Achizitie publica - Achizitie - REACTIVI SI CONSUMABILE COMPATIBILE CU ANALIZORUL AUTOMAT DE HEMATOLOGIE XT 4000i
Detaliu pentru invitatia numarul 331666
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331666/13.07.2012
Denumire contract: Achizitie - REACTIVISI CONSUMABILE COMPATIBILE CUANALIZORUL AUTOMAT DE HEMATOLOGIE XT 4000i
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC MUNICIPAL CLUJ-NAPOCACod fiscal: 4547117, Adresa: STR. TABACARILOR NR. 11; COD 400139, Cluj-Napoca, Telefon: 0264437075, Fax: 0264437075
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IN SEAP LA adresa www.e-licitatie .ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie - REACTIVISI CONSUMABILE COMPATIBILE CUANALIZORUL AUTOMAT DE HEMATOLOGIE XT 4000i
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie ?- REACTIVISI CONSUMABILE COMPATIBILE CUANALIZORUL AUTOMAT DE HEMATOLOGIE XT 4000ipachetconform caiet sarcini. Contractul se va derula pana la 31.12.2012 cu posibilitate de prelungire pana la 30.04.2013 conf. Art.6 alin(30) HG 925/2006. Valoarea minima estimata, respectiv 72.841 ron reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri in functie de care se vor elabora si evalua ofertele, iar valoarea maxima estimata, respectiv 118.255 ronreprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari
II.1.6) CPV: 33695000-8 - Toate celelalte produse neterapeutice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 118, 255 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui conf. art.. 86. din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare?(1) Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.? Cuantumul garantiei de participare este de 1% din valoarea estimata fara TVA pentrupachetul ofertatPerioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se poate vira in contul RO48TREZ2165006XXX025378Dovada constituirii garantiei de participare se posteaza in format electronic in SEAP cu documentele de calificare pana cel tarziu la data stabilita in SEAPOfertantii care dovedesc prin documente statutul de I.M.M. beneficiaza de reducerea de 50% a cuantumului garantiei de participare (art. 16 din Legea 346/2004)In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului conform art.278^1 din OUG34/2006
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi de 5 % din pretul contractului de furnizare fara TVA si se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari , care devine anexa la contract conform art.90 din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratia privind eligibilitateasi neincadrareain situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de urgenta 34/2006-Se completeaza Formular: 1Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 -Se completeaza Formular: 2Certificatul pentru participare cu oferta independenta conf. Ordin nr 314/2010 al ANRMAP-Se completeaza Formular: 3Declaratie pe propria raspundere privind neicadrarea in prevederile art 691 lit. a din OUG 34/2006-Se completeaza Formular: 4Persoanele cu functie de decizie implicate in procedura de achizitie: Prof.Dr.Nicolae Constantea-Manager, Ec. Nicula Ioan-Director Financiar Contabil, Consilier jr.Niculita Florin-Oficiul Juridic, Dr.Simona Cretu ? Sef.Laborator, Ec.Baciu Maria-Birou Achizitii/AprovizionareCertificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor la bugetul localSe prezinta Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, certificat ce trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Prezentarea in oricare forma, conform art. 5 din Ordin 509/2011 ANRMAP (original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? ) Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor fiscale catre bugetul de statSe prezinta Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, certificat ce trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depunne oferta. Prezentarea in oricare forma, conform art. 5 din Ordin 509/2011 ANRMAP (original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? ) Certificat constatator emis de oficiul registrului comertuluiSe va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau copie certificata (?conform cu originalul?) pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii. Certificatul trebuie sa fie emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de deschidere a ofertelor.2 Aviz de functionareemis de MS sau echivalent-in original, copie legalizata sau copie certificata conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - certificate sau alte documenteemise de organisme abilitate in acest sens care sa sa ateste conformitatea produselor., - mostre, - Certificat de inregistrare a dispozitivelor medicale eliberat de MS pentru toate produsele din oferta, cu anexele aferente, - Declaratie pe proprie raspundere din partea ofertantului din care sa reiasa ca detine autorizatia de punere pe piata pentru produsele ofertate, -- Declaratie privind lista principalelor livrari in ultimii 3 ani pe aparat similar si 3 referinte pentru produse similare, pentru tot setul. Documente/certificate emise de organisme acreditate care confirmacertificarea sistemului calitatii ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.10.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.07.2012 11:56