Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE AUTOCAMION CU PLATFORMA BASCULABILA


Detaliu pentru invitatia numarul 339297
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC ALEXANDRIA
Numar invitatie: 339297/13.11.2012
Denumire contract: ACHIZITIEAUTOCAMION CU PLATFORMA BASCULABILA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC ALEXANDRIACod fiscal: 13924437, Adresa: STR. ION CREANGA, BL.F, ZONA MODERN, Alexandria, Telefon: 0247/306023, Fax: 0247/318121
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. ION CREANGA, BL.F, ZONA MODERN, Alexandria, Romania, cod postal: 140051, telefon: +40 247306023, fax: +40 247318121, persoana de contact: MARIA GOGOI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. ION CREANGA, BL.F, ZONA MODERN, Alexandria, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (serviciu public de interes local)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIEAUTOCAMION CU PLATFORMA BASCULABILA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract furnizare produse: autocamion cu platforma basculabila necesar desfasurarii in bune conditii a lucrarilor locale de intretinere/deszapezire si transportului materialelor antiderapante la Administratia Domeniului Public Alexandria
II.1.6) CPV: 34142300-7 - Autobasculante (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 241, 935 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :4.800 lei ? valabila pe o perioada de cel putin 60 zile de la termenul limita de primire oferte;Garantia de participare la licitatie se poate constitui prin una din urmatoarele forme: 1) virament bancar in contul RO45TREZ6065006xxx002222 deschis la Trezoreria Alexandria, cod fiscal 13924437;2) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire ;3) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante; scrisoarea de garantie bancara se va completa in conformitate cu prevederile formularului nr. 16si se va prezenta in original;4)numerar la casieria ADP Alexandria, chitanta se va prezenta in original.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor;In cazul in care sunt depusecontestatii cu privire la procedura de atribuire, pe care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor le respinge ca nefondate, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 2419, 35 lei in conformitate cu art. 278^1ali.(1) lit. a) din OUG 34/2006.Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea IMM, au obligatia de a face dovada ca reprezinta IMM, prin completarea formularului- Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Ofertantul va completa o declaratie pe propria raspundere - formular nr. 2.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, se accepta o declartie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau a unei autoritati judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Ofertantul va completa o declaratie pe propria raspundere ? formularnr.3.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, se accepta o declartie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau a unei autoritati judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Ofertantul/Candidatul/Ofertantulasociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire.Ofertantul va completa o declaratie pe propria raspundere ? formular nr. 5Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire si persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante sunt: Director: Tote Marioara;Sef serviciu Contabilitate: Firica Cristian;Comisia de evaluare: Firica Cristian, Filip George, Ionescu Mariana, Piper Sofia, Enescu Roxana, Florescu Mariana;Comisia de stabilire criterii, factori si caiet de sarcini: Jianu Tudorel, Puiu Liviu, Balan DumitruPrimar Municipiul Alexandria: Dragusin Victor;Consiliul Local Municipiul Alexandria: Consilieri locali: Abalaru Ion, Brosteanu Andreea, Calota Florica Ica, Cobarlie Silvia, Curea Gina Georgeta, Doncea Bogdan Alin, Ghicica Maria, Iotu Lucian, Mocanu Daniel Marian, Neacsu Alexandru, Neacsu Ionut, Petcu Marian Dragos, Popescu Dumitru Dan, Stancu Iuliana, Streinu Marius, Talpiga Stelica, Tanase Florentiu, Titirisca Florin Nicusor, Voicila Florea;Director Directia Buget Finante, Taxe si Impozite Primaria Municipiului Alexandria: Gafencu Haritina.4.Certificarea faptului ca participarea ofertantului/candidatului la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta conf.Ordin314/2010-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta , completare formular nr. 65.Certificatul fiscal eliberat de unitatea administrativ teritoriala de pe raza caruia societatea are sediul social-SeprezintaCertificatul de atestare fiscalaeliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale, care sa ateste ca societatea ofertenta nu se inregistreaza cu debite scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertelela bugetul local, in original/copie legalizata /copie conform cu originalul, scadent in luna anterioara celei in care se depune oferta6.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat-Se prezintaCertificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat in original/copie legalizata /copie conform cu originalul, scadent in luna anterioara celeiin care se depune oferta7.Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Ofertantul va completa formularul nr. 4 1.Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului-Se va prezenta ?certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului? (original, copie legalizata , copie cu mentiunea ?conform cu originalul?) sau alt document echivalent din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate, activitatea de productie si/sau comercializare pentru categoria de produse care face obiectul procedurii de achizitie publica . Certificatul trebuie sa nu fie emis/eliberat cu mai mult de 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata2.Persoane juridice / fizicestraine-Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Documentele vor fi prezentate intraducere autorizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Fisa de informatii generale-Se va completa formularul 7, din care sa reiasa cifra medie globala anuala pe ultimii 3 ani. Cerinta minima impusa pentru cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani este ca aceasta sa fie mai mare sau egala cu 480.000 lei. 2. Bilantul contabil-Se va prezenta bilantul contabil la data de 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Experienta similara-Se va completa formularul nr. 8;Pentru demonstrarea experientei similare se va prezenta copie certificata conform cu originalul de pe certificate/documente emise la 1(una) livrare similara de produse de catre o autoritate sau client beneficiar.2.Declaratie privind lista principalelorlivrari de produsein ultimii 3 ani continand valori, cantitati, beneficiari-Se va completaformular nr. 12; Lista principalelorlivrarisimilare, va contine valori, perioade de derulare a contractelor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati Sistemul de Management al calitatii ISO 9001-Prezentare certificat emis de organisme independentecare atesta respectarea standardelor de asigurarea calitatii conform SR EN ISO-9001- sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Kilometri rulati
20
Descriere: Pentru numarul de kilometri rulati cel mai mic se acorda punctajul maxim adica 20 puncte.
Termenul de livrare
10
Descriere: Pentru termenul de livrare cel mai mic se acorda punctajul maxim adica 10 puncte
Termenul de garantie
10
Descriere: Pentru termenul de garantie cel mai mare se acorda punctajul maxim adica 10 puncte
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP si sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.11.2012 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.11.2012 13:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer