Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie medicamente pentru Spitalul de Psihiatrie Cronici Balaci


Detaliu pentru invitatia numarul 351191
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA ALEXANDRIA
Numar invitatie: 351191/26.07.2013
Denumire contract: Achizitiemedicamente pentru Spitalul de Psihiatrie Cronici Balaci
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA ALEXANDRIACod fiscal: 4253650, Adresa: str. LIBERTATII NR.1, Alexandria, Telefon: +40 247311836, Fax: +40 247311836
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitiemedicamente pentru Spitalul de Psihiatrie Cronici Balaci
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Da
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie medicamente pentru Spitalul de Psihiatrie Cronici Balaci defalcate pe28loturi conform anexei B
II.1.6) CPV: 33661000-1 - Medicamente pentru sistemul nervos (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 105, 945 - 211, 890 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantiadeparticipare este 1% din valoarea maximafara TVA estimata pentru fiecare lotde catre autoritatea contractantaCuantumul garantiei de participare loturilor este prevazut in Caietul de sarcini? Modul de constituire a garantiei pentru participare: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (Formularul 1) , de o societate de asigurari emisa in favoarea autoritatii contractante, ordin de plata (contul: RO50TREZ6065041XXX000285, deschis la Trezorerie Alexandria ) sau plata cu chitanta prin casieria unitatii contractante.? Neconstituireagarantiei de participare si neprezentarea acesteia impreuna cu oferta de pretva atrage dupa sine respingerea ofertei conform Art.33-3 din H.G 925/2006.Dovada constituirii garantiei se va depunescanatin S.E.A.P. la sectiunea Documente de calificare, iar in cazul garantiilor constituite prin instrumente de garantare, originalul acestora se va transmite la sediul autoritatii contractante din Str. Libertatii, Nr.1, Biroul Achizitii Publice, panala data limita de depunere a ofertei. Pe plic se ve mentiona , ,Garantie de participare pentru procedura de achizitie Medicamente??Valabilitatea garantiei de participare este egala cu valabilitatea ofertei de 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.? In situatiaI.M.M ofertantul va completa si atasa la oferta declaratia pe proprie raspundere conf.Anexei nr.1 la OUG 27/2006 pentru modificarea si completarea Legii 346/2004.In cazulcontestatiilor, se va retine contestatorului pentru fiecare lot caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre C.N.S.C suma calculata conf.prevederilor Art.278^1 din OUG nr.34/2006; prevederile alin.(1) se aplica si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie.Pentru garantiile de participare depuse in valuta echivalenta se face la cursul BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
? Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea fara T.V.A. a fiecarui contract subsecvent si se constituieconform art.90 alin.1-3 dinHG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Se solicita prezentarea formularului nr.3 completat.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Documentul scanat va fi depus in S.E.A.P. la sectiunea Documente de calificare.In cazul unei asocieri aceste documente trebuie prezentate de fiecare asociat.Documentul solicitat pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul.Toate documentele se vor atasa scanat in format p.d.fCerinta nr. 2Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se solicita prezentareaformularului nr.4completat.In situatia in care documentele prezentate confirma ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G nr. 34/2006, autoritatea contractanta va exclude ofertantul de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Documentul scanat va fi depus in S.E.A.P. la sectiunea Documente de calificare.In cazul unei asocieri aceste documente trebuie prezentate de fiecare asociat.Documentul solicitat pentru neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 se va prezentasi de tertul sustinator, daca este cazul.Toate documentele se vor atasa scanat in format p.d.fCerinta nr. 3Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta Se solicita prezentareaformularuluinr.5completat.Documentul scanat va fi depus in S.E.A.P. la sectiunea Documente de calificare.In cazul unei asocieri aceste documente trebuie prezentate de fiecare asociat.Toate documentele se vor atasa scanat in format p.d.fCerinta 4Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareSe va completa formularul nr. 6 '. Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante va fi exclus din procedura de atribuire: Manager ?Dr.Filip Valentin, Director Medical- Dr. Zahiu Ioana, Consilier Juridic: Plopeanu Ramona, Dir.Ingrij.Medic.As.Pisica Elena. Membrii Consiliului de administratie: Ec. Stuparu Floarea; Ec. Ghinea Simona-Alina; Ec. Ancu Florentina; Dr. Zana Sorina Mihaela; Ref. Ograzeanu EugeniaDocumentul scanat va fi depus in S.E.A.P. la sectiunea Documente de calificare.In cazul unei asocieri aceste documente trebuie prezentate de fiecare asociat.Documentul solicitat pentru neincadrarea in prevederile art. 69 lit.a) , se vaprezenta si de tertul sustinator, daca este cazul.Toate documentele se vor atasa scanat in format p.d.fCerinta 5Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administratie fiscala al unitatii administrativ teritoriale privind plata obligatiilor la bugetul general consolidatSe prezinta Certificat de atestarefiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat in copie lizibila cu mentiunea, ,copie conform cu originalul?, certificat din care trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioaracelei incare se depune oferta.In cazul unei asocieri aceste documente trebuie prezentate de fiecare asociat.Toate documentele se vor atasa scanat in format p.d.fCerinta 6Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale, pe raza caruia societatea are sediul social.Se prezinta Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local in copie lizibila cu mentiunea , ,copie conform cu originalul?, din caresa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei incare se depune oferta.In cazul unei asocieri aceste documente trebuie prezentate de fiecare asociat. Cerinta nr. 1Certificat constatatoremis de ONRCa) pentru persoane juridice romane: Certificat constatator emis de O.N.R.C. din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.N.R.C din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;b) pentru persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.(in limba romana)In cazul unei asocieri aceste documente trebuie prezentate de fiecare asociat.Cerinta nr. 2Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii conform Legii 176/2000 privind dispozitivele medicale copie semnata si stampilata conform cu originalul;Autorizatie de punere pe piata de la Ministerul Sanatatii, Agentia Nationala a Medicamentului .(cf.lg.95/2006 si OMS 895/2006);In cazul unei asocieri aceste documente trebuie prezentate de fiecare asociat.Toate documentele se vor atasa scanat in format p.d.f
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Se va prezenta Bilantul contabil la data de 31.12.2012 vizat de organele competente., Cerinta nr.2Informatii privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similarein ultimii 3 ani, precizate valoric si cantitativ, Cerinta nr.2Autorizatia de punere pe piata eliberata de catre MS in conformitate cu Ordinul nr.893/2006 pentru aprobarea Normelor privind autorizarea penmtru activitatea de distrubutie en gros de medicamente si Legea 95/2006/Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.08.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.07.2013 11:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer