Achizitie publica - ?Achizitie anvelope, camere de aer si taloane protectoare pentru autovehiculele si utilajele din dotarea D.R.D.P. Cluj si S.D.N. 1-8?
Detaliu pentru invitatia numarul 336649
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336649/04.10.2012
Denumire contract: ?Achizitieanvelope, camere de aer si taloane protectoare pentru autovehiculele si utilajele din dotarea D.R.D.P. Cluj si S.D.N. 1-8?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SACod fiscal: 16054368, Adresa: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021.315.01.26, Fax: 021.315.01.26
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Decebal nr.128, , Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400205, telefon: +40 0264432446, fax: +40 0264432446, persoana de contact: Departamentul Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Decebal nr.128, loc.Cluj-Napoca, RomaniaSala mare etaj 2
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Achizitieanvelope, camere de aer si taloane protectoare pentru autovehiculele si utilajele din dotarea D.R.D.P. Cluj si S.D.N. 1-8?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Achizitieanvelope, camere de aer si taloane protectoare pentru autovehiculele si utilajele din dotarea D.R.D.P. Cluj si S.D.N. 1-8((S.D.N. ALBA, S.D.N. BISTRITA, S.D.N. BAIA MARE, S.D.N. ORADEA, S.D.N. SATU-MARE, S.D.N. ZALAU, S.D.N. CLUJ, SDN Autostrada. Pe langa furnizarea anvelopelor se solicita servicii de service: demontarea anvelopelor uzate, montarea anvelopelor noipe janta, echilibrarea rotilor, plumbii necesari echilibrarii- pentru autoturisme.
II.1.6) CPV: 34351100-3 - Pneuri pentru autovehicule (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 199, 274.55 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
G.P.in cuantum total de 1.992, 75 lei/ 446, 63euro raportata pe loturi astfel: lot 1= 770, 64 lei/172, 72 euro; lot 2= 1.184, 0lei/265, 27 euro; lot 3 = 29, 96lei/6, 71euro; lot 4=8, 60lei/1, 93 euro;eliberata in numele ofertantului care va fi emisa de catre o soc. bancara/soc.asigurari.IMM-urile beneficiaza de 50%reducere.Per.de valab.a GP va fi egala cu per.de valab. a ofertei de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor G.P.?se va marca Form.III.1/6.G.P. se poate depune prin: a) Instr. de garantare (emis de o banca sau o soc. de asig.)-original (nu se admit copii) saub)Chitanta emisa de caseria aut.contr.in original/copie sauc)Virament bancar (OP sau fila CEC )?confirmat de banca-original/copie.Contul IBAN nr.RO07 RNCB 0106 0266 0575 0001 deschis la B.C.R.sucursala Cluj2.Decl.pe proprie raspundere-se completeaza Form.III.1.1/a.Conform art.278^1/OUG 34/2006, aut.contr. va retine contestatorului din G.P.suma de: LOT 1= 770, 64 LEI si Lot 2= 1.183, 55 lei ( deoarece sunt singurele loturi care se incadreaza in prevederile art. 278^1 din OUG nr.34/2006).Nota: a)G.P.emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in lb. romana.b)G.P.trebuie sa fie irevocabila.In cazul in care Ofertantul este reprezentat de o Asociere de operatori economici, este obligatorie completarea in continutul G.P. la sectiunea ?ofertant ? denumire/numele? a numelui Asocierii cu nominalizarea tuturor membrilor Asoc. in conform.cu Acordul de Asociere.G.P. trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor ? in sedinta de deschidere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea de contract acceptata fara TVA (IMM-urile beneficiaza de 50% reducere). Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari- Form.III.1.1/b1. sau retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Daca ofertantul alege varianta "retineri succesive", acesta are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent administrarea acestui cont de disponibildistinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis va fi de 0, 5% din pretul contractului. Garantia este irevocabila. Modul de restituire a Gar.de buna ex.: conform art.92 din H.G.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1). Declaratie privind calitatea de participant la procedura pentru ofertant, ofertant asociat - Formular III.2/a1.2). Acorduri de asociere ( autoritatea contractanta va solicita legalizarea asocierii numai in cazul in care oferta este castigatoare) - daca este cazul - Formular nr.III.2/a2.3). Formular tip din care sa reiasa ca ofertantul, ofertant asociat nu se afla in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006 modificata pentru ofertant, ofertant asociat si tertul sustinator (daca este cazul) - Formular III.2/a3.4). Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul III.2/a4 - Declaratie privind eligibilitatea art. 180 din OUG 34/2006 modificata pentru ofertant, ofertant asociat si tertul sustinator (daca este cazul).5). Certificat privind plata taxelor si impozitelor catre statul Roman-eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat (buget consolidat) si/sau tara in care este stabilit, din acestea sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta- se va marca de catre ofertant/ ofertant asociat Formular III.2/a5.6). Certificat privind plata impozitelor si taxele locale - eliberat de Primarii (Romania / tara in care este stabilit) din acestea sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta - se va marca de de ofertant/ ofertant asociat Formular III.2/a6.7). Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta pentru ofertant, ofertant asociat - Formular nr. III.2/a7.8).Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 ? se va prezenta de catre ofertant, ofertant asociat, subcontractant, cat si de tertul sustinator (daca este cazul) - Formularul III.2/a8.Nota: Persoanele care detin functii de decizie sunt: ? Director regional ing. Eugen Cecan? Director economic ec. Aneta Visan? Director adjunct Intretinere ing. Ioan Crisan? Serviciu Mecanizare ing. Emil Hanganu9) Cazierul judiciar/ certificat echivalent - se va marca de catre ofertant Formular nr. III.2.1/a910) Caziere fiscale, certif. sau echiv. se va marca de catre ofertant Formularul nr. III.2.1/a10.NOTA : a) Persoanele fizice sau juridice straine si romane trebuie sa prezinte documente edificatoare in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Se vor accepta : - Certificate - echivalent- Cazier juridic ? echivalent- Cazier fiscal - echivalent- Declartii pe propria raspundere date in fata unui notar, autoritati administrative sau judiciare sau asociatii profesionale.b)Daca se depun ?copii? ale documentelor, originalele se vor prezenta comisiei de evaluare in deschidere sau copiile trebuie sa fie legalizate la notariat.PRECIZARI: ? Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata ( amanari, esalonari, rambursari de TVA etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor si se prezinta documente justificative.? In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ofertantului.? Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.? Documentele/ Declaratiile se depun in original, iar certificatele se pot depune in original, copie legalizata si autentificata notarial sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul Cerinta 1. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati care fac obiectul prezentei achizitii, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ?Se va marca de catre ofertant Formular nr. III.2/b1.NOTA1: - Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.- Documentele vor fi valabile la data depunerii ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1Bilant contabil inregistarat la organele competente sau orice alte documente echivalente, pentru anii 2009, 2010, 2011, Cerinta nr. 2Cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011)trebuie sa fie cel putin egala cu valoarea: lot1= 154.127, 50lei fara TVA;34.544, 56 euro fara TVA;lot2= 236.710, 40 lei fara TVA; 53.053, 84 euro faraTVA;lot 3= 5.992, 00 lei fara TVA;1.342, 98 euro fara TVA;lot4= 1.719, 20leifara TVA; 385, 32 euro fara TVA;NOTA: Pt.transf. in Lei se va utiliza cursul mediu pentru anul respectiv(2009, 2010, 2011).Cursul mediu se calculeaza ca media aritmetica a ratelor medii lunare afisate pentru transformarea Euro in Lei, publicat pe site-ul www.bnr.ro(2009- 1Euro=4, 2373 Lei;2010? 1 Euro = 4, 2099Lei, 2011?1Euro=4, 2379 Lei.Pt. alte monede decat Euro, se transforma mai intai in Euro si apoi in Lei, utilizandu-se cursurile medii pentru anii respectivi, publicate pe site-ul: www.bnr.ro.Pt.conversia monedelor nationale care nu sunt afisate pe site-ul BNR se va folosi cursul mediu pentru anul resp.publicat site-ul http: //ec.europa.eu/budget/infore, Cerinta 3Declaratie pe proprie raspundere ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru sustinerea derularii contractului pe o perioada de minimminim , ,3, , luni de derulare a contractului, si in valoare de: lot1 = 19.265, 94 lei fara TVA; 4.318, 07euro fara TVA;lot2= 29.588, 80lei fara TVA; 6.631, 73euro fara TVA;lot3=749, 0 lei fara TVA; 167, 87 euro fara TVA;lot4= 214, 90 lei fara TVA ; 48, 16 euro fara TVA;, Informatii suplimentare/Detalii Autoritatea contractanta accepta sustinerea capacitatii economico-financiare a ofertantului/ candidatului, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilorjuridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva ? art.186/OUG 34/2006
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Lista principalelor furnizari in ultimii 3 ani din care sa rezulte: Ofertantul a furnizat cel putin: ? un contract sau max.3 contracte avand ca obiect furnizare in valoare de cel putin egala cu: lot1=38.531, 88 lei fara TVA;8.636, 14 euro fara TVA;lot2=59.177, 60 lei fara TVA;13.263, 46 euro fara TVA;lot3=1.498, 0 leifara TVA;335, 75 euro fara TVA;lot4=429, 80 lei fara TVA;96, 33 euro fara TVA;Nota: Pentru transformarea in Lei se va utiliza cursul mediupentru anul respectiv (2009, 2010, 2011). Cursul mediu se calculeaza ca media aritmetica a ratelor medii lunare afisatepentru transformarea Euro in Lei, publicat pe site-ul www.bnr.ro(2009- 1 Euro=4, 2373 Lei; 2010 ?1 Euro = 4, 2099Lei, 2011? 1Euro = 4, 2379 Lei).In acest sens se vor depune copie dupa documente: contract/ recomandare/document constatator., Cerinta nr.2: a)Declaratie privind dotarile, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune ofertantulb)Declaratie pe proprie raspundere ca va lua toate masurile necesare pentru respectarea cerintelor de calitate, a produselor care le oferteaza si isi asuma raspunderea pentru calitatea produselor livrate., Cerinta nr.3: a)Nominalizarea resurselor tehnice care vor participa direct la indeplinirea contractului(utilajele proprii, ca sunt proprietate sau Contracte (conventii) de inchiriere pentru echipamentele, instl., mijl. de transport care nu sunt proprietate , sau prezentarea altor documente care sa faca dovada punerii la dispozitie)b)Detinerea unui atelier propriu sau contract de prestari servicii cu un atelier care sa fie autorizat RAR privind demontarea /montarea anvelopelor pe janta, echilibrarea rotilor , cu punct de lucru in Cluj ?Napoca- pentru lotul 1., Nota: ?Comisia de evaluare are dreptul de a verifica si inspecta pe teren existenta dotarilor declarate de catre ofertant.? Autoritatea contractanta stabileste, ca cerinta minima, asigurarea (din dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere de la operatorii economici, asociati, subcontractanti etc.) a dotarilor necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari conform ?Caietului de sarcini?.ATENTIE ! Ofertantul care nu face dovada dotarii tehnice va fi exclus din procedura., Cerinta nr.4: Declaratie privind informatii de personal, Nominalizarea-responsabilul de contract;
-responsabilul cu calitatea;CV-urile, Declaratii de disponibilitate pentru personalul nominalizat, Informatii privind asocierea : Mai multi operatori economici au dreptul de ase asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea., Informatii privind sustinerea de catre un tert: ?Angajament ferm? al unei persoane fizice sau juridice si documentele solicitate in formularul tip (daca este cazul), incheiat in forma autentica (art. 190 din OUG34/2006 actualizata; art.11^1 alin3 si 4/ HG 925/2006 actualizata)- Formular III.2.2/5 si Anexa1/Form.III.2.2/5, Informatii privind subcontractantii : In cazul in care ofertantul va subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe careurmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza precum si datele de recunoastere alesubcontractantilor propusi.Atentie! a) Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, pentru incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.b) Raspunderea contractantului in ceea ce priveste modul de indeplinire a contractului de achizitie publica nu este diminuata in cazul in care o parte/parti din contract sunt indeplinite de subcontractanti. Implementarea Standardului de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001 sau echivalent-copie conform cu originalul, Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001 sau echivalent- copie conform cu originalul
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe site-ul: www.e-licitatie.ro sau www.drdpcluj.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.10.2012 09:47