Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE AUTOCAMION CU PLATFORMA BASCULABILA


Detaliu pentru invitatia numarul 337031
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC ALEXANDRIA
Numar invitatie: 337031/09.10.2012
Denumire contract: ACHIZITIEAUTOCAMION CU PLATFORMA BASCULABILA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC ALEXANDRIACod fiscal: 13924437, Adresa: STR. ION CREANGA, BL.F, ZONA MODERN, Alexandria, Telefon: 0247/306023, Fax: 0247/318121
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. ION CREANGA, BL.F, ZONA MODERN, Alexandria, Romania, cod postal: 140051, telefon: +40 0247/306023, fax: +40 0247/318121, persoana de contact: COMPARTIMENT ACHIZITII
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. ION CREANGA, BL.F, ZONA MODERN, Alexandria
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (SERVICIU PUBLIC DE INTERES LOCAL)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIEAUTOCAMION CU PLATFORMA BASCULABILA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract furnizare produse: autocamion cu platforma basculabila necesar desfasurarii in bune conditii a lucrarilor locale de intretinere/deszapezire si transportului materialelor antiderapante la Administratia Domeniului Public Alexandria
II.1.6) CPV: 34142300-7 - Autobasculante (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 241, 935 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :4.800 lei ? valabila pe o perioada de cel putin 60 zile de la termenul limita de primire oferte;Garantia de participare la licitatie se poate constitui prin una din urmatoarele forme: 1) virament bancar in contul RO45TREZ6065006xxx002222 deschis la Trezoreria Alexandria, cod fiscal 13924437;2) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire ;3) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante; scrisoarea de garantie bancara se va completa in conformitate cu prevederile formularului nr. 16si se va prezenta in original;4)numerar la casieria ADP Alexandria, chitanta se va prezenta in original.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor;In cazul in care sunt depusecontestatii cu privire la procedura de atribuire, pe care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor le respinge ca nefondate, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 2419, 35 lei in conformitate cu art. 278^1ali.(1) lit. a) din OUG 34/2006.Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea IMM, au obligatia de a face dovada ca reprezinta IMM, prin completarea formularului- Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a. declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - ofertantul va completa o declaratie pe propria raspundere - formular nr. 2;b. declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - ofertantul va completa o declaratie pe propria raspundere ? formular nr. 3;c. declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - ofertantul va completa o declaratie pe propria raspundere ? formular nr. 5;d. certificarea faptului ca participarea ofertantului/candidatului la procedura este facuta in concordanta cu regurile de concurenta conf. Ordin 314/2010, solicitam completare Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? formularnr. 6;e. certificatul de atestare fiscalaeliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale, care sa ateste ca societatea ofertenta nu se inregistreaza cu debite scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertelela bugetul local, in original/copie legalizata /copie conform cu originalul;f. certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat in original/copie legalizata /copie conform cu originalul;g. declaratie privind calitatea de participant la procedura completare formular nr. 4; a. se va prezenta certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original, copie legalizata, copie cu mentiunea ?conform cu originalul?) sau alt document echivalent din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate, activitatea de productie si/sau comercializare pentru categoria de produse care face obiectul procedurii de achizitie publica. Certificatul trebuie sa nu fie emis/eliberat cu mai mult de 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor . Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.b.persoane juridice / fizicestraine -vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Documentele vor fi prezentate intraducere autorizata;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Fisa de informatii generale- Se va completa formularul 7- Bilantul contabil- Se va prezenta bilantul contabil la data de 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Experienta similara- Se va completa formularul nr. 8;Pentru demonstrarea experientei similare se va prezenta copie certificata conform cu originalul de pe certificate/documente emise la 1(una) livrare similara de produse de catre o autoritate sau client beneficiar.- Declaratie privind lista principalelorlivrari de produsein ultimii 3 ani continand valori, cantitati, beneficiari;
- Se va completaformular nr. 12;Lista principalelorlivrarisimilare, va contine valori, perioade de derulare a contractelor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati ; - Sistemul de Management al calitatii ISO 9001/2001- Prezentare certificat emis de organisme independentecare atesta respectarea standardelor de asigurarea calitatii conform SR EN ISO-9001- sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP SI DE LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.10.2012 14:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer