Achizitie publica - Achizitie publica de alimente pentru anul 2013.
Detaliu pentru invitatia numarul 346802
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 346802/16.05.2013
Denumire contract: Achizitiepublicadealimentepentruanul2013.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALULMUNICIPAL SFINTII DOCTORI COSMA SI DAMIAN' RADAUTICod fiscal: 4327367, Adresa: RADAUTI, CALEA BUCOVINEINR.34A, Radauti, Telefon: +40 0230564071, Fax: +40 0230562636
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: RADAUTI, CALEA BUCOVINEINR.34A, Radauti, Romania, cod postal: 725400, telefon: +40 0230564071, fax: +40 0230562636, persoana de contact: COMPARTIMENT ACHIZITII
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: RADAUTI, CALEA BUCOVINEINR.34A, Radauti, Romania, cod postal: 725400, telefon: +40 0230564071, fax: +40 0230562636 , Saladesedinte.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitiepublicadealimentepentruanul2013.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Cumpararea a 1200kg lapte praf, 30000 oua, 4000kg zahar, 2400 l ulei, 4500 kg orez, 1200kg gris, 3000 margarine la 500g, 400 kg faina grau, 1500 Kg gem fructe, 4000Kg paste fainoase, 2500 borcane 720g fasole verde, 1200 borcane 720g pasta tomate, 700Kg rahat, 1500Kg sare, 1800Kg malai, 4000buc pateu ficat pui 200g, 1300Kg fasole uscata, 1500 borcane 720g mazare verde , 9600 pac.biscuiti fara zahar 100g, 800kg lamai, 420Kg napolitanefara zahar 30-60g, 230Kg ceai menta la plicuri de 1-5 g.Cantitatilereprezintanecesarulpentruanul 2013 , pentru care sevorelabora si evaluaofertele si reprezintavaloareaminimaestimataaprezentei proceduri. Valoarea maximaestimatacontinesivaloareaposibilelorsuplimentari.Optiuni: Sup.prin actaditionalinprimele 4lunidin 2014 conformprev. art.6 dinHG 925/2006
II.1.6) CPV: 15000000-8 - Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 162, 585 - 216, 781 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
LOT1=149, LOT2=128, LOT3=171, LOT4=140, LOT5=152, LOT6=36, LOT7=81, LOT8=8, LOT9=68, LOT10=126, LOT11=65, LOT12=43, LOT13=38, LOT14=17, LOT15=41, LOT16=95, LOT17=51, LOT18=37, LOT19=162, LOT20=36, LOT21=142, LOT22=44 .Valorile sunt in lei RON.Perioada de valabilitate a garantiei de minim 30 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Modalitate de constituire: -depunere numerar la caserie, -cu ordin de plata , cu conditia existentei dovezii de depunere la data deschiderii ofertelor. Suma va fi depusa in contul autoritatii contractante RO10TREZ5955006XXX002079, deschis la Trezoreria Municipiului Radauti.Operatorii economici care opteaza pentru aceasta modalitate vor prezenta o copie a ordinului de plata vizat de organele bancare . Constituire prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus .Ofertantii care dovedesc prin documente statutul de I.M.M. beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare ( art.16 din Legea 346/2004).Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare vor fi respinse .In situatia constituirii garantiei in valuta , echivalenta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1 Declaratie privind egibilitatea .Cerinta obligatorie: completare formular 12A si/sauCazier judiciar /certificat echivalent. Vor fidescalificati ofertantii care se afla in una dinurmatoarele situatii: - omit sa completeze si sa prezinteformularul- nu prezinta formularul completat corect si integral.Cerinta nr.2 Declaratie privind neincadrareain prevederile art.181 din OUG34/2006 .Cerinta obligatorie: completare formular 12B. Vor fidescalificati ofertantii care se afla in una dinurmatoarele situatii: - omit sa completeze si sa prezinte formularul- nu prezinta formularul completat corect si integral.Cerinta nr.3 Certificat de participare lalicitatie cu oferta independenta.Cerinta obligatorie: completare formular 12D .Vor fidescalificati ofertantii care se afla in una dinurmatoarele situatii: - omit sa completeze si sa prezinte formularul- nu prezinta formularul completat corect si integral.Cerinta nr.4 Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in prevederileart.69 alin1 din OUG34/2006Cerinta obligatorie : completare formular 12E .Vor fidescalificati ofertantii care se afla in una dinurmatoarele situatii: - omit sa completeze si sa prezinte formularul- nu prezinta formularul completat corect si integral.Cerinta nr.5 Declaratia pe propria raspundereprivind incadrarea in categoria IMM.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoriaintreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acesteasunt definite prin Legea nr. 346/2004 privind stimulareainfiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici simijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul trebuie sa completeze si sa atasezeFormularul 3.Cerinta 6Certificat de atestare fiscala(inclusiv privind plata contributiilor sociale)Participantiivorprezentacertificat deatestarefiscala , eliberat de Ministerul Finantelor Publice sauunitatilesubordonatedincaresareiesecanuaudatoriiinlunaanterioaraceleiincaresedepunofertele.Cerinta 7 Certificat privind plata impozitelorsi taxelor locale.Ofertantii vorprezentadocumente, eliberate deautoritatilelocaledin care sareiese canuaudatoriiscadenteinlunaanterioaraceleiincaresedepunofertele .Informatii privind asocierea = Operatorii economici au dreptul de a asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Intr-o astfel de situatie, se va prezenta acordul de asociere din care vor rezulta cel putin urmatoarele: - faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea contractului; - nominalizarea liderului asociatiei; - comunicarile se vor face cu liderul asociatiei; - platile se vor face catre liderul asociatiei; - partea/partile din contract urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte; Nota: In cazul asocierii unui grup de operatori economici, indeplinirea cerintelor privind situatia economica-financiara, precum si capacitatea tehnica si profesionala, se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, scop in care asociatii au obligatia de a depune documentele relevante mentionate la punctele III.2.2) si III.2.3) din prezenta Fisa de date a achizitiei din care sa rezulte indeplinirea cerintelor respective. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa dovedeasca respectarea tuturor criteriilor de calificare si selectie prevazute in prezenta Fisa de date a achizitiei. Forma juridica pe care trebuie s-o ia asocierea grupului de operatori economici carora li s-a atribuit contractul: autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare.Acord de subcontractare= Prezentarea Formularului 7 din Sectiunea formulare .Ofertantul declarat castigator, care declara ca subcontracteaza parti din contract, va prezenta inainte de semnarea contractului, formularul intocmit si semnat cu fiecare subcontractant declarat in oferta.Documentele se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?NOTA: Factorii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurilor de atribuire sunt: -Manager: ing. Dorin Tibeica-Director finaciar contabil: Ec. Gafitescu Rodica Lacrimioara.-Director ingrijiri: As. Tipa Doina-Sef, com. achizitii: Ing.Gafitescu Petru, Lupascu Raluca , Galan Paula si Popa Gheorghe Certificat constatator emis de ONRC.Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, in original , copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul , din care sa rezulte ca au in obiectul de activitate producerea sau comercializarea bunurilor ofertate in cadrul acestei proceduri.Informatiile cuprinsein Certificatul Constatatortrebuie safie reale/ actualeladatalimitadedepunere aoferteleor.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc , inainte de comunicarea rezultatului procedurii , certificatul in original sau copie legalizata daca acesta a prezentat initial doar o copie conforma cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara.Cifra deafaceritrebuie sa fie cel putin egala cu valoarea estimata fara suplimentari a lotului pentru care se depune oferta., Bilantul contabil.-Se va depunebilantulcontabil pentru anul 2011 , inregistrat la Administratia Finantelor Publice sau alte documente emise deofertantii straini certificate in sistem international de referinta in materiePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani .Ofertantii trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani, pina ladatadepunerii oferteloraufurnizat produse similare celor solicitate prin documentatia de atribuire pentru fiecare lot pentru care se depune oferta., Ofertantiivor prezentamostrepentruloturilelacaresesolicitaacestlucru..Datalimitadedepunereamostrelorestedatalimita dedepunereaofertelorconformart.172 , alin.1)dinOUG34/2006 Se vor prezenta documente care certifica implementarea sistemului de calitate si siguranta a alimentului HACCP ( HG 924/aug.2005) laofertant sau documente care sa ateste caofertantul a implementatsaue in curs de certificare HACCP conform DS 3027E / 2002, CertificatISO9001/2008sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.05.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.05.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.05.2013 12:59