Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIA UNUI SOFT DE RESTAURARE FILME CINEMATOGRAFICE CU DOUA LICENTE DE IMPLEMENTARE


Detaliu pentru invitatia numarul 335600
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ARHIVA NATIONALA DE FILME
Numar invitatie: 335600/18.09.2012
Denumire contract: ACHIZITIA UNUI SOFT DE RESTAURARE FILME CINEMATOGRAFICE CU DOUA LICENTE DE IMPLEMENTARE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialARHIVA NATIONALA DE FILMECod fiscal: 18119242, Adresa: str.SABARULUI nr.2, Jilava, Telefon: 0214501267, Fax: 0214501267
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.SABARULUI nr.2, Jilava, Romania, cod postal: 077120, telefon: +40 214501267, fax: +40 214501267, persoana de contact: ELENA MIHALACHE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str.SABARULUI nr.2, Jilava, Romania, cod postal: 077120, telefon: +40 214501267, fax: +40 214501267
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIA UNUI SOFT DE RESTAURARE FILME CINEMATOGRAFICE CU DOUA LICENTE DE IMPLEMENTARE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitie unui soft restaurare filme cinematografice cu 2 licente de implementare, care sa permita restaurarea filmelor pe pelicula cinematografica , transpuse in format digital, aflate in arhiva.
II.1.6) CPV: 48328000-3 - Pachete software de prelucrare a imaginilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 205, 640 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare :2056 ron, adica 1% din VE.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Garantia de participarte se va constitui conform art. 86.1 din HG 925/2006, precum si prin depunerea la casieria unitatii si se va prezenta in original la momentul deschiderii ofertelor.Echivalenta pentru o garantie depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere cu 5 zile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I. Art. 180.Se va completa Formularul 6-declaratie privind eligibilitatea-de catre ofertant si de catre tertul sustinator, daca este cazul.II. Art 181 .Se va completa Formularul 7-Declaratie privind neincadrarea inprevederile art.181- de catre ofertant si tert, dupa caz.III. Certificat de participare cu oferta independentaSe va completa Formularul 8-Conform Ordin 314/2010.IV. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69.1 din OUG 34/2006Se va completa Formularul 9- De catre ofertant si tert , dupa caz.Persoanele cu functii de decizie din partea autoritatii contractante si cu atributii in ceea ce priveste organizarea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Director-Anca Mitran, Dir.ec.- Viorica Radu, Dir. Tehnic-Nicoleta Manolache, Sef laborator prelucrare pelicula-Beniamin Dragne, Sef prezervare acces colectii- Maxim Meca, Persoana responsabila achizitii publice -Elena Mihalache.Toate documentele prezentate in copii , vor fi obligatoriu o copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.V.Certificate eliberate de administratia finantelor publice si autoritatile publice locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata exigibile catre bugetul de stat si bugetul local si nu are datorii in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau de catre bugetul local vor fi respinse. Toate documentele prezentate in copii , vor fi obligatoriu o copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Ofertantul clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii , va prezenta pt. conformitate certificatul constatator emis de ORC in original sau copie legalizata , la cererea comisiei de evaluare a ofertelor.1.Persoane juridice/fizice romane. Pt. persoane juridice1 .Certificatul constatatoreliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial, in original, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii corespunzator obiectului procedurii, precum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment.Pt. persoane fizice: Autorizatia de functionare , precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului, ?conform cu originalul?2.Persoane juridice/fizice starineCerinta obligatorie: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare /atestare ori apartenenta profesionala la domeniul de activitate legat de achizitia curenta , in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele vor fi prezentate in copie legalizata?conform cu originalul? , anexandu-se traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: cerinta 1.Se impune o medie a CA , in domeniul de activitate aferent contractului, pe ultimii 2 ani de 30.000 lei.Conversia leu/valuta se va face la nivelul cursului mediu anual lei/valuta furnizat de BNR pentrufiecare an in parte.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Experienta similara-maximum2 contracte cu valoare apropiata de valoarea contractului actual
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.09.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.09.2012 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 17.09.2012 11:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer