Achizitie publica - Achizitia unui utilaj multifunctional terasier in cadrul proiectului integrat ?Imbunatatirea retelei de drumuri de interes local, construire Centru de zi pentru copii in satul Izvoru, achizitionarea unui utilaj multifunctional terasier si dotarea Caminulu
Detaliu pentru invitatia numarul 355211
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 355211/31.10.2013
Denumire contract: Achizitia unui utilaj multifunctional terasier in cadrul proiectului integrat ?Imbunatatirea retelei de drumuri de interes local, construire Centru de zi pentru copii in satul Izvoru, achizitionarea unui utilaj multifunctional terasier si dotarea Caminului cultural din satul Visina, comuna Visina, judetul Dambovita?.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA VISINACod fiscal: 4344228, Adresa: Comuna Visina, judetul Dambovita, sat Visina, str Mihai Viteazu, nr 29, Visina, Telefon: 0245725064, Fax: 0245725064
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. MIHAI VITEAZU, NR. 29, VISINA, Romania, cod postal: 137515, telefon: +40 245725200, fax: +40 245725200, persoana de contact: Matei Georgian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. MIHAI VITEAZU, NR. 29, VISINA, Romania, cod postal: 137515, telefon: +40 245725200, fax: +40 245725200, persoana de contact: Matei Georgian
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia unui utilaj multifunctional terasier in cadrul proiectului integrat ?Imbunatatirea retelei de drumuri de interes local, construire Centru de zi pentru copii in satul Izvoru, achizitionarea unui utilaj multifunctional terasier si dotarea Caminului cultural din satul Visina, comuna Visina, judetul Dambovita?.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia unui utilaj multifunctional terasier in cadrul proiectului integrat ?Imbunatatirea retelei de drumuri de interes local, construire Centru de zi pentru copii in satul Izvoru, achizitionarea unui utilaj multifunctional terasier si dotarea Caminului cultural din satul Visina, comuna Visina, judetul Dambovita?.
II.1.6) CPV: 43262000-7 - Utilaje excavatoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 324, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei: 6480 lei. Perioada de valabilitate a garantiei: 120 zile de la termenul limita pentru primirea ofertelor. Modalitatea de constituire a garantiei de participare (GP): conform art. 86 din H.G. nr. 925/2006. Totodata, este permisa si constituirea prin plata la casieria autoritatii contractante. In cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea GP printr-un instrument de garantare, acest document va contine informatiile minime prevazute in Formularul 1.Ofertantii care vor constitui garantia in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea IMM au obligatia de a face dovada ca reprezinta o IMM prin atasarea Formularului nr. 11.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, in original la sediul autoritatii contractante, conform art. 86 alin. (6) din HG nr. 925/2006;Ofertantului caruia CNSC ii va respinge contestatia formulata ca nefondata, i se va retine potrivit art. 278^1, din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, o parte din garantia de participare, respectiv: 3240 leiIn cazul in care garantia de participare se constituiein alta moneda, decat moneda nationala, se va lua in calcul cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului fara TVA si se constituie conform art. 90, alim 1-3 din HG 925/2006, Garantia de buna executie se constituie de furnizor in termen de cel mult 15 zile de la data semnarii contractului de achizitie publica, sub sanctiunea rezilierii acestuia
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitate de indeplinireSe va atasaFormularul nr.2 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006, completat in original.Cerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitate de indeplinire1. Se va atasa Formularul nr. 3 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006, completat in original.2. Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, la bugetul general consolidat si taxele locale.Ofertantul va prezenta documente in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.3. Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, la bugetul general consolidat si taxele locale.Documentele se vor atasa in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Cerinta nr. 3Operatorii economici participanti la procedura vor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. Modalitate de indeplinireSe va atasa Formularul nr. 4 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completat in original.Cerinta nr. 4Operatorii economici (ofertanti/candidati/ofertanti asociati/subontractanti/tert sustinatori) participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 69?1 din OUG nr. 34/2006, actualizata.Modalitate de indeplinireSe va atasa, Formularul nr. 5 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completat in original.Persoanele care detin functie de decizie (respectiv persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) in cadrul autoritatii contractante care vor fi luate in calcul pentru completarea declaratiei sunt: 1) Ilie Sergiu - Primar, Papa Alexandru - viceprimar, Nuta Gheorghe - Secretar, Matei Georgian -consilier superior, - Galbenu Alecu - consilier urbanism, Nemesu Virgil - referent, David Marius - inspector.2) Consilierii locali: Covrig Cristian, Cristache Marcel, Ilie Georgel, Matei Costin, Mihaila Niculae, Motoc Lucica, Nicolae Marian, Niculae Costin, Stefan Corneliu, Trandafir Petrin, Barbu Alexandru, Cergan Daniel Operatorii economici trebuie sa fie legali inregistrati.Modalitate de indeplinirePrezentarea certificatului constatator in original/copie legalizata/copie lizibila conform cu originalulemis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul social al ofertantului din care sa rezulte informatii privind structura actionarilor/asociatilor, persoanele imputernicite (reprezentantii legali), obiectul de activitate. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. Certificatul constatator va cuprinde informatii recente si valabile la data limita a depunerii ofertelor.Autoritatea contractanta are dreptul sa solicite ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii trei ani(2011, 2012, 2013)sa fie minim 640000 lei.2.Prezentarea informatiilor generale despre ofertant, potrivit Formularului 6.3. Prezentarea bilanturilor contabile, pe ultimii 3 ani, inregistrate de organele competente.Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in partePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor furnizari de produse de natura celor prevazute in caietul de sarcini in ultimii 3 ani, potrivit Formularului nr. 7. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificari/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre client beneficiar.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.11.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.11.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 30.10.2013 08:58