Achizitie publica - ACHIZITIE ACID SULFURIC TEHNIC SI SULFAT FEROS
Detaliu pentru invitatia numarul 343067
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 343067/25.02.2013
Denumire contract: ACHIZITIEACID SULFURIC TEHNICSISULFAT FEROS
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SACod fiscal: RO 30267310, Adresa: TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, Targu Jiu, Telefon: +40 253335045, Fax: +40 253335068
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sucursala Electrocentrale Craiova - Etaj VI - Registratura, cu sediul in strada Unirii nr.147, localitatea Craiova, Romania, cod postal: 200330, telefon: +40 351403456, fax: +40 251594837, persoana de contact: NARCISA HRISTEA din cadrul Serviciului Achizitii Produse
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sucursala Electrocentrale Craiova - etaj III - Sala de Licitatii, cu sediul in strada Unirii nr.147, localitatea Craiova, Romania.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIEACID SULFURIC TEHNICSISULFAT FEROS
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIEACID SULFURIC TEHNICSISULFAT FEROS , in conformitate cu caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 24311411-1 - Acid sulfuric (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 80, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Pentru oferta completa=1590lei din care pentru: lot1=670lei, lot2=920lei.Data pt.care se deter.echivalenta leu/euro(cursBNR): cu 5zile calend.inainte de data deschid. ofertelor.Valabilitate: cel putin 90 de zile cu incepere de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia se constituie: a)instrument de garantare emis de o societ.bancara ori de o societ.de asig. in original, in cuantumul si pt. perioada prevazuta in docum.de atribuire.Nota: Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrum.de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: -conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conform.cu contractul garantat;sau-neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. b) OP confirmat de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.c) Lichiditati depuse la casieria autoritatii contractante(suma maxima ce poate fi depusa intr-o zi la casieria autoritatii contractante de catre ofertant este de 5000 lei.Pentru ofertantii I.M.M ?uri garantia de participare va fi insotita de declaratia ca firma este inscrisa in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, in conformitate cu conditiile art.3 din Legea 346/2004. In acest caz ofertantii beneficiind de reducere cu 50% a garantiei de participare.Ofertantul pierde garantia de participare daca: a)isi retrage oferta in perioada de valab.a ofertei;b)oferta fiind castigatoare, nu const.garantia de buna executie in perioada de valab.a ofertei, dar nu mai tarziu de 14 zile de la semnarea contractului si inregistrarea sa la sediul SE CRAIOVA ; c) oferta sa fiind castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valab.a ofertei;d) ofertantul va depune contestatie la CNSC si aceasta va fi respinsa.
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului, fara TVA. Modul de constituire: conform prevederilor art. 90 din HG nr. 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare asfel: a) Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari depusa de furnizor la Serviciul Achizitii Produse al achizitorului, printr-un mijloc care asigura inregistrarea in termen de 15 zile calendaristice de la semnarea contractului de ambele parti contractante; Retineri succesive din plata cuvenita conform facturilor partiale. In acest caz furnizorul are obligatia in termen de 15 zile calendaristice de la semnarea contractului de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului conform celor mentionate in H.G. nr. 1045/2011 privind modificarea art. 90 alin (3) din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea.Prezentare Formular 5.Documentul va fi prezentat in original.- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181.Prezentare Formular 6.Documentul va fi prezentat in original.- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a .impozitelor si taxelor catre stat precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat. Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (conform art. 9 din Ordin ANRMAP 509/2011).Formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident.Documentele pot fi prezentate in original sau in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.- Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Prezentare Formular 7.Documentul va fi prezentat in original.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Prezentare Formular 11.Documentul va fi prezentat in original.- Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69? din OUG 34/2006.Prezentare Formular 12. Documentul va fi prezentat in original. Declaratie privind regulile de evitare a conflictului de interese fata de persoanele care detin functii de conducere in cadrul autoritatii contractante, si anume: Constantin Balasoiu - Director SE Craiova;Veronica Nica - Director Economic;Viorel Tudor ? Director TehnicVergil Soare - Director Adj. Comercial;Constantin Hoanca ? Director Uzina CraiovaAdriana Petria ? sef serviciu Achizitii Produse- Declaratie cu privire la datele de identificare ale ofertantului/ofertantului asociat/subcontractantul/tertului sustinator.Prezentare Formular 13.Documentul va fi prezentat in original. - pentru Persoane juridice/fizice romaneCertificate constatatoare emise de ORC de pe langa Tribunalul in raza caruia isi are sediul operatorul economic ofertant.Nota: Pentru ofertantul clasat pe primul loc, certificatul constatator, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, se va prezenta ptr. conformitate a documentului in original/copie legalizata, daca acesta a fost prezentat in copie ?conform cu originalul?. Documentul va fi prezentat in original sau in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.- Persoane juridice /fizice straine: Prezentare Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Documentul va fi prezentat in original sau in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Declaratia pe propria raspundere de la operatorii economici inregistrati ca I.M.M.-uri.Pentru a se dovedi statutul de IMM este obligatoriu sa se prezinte declaratia pe propria raspundere completata conform prevederilor Legii 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare cu privire la stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similare din ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, insotita de recomandari sau de documente/ contracte/procese verbale de receptie emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.Operatorii economici vor face dovada, prin prezentarea de certificate/documente, ca au furnizat produse similare prin cel putin un contract sau maxim 3 contracte in valoare cumulata de : pentru acid sulfuric in valoare de minim 16.500 lei fara TVA , si sulfat feros in valoare de minim 23.000 lei fara TVA (pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual/valuta comunicat de BNR pentru fiecvare an in parte). Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii al ofertantului de catre un organism de certificare acreditat in tara sau in strainatate, conform caietului de sarcini, standardul de calitate aplicat fiindSR EN ISO 9001:2008 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din S.E.A.P. atasat prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.03.2013 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.03.2013 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 22.02.2013 09:28