Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE SERVERE SI RACKURI


Detaliu pentru invitatia numarul 313417
Autoritate contractanta
MUNICIPIUL PLOIESTI
Cod de identificare fiscala: 2844855
Adresa: Bulevardul Republicii nr. 2, Ploiesti
Telefon: 0244516699
Fax: 0244513829
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: ACHIZITIESERVERESIRACKURI
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 48820000-2 - Servere (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Achizitie, montare si intretinere servere si rackuri conform cerintelor Caietului de sarcini.
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 07.09.2011 16:50
Data limita de depunere a ofertelor: 22.09.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Registratura Primariei Municipiului Ploiesti, B-dul Republicii, nr. 2, intrarea C, parter
Data si ora deschiderii ofertelor: 22.09.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Primariei Municipiului Ploiesti, B-dul Republicii, nr. 2, etaj 3, Sala de sedinte. Reprezentantii ofertantilor vor avea imputernicire scrisa din partea societatii ofertante
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 90, 300 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1) Decl.situatie personala; Certif. indeplinire oblig plata taxe si impozite bugetele stat si local; Certificatparticipare cu oferta independenta. 2)Certificat deinregistrare si constatator. 3) Informatii generale. 4) Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani; Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere
SEAP.Garantie particip.1806 lei;una din formele prev.art.86(1)HG925/2006.Scris.de garantie se utiliz.formular din documentatie;pt virament bancar contRO23TREZ5215006XXX000128, cod fiscal 2844855
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer