Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia unui sistem de montare suplimentar pentru placile flexo pe sistemul SLEEVE de la rotativa Edelman V52


Detaliu pentru invitatia numarul 336195
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA "IMPRIMERIA NATIONALA" - S.A.
Numar invitatie: 336195/27.09.2012
Denumire contract: Achizitia unui sistem de montare suplimentar pentru placile flexo pe sistemul SLEEVE de la rotativa Edelman V52
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA "IMPRIMERIA NATIONALA" - S.A.Cod fiscal: 2779625, Adresa: BD. ALEXANDRU IOAN CUZA, 56, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40214348802, Fax: +40214348810
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Productie poligrafica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia unui sistem de montare suplimentar pentru placile flexo pe sistemul SLEEVE de la rotativa Edelman V52
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia unui sistem de montare suplimentar pentru placile flexo pe sistemul SLEEVE de la rotativa Edelman V52
II.1.6) CPV: 42960000-3 - Sisteme de comanda si control, echipament de tiparire si de grafica, echipament de birotica si echipament de procesare a informatiilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 176, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul GP este de 726, 95 euro(1, 9% x 38.260, 87euro)echiv in lei la curs valab in ziua constit ac.valab: 120 de zile de la data lim de primire a ofertelor Se constit prin vir bancar sau printr-un instr.de garant emis in cond legii de o soc bancara ori de o soc de asig care se prez in orig in cuantum si pt per de valab prevaz in DA Daca GP se va constit prin vir bancar(OP) ofertantul are oblig confirm ac de catre bca pana la data deschid ofertelor Plata se va efect in cont CNIN SA IBAN RO53RZBR0000060003138747 RAIFFEISEN BANK-SUC MUN BUC GP irevocab Prin exceptie de la prev alin. 2.1 GP se poate constit si prin dep la AC a: unui OP sau a unei file CEC cu cond confirm acestora de catre banca pana la data deschid ofertelor sau a unei sume in numerar in cazul in care val GP este redusa ca val la casieria AC sit la pct de lucru din DA In conf cu preved Lg nr. 346/2004 art. 16 alin (2) privind stim infiint si dezv IMM cu modif si compl ult IMM-urile pot benef de red cu 50% a GP prin prez doc just coresp Doc de const a GP tb sa fie prez cel mai tarziu la data si ora stab pt deschid ofertelor AC are dreptul de a retine GP ofer pierzand astfel suma constit atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urm sit: isi retrage oferta in per de valab a ac sau oferta sa fiind stab castig refuza sa semneze ctr de achiz publ in per de valab a ofertei Daca CNSC respinge contestatia ca NEFONDATA CNIN va retine contestat din GP in rap cu val estim a ctr intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv - 1% din aceasta valoare.Restit: GP const de ofert.a carui oferta a fost stab ca fiind castig se restit de AC in cel mult 3 zile lucr de la data constit GBE GP constit de ofertantii a caror oferta nu a fost stab castig se return de AC dupa semnarea ctr de achiz publ cu ofertantul a carui oferta a fost desemn castig dar nu mai tarziu de 3 zile lucrat de la data exp per de valab a ofertei In ved restit de catre AC a GP se va compl Form nr.8, in orig semnat si stampilat
Garantie de buna executie
10% din val fara TVA a fiec ctr subsv, emisa in term de max 10 zile de la data intrarii in vig a ctr, pt cei care fac dovada de IMM, cuantum GBE este de 5% din val contr. De regula, GBE se constit printr-un instrum de garant emis in cond legii de o societ bcara sau de o societ de asig, care devine anexa la ctr. Preved art. 86 alin. (2) - (4) din HG 925/2006 se aplica in mod coresp. Nota : In cazul IMM se va prez decl pe propria rasp a reprez legal al intrep interesate privind incadrarea in categoria IMM. Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM va fi completata conform modelului prevazut in anexa 1 din Legea nr. 346/14.07.2004, cu modificarile si completarile ulterioare, si va fi prezentata in original. Dovezile privind calitatea de I.M.M. sunt necesare in vederea reducerii cu 50% a valorilor pentru criteriile legate de garantia de participare si de garantia de buna executie. Model de Scrisoare de garantie bancara, conform formularului nr. 9
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 : Declaratie privind situatia personala a operatorului economic ? in original, semnata si stampilata de reprezentantul legal in conformitate cu FORMULARUL NR. 1Cerinta nr. 2 : Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Administratia Finantelor Publice privind obligatiile de plata la bugetul de stat, din care sa reiasa ca nu figureaza cu obligatii neachitate scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele ? in original / copie legalizata sau in copie lizibila, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului, cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 3 : Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local, din care sa reiasa ca nu figureaza cu obligatii neachitate scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele ? in original / copie legalizata sau in copie lizibila, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului, cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 4 : Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, potrivit Ordinului nr. 314/12.10.2010 al A.N.R.M.A.P., conform FORMULARULUI NR. 2 in original, semnat si stampilat de reprezentantul legal.Cerinta nr. 5 : Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, conform FORMULARULUI NR. 3 in original, semnat si stampilat de reprezentantul legal.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: 1. Consiliul de administratie- Valentin Vagaon ? presedinte;
- Forsea Simona Teodora ? membru;
- Dumitru Valentin Mihai ? membru;
- Cristian George Lascu ? membru;
- Dumitru Laurentiu Andrei ? membru.2. Avizare documentatie procedura de atribuire- Valentin Vagaon ? Director General;
- Cristian Iorgulescu ? Director Executiv Directia Tehnica;
- Liliana Moisa ? Sef Serviciu Aprovizionare, Investitii;
- Consilier Juridic ? Serviciul Juridic si Verificarea Legalitatii Actelor;
- Ingrid Quirsfeld-Zimerman ? Sef Serviciu Achizitii.Persoane juridice/fizice straine: - se va prezenta echivalentul documentelor de mai sus.* In cazul in care la procedura se prezinta un mandatar al ofertantului, acesta va prezenta un mandat de la societatea in cauza, care sa dovedeasca faptul ca acesta este mandatat sa reprezinte ofertantul la procedura de achizitie. Cerinta nr. 1 : Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte existenta codurilor CAEN corespunzatoare obiectului achizitiei.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoane juridice/fizice straine: - se va prezenta echivalentul documentului de mai susNOTA : In cazul intreprinderilor mici si mijlocii, declaratia pe propria raspundere a reprezentantului/ reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderii interesate privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii. Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii va fi completata conform modelului prevazut in anexa 1 din Legea 346/14.07.2004, cu modificarile si completarile ulterioare, si va fi prezentata in original.Dovezile privind calitatea de I.M.M. sunt necesare in vederea reducerii cu 50% a valorilor pentru criteriile legate de garantia de participare si de garantia de buna executie.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generaleMedia cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani se va calcula prin impar?irea valorii cifrei de afaceri exprimata in lei la cursul euro mediu anual practicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2009 :1 euro = 4, 2373 lei.Anul 2010 :1 euro = 4, 2099 leiAnul 2011 :1 euro = 4, 2379 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin intermediul SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.02.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 26.09.2012 09:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer