Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie Asfalt (Mixturi asfaltice)


Detaliu pentru invitatia numarul 347347
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SECTOR 2
Numar invitatie: 347347/24.05.2013
Denumire contract: AchizitieAsfalt(Mixturi asfaltice)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SECTOR 2Cod fiscal: 4266260, Adresa: SOS.ELECTRONICII, NR.44, SECTOR2, BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: +40 212527789, Fax: +40 2527977
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SOS.ELECTRONICII, NR.44, SECTOR2, BUCURESTI, Bucuresti, Romania, cod postal: 023254, telefon: +40 212527789, fax: +40 212527977, persoana de contact: DANIELA NEGRU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SOS.ELECTRONICII, NR.44, SECTOR2, BUCURESTI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: AchizitieAsfalt(Mixturi asfaltice)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: 2013: BA 8=1200to;BA 16=400to.2014: BA 8 primele 4 luni 55toOptiuni: 4 luni 2014 maxim 18.271, 33 lei conform art.6 alin(3) din HGR 925/2006.
II.1.6) CPV: 44113620-7 - Asfalt (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 532, 769.48 - 551, 040.81 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai jos, si se va prezenta la depunerea ofertei - in afara plicului continand documentele de calificare, oferta tehnica si financiara - anexata Scrisorii de inaintare. Cuantum: 6000 lei;Garantia de participare se constituie in una din urmatoarele forme: Virament bancar in contul ADP SECTOR 2, C.U.I. 4266260, in urmatorul cont RO53TREZ7025006XXX000200, deschis la Trezoreria Sector 2, (Viramentul bancar trebuie confirmat de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor); SAU Instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate bancara sau o societate de asigurari (Formular nr.5).Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Orice oferta care nu este insotita de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata, va fi respinsa in cadrul sedintei de deschidere conform art. 33 alin 3 din HG 925/2006 actualizata.In masura in care un ofertant inainteaza o contestatie, iar C.N.S.C. respinge contestatia, autoritatea contractanta va aplica prevederile art. 278^1 alin. (1) din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare si va retine contestatorului suma de: 4.312, 77 leiI.M.M.-urile pot constitui garantia de participare in valoare de 50% din cuantum; se vor prezenta anexat garantiei de participare, dovezile privind calitatea de I.M.M. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Garantia de participare va fi valabila pana la data de ? (60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor).Garantia de participare se va prezenta separat intr-un plic separat.
Garantie de buna executie
-garantia de buna executie se va constitui in cuantum de 5% din pretul contractului (fara TVA)-modaliatatea de constituire a garantiei de buna executie este in conformitate cu prevederile art. 90, alin (1) din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea (formular nr.2)2.Declaratie privind neincadrareain prevederile art.181 ( formular nr.3 )3.Certificat de participare cu oferta independenta ( formular nr.12 )4.Declaratie privind calitatea de participant la procedura (formularul nr.4)5. Declaratie privind neicadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006, aprobata prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ( formular nr.13)6.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante membrii ai comisiei de evaluare sunt Lemnaru Cristian, Buturca Mihai , Cioaba Alexandru Dan , Niculescu Dan, Croitoru Nicolae, Covesanu Dan, Negru Daniela , Francu Mircea, Lica Raducanu Elena, Paraschiv Paraschiva, Ion Mirela , Raduca Daniela , Dumitriu Corin. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ( copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).Informatiile cuprinse in Certificatul Constatator, trebuie sa fie reale /actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani, Bilantulcontabil 31.12.2011Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Lista cu principalele livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani pana ladata depunerii ofertelor. Prezentarea a cel putin un certificat/document de natura si complexitate similara incheiat in ultimii 3 ani, emis sau contrasemnat de o autoritate sau de catre clientul beneficiardin care sa rezulte furnizarea de produse similare., Lista cu echipamente si utilaje disponibile pentru indeplinirea contractului de furnizarePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.06.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.06.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.05.2013 15:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer