Achizitie publica - Achizitie autoturisme in sistem leasing cu posibilitate de cumparare
Detaliu pentru invitatia numarul 350785
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 350785/19.07.2013
Denumire contract: Achizitieautoturisme in sistem leasing cu posibilitate de cumparare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialConsiliul Local al Municipiului CaransebesCod fiscal: 3227947, Adresa: Piata Revolutiei nr. 1, Caransebes, Telefon: +40 0255514885, Fax: +40 0255515139
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitieautoturisme in sistem leasing cu posibilitate de cumparare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: 3 autoturisme
II.1.6) CPV: 34110000-1 - Autoturisme (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 178, 875 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul gar. de participare: 3.500 lei.(Curs BNR la 25.06.2006 pt. garantii in alta moneda) Per.de valab. a gar. de part.: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Aceasta se const. prin viram. bancar sau printr-un instrum. de garantare emis de o societate bancara ori de o soc. de asig. si se va prez. in conf. cu art. 86, din HG nr. 925 / 2006 si cu HG nr. 1660 / 2006. Garantia de part.se va posta in SEAP (scanata) si se va prezenta la sediul aut. contractante de toti operat. economici. Garantia de part. se va constitui: a) - prin viram. in contul autorit. contractante, prin OP confirmat de catre banca; se va depune in contul IBAN nr. RO31TREZ1825006XXX000050 al Primariei Caransebes, deschis la Trezoreria Caransebes; b) - la casieria Primariei, pana la data stabilita conform invitatiei de participare; c) - scrisoare de gar. bancara in favoarea autoritatii contractante valabila pe perioada de valabilitate a ofertei, cu conditia respectarii prevederilor art. 86 alin (3), din HG nr. 925/2006, sau : d)-instrum. de garantie emis de catre o societate de asigurari. In cazul in care se va depune o contestatie considerata a fi nefondata de catre CNSC, se va proceda la retinerea sumei prevazuta la art.278.1 lit. c, din OUG 34/2006. Valabilitatea garantiei de participare: 90 de zile. Garantia de part. se va restitui in conformitate cu prevederile art. 88, din HG 925 / 2006. Ofertantul isi pierde gar. de part. daca: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; - oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valab. a ofertei; - oferta sa fiind castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. Neprezentarea garantiei de part., in forma solicitata, in cadrul ofertelor conduce la respingerea acestora(conf. art.33 din HG 925/2006). In cazul IMM, garantia se reduce la jumatate. In acest sens se va prezenta un document din care sa rezulte calitatea de IMM.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual va fi de 10% din valoarea contractului fara TVA (In cazul IMM, garantia se reduce la jumatate). Ofertantul castigator va prezenta la data incheierii contractului de furnizare, extras de cont pentru garantie de buna executie deschis la Trezoreria Statului pentru 0, 5% din pretul contractului, urmand ca pe parcursul derularii contractului autoritatea contractanta sa alimenteze acest cont pana la concurenta sumei de 10% din pretul contractului. Garantia de buna executie se mai poate constitui prin scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante ? in original sau prin instrument de garantare emis de catre o societate de asigurari ? in original Garantia de buna executie se restituie conform prevederilor art. 92 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)Declaratie privind calitatea de participant la proceduraDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (se va depune si de catre tert sustinator si subcontractant, daca e cazul)Persoane cu functie de decizie din cadrul A. C.- Vela Marcel Ion? Primar- Galescu Cornel - Viceprimar- Borcean Nicolae ? City Manager- Bratu Ana ? Secretar- Popa Carmen ? Dir.EconomicaConsiliul Local: Albai Petru, Avasilcai Elena, Bojinescu Ana, Buzescu Ilie, Cornea Stelian, Dascalu Valentin, Gherman Aurora, Isac Marius, Marcu Ioan, Marinescu Ciprian, Munteanu Octavian, Ponetchi Maria, Stanescu Alexandru, Selner Nicolae, Strejariu Petru, Susailu Octavian, Todorescu Lazar, Ungur Ioan.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (se va depune si de catre tert sustinator, daca e cazul)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (se va depune si de catre tert sustinator, daca e cazul)Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cazier judiciar /certificat echivalent al operatorului economic, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Cazier fiscal al operatorului economic, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, fara datorii, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Certificat fiscal privind achitarea obligatiilor fata de bugetul de stat, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Certificat fiscal privind achitarea taxelor si impozitelor locale, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? Persoane fizice sau juridice romane / straine: Ofertantul trebuie sa fie inregistrat ca persoana juridica sau fizica.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (forma de inregistrare precum si obiectul de activitate) ofertantul, persoana fizica sau juridica romana sau straina va prezenta: 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor.Orice alt document echivalent, prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include activitatile ce fac obiectul achizitiei publice.La solicitarea autoritatii contractanta pentru conformitate, inaintea comunicarii rezultatului final, ofertantul va prezenta certificatul constatator in original sau in copie legalizata.Pentru persoanele juridice/fizice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. Documentele vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care Autoritatea Contractanta le va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economic, in conformitate cu Acordul de asociere, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiaraOfertantul poate beneficia de reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri si a garantiei de participare la 50%, prezentand o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346 / 2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele economice si financiare invocate., Prezentarea bilanturilor contabile din ultimii 3 ani, vizate de institutiile abilitate, respectiv 2010, 2011, 2012, in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". (Art.5/Ordinul Presedintelui ANRMAP nr.509/2011)., Media cifrei de afaceri de pe ultimii 3 ani financiari Media cifrei de afaceri de pe ultimii 3 ani financiari sa fie de minimum 355.000 lei. Pentru echivalenta cifrei de afaceri, se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR, pentru fiecare an in parte, respectiv 2010, 2011, 2012.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii;, Lista principalelor livrari de produse similare din ultimii 3 ani(calculati pana la data limita de depunere a ofertelor), continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Se solicita ca cerinta minima de calificare demonstrarea furnizarii de produse similare, in ultimii 3 ani, in baza a cel mult 3 contracte in valoare cumulate de minim 178875 lei fara T.V.A. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.Pentru echivalenta cifrei de afaceri, se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte, respectiv 2010, 2011, 2012. Dovada certificarii Sistemului de management al calitatii, certificat ISO 9001:2008 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.08.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.07.2013 09:34