion Mobility Spectrometer (MCC IMS - spectrometru de masa cu mobilitate ionica cu autoinjetor prin cromatografie multi coloana)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: i. Multi Capillary Column - Ion Mobility Spectrometer (MCC IMS - spectrometru de masa cu mobilitate ionica cu autoinjetor prin cromatografie multi coloana), Cod principal CPV 33114000-2 Aparate de spectroscopie (Rev.2), ii. Service in perioada de garantie, Cod secundar CPV 51430000-5 Servicii de instalare de echipament de laborator; iii. Training utilizare echipamente si aplicatii, Cod secundar CPV 79632000-3 Servicii de formare a personalului (Rev.2).
II.1.6) CPV: 33114000-2 - Aparate de spectroscopie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 330, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Val.GP este de 6500 lei sau echivalentul in Euro sau alta valuta la cursul BNR din data de 14.01.2014;va fi varsata in cont nr RO78TREZ4065005XXX000401, deschis la Trez. Mun. Iasi sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original la sediul AC, pana la data limita stabilita pt depunerea ofertelor in cuantumul si pentru perioada prevazuta in anuntul de part.Valabilitatea GP: 60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.GP se va exprima in RON sau in echiv. in Euro sau alta valuta si se va constitui in una din urmatoarele forme: ordin de plata, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta;scrisoare de GB (compl. conf.Form.6)in favoarea A.R.-Filiala Iasi, eliberata de preferat de o banca din Romania sau dupa caz, de o banca din strainatate de preferat cu corespondent in Romania sau de o societate de asigurari;se prezinta obligatoriu in original la sediul AC si in copie scanata ce va fi postata pe SEAP, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in anuntul de part.GP in original trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data limita de depunere a ofertelor. A.C. are dreptul de a retine GP, ofertantul pierzand astfel suma constituita, daca ofertantul isi retrage oferta in perioada ei de valabilitate, daca ofertantul castigator nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului ori daca ofertantul castigator refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.In cazul unei contestatii conf art. 278(1)lit a din O.U.G. 34/2006, in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia, AC va retine contestatorului din GP 1% din valoarea acesteia.GP constituita de ofertantul castigator se restituie de AC in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie.
Garantie de buna executie
Castigatorul va constitui o garantie de buna executie aferenta contractului de furnizare in termen de maximum 15 zile de la data semnarii contractului de furnizare, in valoare de 10% din pretul contractului, fara T.V.A, astfel: a.sub forma unei scrisori de garantie bancara de buna executie (conform Formularului 7) in favoarea ARFI, eliberata de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate de preferat cu corespondent in Romania;b.un instrument de garantie bancara emis de o societate de asigurari, in original (personal sau prin posta cu scrisoare recomandata cu confirmare de primire) la sediul autoritatii contractante;c. prin retineri succesive din valoarea facturilor ce urmeaza a fi platite pana la constituirea sumei recurente prevazute mai sus in contul achizitorului nr. RO78TREZ4065005XXX000401 deschis la Trezoreria mun. Iasi conform prevederilor H.G. 1045/2011.Garantia de buna executie a contractului se va restitui in cel mult 14 zile de la data platii finale
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 actualizata (completata conform Formularului 1);
-Documente care dovedesc eligibilitatea (Declaratie completata potrivit Formularului 2);
-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (completata conform Formularului 8).Persoanelor ce detin functii de decizie in cadrul procedurii sunt urmatoarele: Bogdan Simionescu-presedinte, Valeriu Cotea, director proiect, Meda Galea, contabil sef, Radu Rachieru, responsabil financiar, Marius Niculaua, responsabil tehnic.Constantin Bogdan-Nechita, cercetator stiintific, Cristina Budau, consilier juridicCristian Carp, responsabil achizitiiCristinel Zanoaga, cercetator stiintific, Tudosa Ionel, inspector specialitate, Odageriu Gheorghe, cercetator stiintific-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor, inclusiv cele locale, si a contributiei pentru asigurarile sociale catre stat: -ofertantul va prezenta situatia obligatiilor prin care pot dovedi ca nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.In masura in care ofertantul nu poate depune o situatie conforma cu cele solicitate mai sus, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art.11 alin(4) din HG 925/2006 actualizata.-Certificat de participare la procedura elaborat conform Ordinului nr. 314 din 12 octombrie 2010 (completat potrivit Formularului 3) - Pentru persoane juridice romane se solicita certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.- Pentru persoane fizice romane se solicita autorizatia de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.- Pentru persoane juridice/fizice straine se solicita documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu tara in care ofertantul este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -declaratie privind cifra de afaceri globala care vizeaza activitatea din ultimii trei ani;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a controlului calitatii de care ofertantul dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de ofertant in special pentru asigurarea calitatii si service-ului, -lista principalelor livrari de produse similare din ultimii 3 ani(calculati pana la data limita de depunere a ofertelorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
85
Descriere: Componenta financiara
Garantia echipamentului
5
Descriere: Garantia se calculeaza conform algoritmului de calcul de mai jos
Caracteristicile tehnice si functionale suplimentare -Autosampler
10
Descriere: Autosampler pentru realizarea uneianalize reproductibile si cu o acuratete mai mare
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.02.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice - POS CCE
Data expedierii prezentei invitatii: 31.01.2014 11:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer