Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Achizitie autoturisme noi prin programul de stimulare a innoirii parcului auto national pentru dotarea DRDP Cluj?


Detaliu pentru invitatia numarul 338151
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Numar invitatie: 338151/25.10.2012
Denumire contract: ?Achizitieautoturisme noi prin programul de stimulare a innoirii parcului auto national pentru dotarea DRDP Cluj?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SACod fiscal: 16054368, Adresa: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021.315.01.26, Fax: 021.315.01.26
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Decebal nr.128, , Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400205, telefon: +40 0264432446, fax: +40 0264432446, persoana de contact: Departamentul Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Decebal nr.128, SALA MARE, ETAJ 2, LOC.Cluj-Napoca, Romania,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Achizitieautoturisme noi prin programul de stimulare a innoirii parcului auto national pentru dotarea DRDP Cluj?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Achizitieautoturisme noi prin programul de stimulare a innoirii parcului auto national pentru dotareaDRDP Cluj? 4 buc. Autoturism de teren 4x4; 1 buc. Autoturism berlina
II.1.6) CPV: 34110000-1 - Autoturisme (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 251, 519.98 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
G.P.in cuantum total de 2.515, 20 lei, respectiv 555, 70 euro; eliberata in numele ofertantului care va fi emisa de catre o soc. bancara/soc.asigurari. IMM-urile beneficiaza de 50%reducere.Per.de valab.a GP va fi egala cu per.de valab. a ofertei de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor G.P.?se va marca Form.III.1/6.G.P. se poate depune prin: a) Instr. de garantare (emis de o banca sau o soc. de asig.)-original (nu se admit copii) saub)Chitanta emisa de caseria aut.contr.in original/copie sauc)Virament bancar (OP sau fila CEC )?confirmat de banca-original/copie.Contul IBAN nr.RO07 RNCB 0106 0266 0575 0001 deschis la B.C.R.sucursala Cluj2.Decl.pe proprie raspundere-se completeaza Form.III.1.1/a.Conform art.278^1/OUG 34/2006, autoritatea contractanta va retine contestatorului din G.P. suma de: 2.515, 20 lei. Autoritatea Contractanta are dreptul de a retine G.P., ofertantul se gaseste in prevederile art.87 H.G. 925/2006.Nota: G.P.trebuie sa fie irevocabila.In cazul in care Ofertantul este reprezentat de o Asociere de operatori economici, este obligatorie completarea in continutul G.P. la sectiunea ?ofertant ? denumire/numele? a numelui Asocierii cu nominalizarea tuturor membrilor Asoc. in conform.cu Acordul de Asociere.G.P. trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor ? in sedinta de deschidere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea de contract acceptata fara TVA (IMM-urile beneficiaza de 50% reducere). Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari - Form.III.1.1/b1. sau retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Daca ofertantul alege varianta "retineri succesive", acesta are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent administrarea acestui cont de disponibildistinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis va fi de 0, 5% din pretul contractului. Garantia este irevocabila. Modul de restituire a Gar.de buna ex.: conform art.92 din H.G.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: CERINTE: 1). Declaratie privind calitatea de participant la procedura pentru ofertant, ofertant asociat - Formular III.2/a1.2). Acorduri de asociere ( autoritatea contractanta va solicita legalizarea asocierii numai in cazul in care oferta este castigatoare) - daca este cazul - Formular nr.III.2/a2.3). Formular tip din care sa reiasa ca ofertantul, ofertant asociat nu se afla in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006 modificata pentru ofertant, ofertant asociat si tertul sustinator (daca este cazul) - Formular III.2/a3.4). Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul III.2/a4 - Declaratie privind eligibilitatea art. 180 din OUG 34/2006 modificata pentru ofertant, ofertant asociat si tertul sustinator (daca este cazul).5). Certificat privind plata taxelor si impozitelor catre statul Roman-eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat (buget consolidat) si/sau tara in care este stabilit, din acestea sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta- se va marca de catre ofertant/ ofertant asociat Formular III.2/a5.6). Certificat privind plata impozitelor si taxele locale - eliberat de Primarii (Romania / tara in care este stabilit) din acestea sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta - se va marca de de ofertant/ ofertant asociat Formular III.2/a6.7). Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta pentru ofertant, ofertant asociat - Formular nr. III.2/a7.8).Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 ? se va prezenta de catre ofertant, ofertant asociat, subcontractant, cat si de tertul sustinator (daca este cazul) - Formularul III.2/a8.Nota: Persoanele care detin functii de decizie sunt: ? Director regional: ing. Eugen Cecan? Director economic: ec. Aneta Visan? Director adjunct Intretinere: ing. Ioan Crisan? Serviciu Mecanizare: ing. Emil Hanganu9) Cazierul judiciar/ certificat echivalent - se va marca de catre ofertant Formular nr. III.2.1/a910) Caziere fiscale, certif. sau echiv. se va marca de catre ofertant Formularul nr. III.2.1/a10.NOTA : a) Persoanele fizice sau juridice straine si romane trebuie sa prezinte documente edificatoare in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Se vor accepta : - Certificate - echivalent- Cazier juridic ? echivalent- Cazier fiscal - echivalent- Declartii pe propria raspundere date in fata unui notar, autoritati administrative sau judiciare sau asociatii profesionale.PRECIZARI: ? Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata ( amanari, esalonari, rambursari de TVA etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor si se prezinta documente justificative.? In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ofertantului.? Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.? Documentele/ Declaratiile se depun in original, iar certificatele se pot depune in original, copie legalizata si autentificata notarial sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul Cerinta 1. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati care fac obiectul prezentei achizitii, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ?Se va marca de catre ofertant Formular nr. III.2/b1.NOTA1: - Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.- Documentele vor fi valabile la data depunerii ofertelor.Cerinta nr 2: Ofertantul/dealerul trebuie sa fie validat de catre Comitetul de avizare al Autoritatii Fondului de Mediu (Ordinul Ministerului Mediului si Padurilor nr.772/31.01.2012).In acest sens se va prezenta in copie legalizata sau copie lizibila?conform cu originalul?, ?Contractul de finantare ?incheiat in cadrul Programului ?RABLA 2012?intre ofertant si Ministerul Mediului si Padurilor, sau orice alt document prin care va face dovada ca are dreptul sa furnizeze autoturisme in cadrul Programului de stimulare a innoirii parcului auto national.Se va marca de catre ofertant Formular nr. III.2/b2.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1: Bilant contabil inregistarat la organele competente sau orice alte documente echivalente, pentru anii 2009, 2010, 2011, Cerinta nr. 2Cifra medie de afaceri in domeniul obiectului contractului in ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) trebuie sa fie cel putin egala cu valoarea: 503.039, 96 lei fara TVA, respectiv 111.139, 58 euro fara TVA.Nota: 1.IMM-urile beneficiaza de 50 % reducere;2.Pentru transformarea in Lei se va utiliza cursul mediu pentruanul respectiv (2009, 2010 si 2011). Cursul mediu se calculeazaca media aritmetica a ratelor medii lunare afisate pentrutransformarea Euro in Lei, publicat pe site-ul www.bnr.ro (2009-1 Euro =4, 2373 Lei; 2010 ? 1 Euro = 4, 2099Lei; 2011 ? 1 Euro =4, 2379 Lei).Nota: Pot fi depuse de ofertant, ofertant asociat, subcontractant., Cerinta 3Declaratie pe proprie raspundere ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru sustinerea derularii contractului pe o perioada de minim , ,2, , luni de derulare a contractului, si in valoare de: 251.519, 98 lei fara T.V.A/ 55.569, 79 euro., Informatii suplimentare/Detalii Autoritatea contractanta accepta sustinereacapacitatii economico-financiare a ofertantului/ candidatului, pentruindeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilorjuridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva ? art.186/OUG 34/2006.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor furnizari in ultimii 3 ani din care sa rezulte: Ofertantul a furnizat produse de cel putin: ? un contract sau maxim 3 contracte avand ca obiect furnizare in valoare de cel putin egala cu: 125.759, 99 lei fara TVA respectiv 27.784, 89 euro fara TVA.Nota: Pentru transformarea in Lei se va utiliza cursul mediu pentru anul respectiv (2009, 2010, 2011). Cursul mediu se calculeaza ca media aritmetica a ratelor medii lunare afisate pentru transformarea Euro in Lei, publicat pe site-ul www.bnr.ro (2009- 1 Euro =4, 2373 Lei; 2010 ? 1 Euro = 4, 2099Lei, 2011 ? 1Euro = 4, 2379 Lei).In acest sens se vor depune copie dupa documente: contract/recomandare/document constatator., Cerinta nr.2: Declaratie privind dotarile, instalatiile, echipamentele tehnice de caredispune ofertantulb)Declaratie pe proprie raspundere ca va lua toate masurile necesarepentru respectarea cerintelor de calitate, a produselor care le oferteaza si isiasuma raspunderea pentru calitatea produselor livrate., Informatii privind asocierea : Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea., Informatii privind sustinerea de catre un tert: ?Angajament ferm? al unei persoane fizice sau juridice si documentelesolicitate in formularul tip (daca este cazul), incheiat in forma autentica (art.190 din OUG34/2006 actualizata; art.11^1 alin.3 si 4/ HG 925/2006 actualizata)- Formular III.2.2/5 si Anexa1/Form.III.2.2/5, Informatii privind subcontractantii : In cazul in care ofertantul vasubcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de apreciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza precum si datele de recunoastere alesubcontractantilor propusi.Atentie! a) Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, pentruincheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelorincheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vorconstitui in anexe la contractul de achizitie publica.b) Raspunderea contractantului in ceea ce priveste modul de indeplinire acontractului de achizitie publica nu este diminuata in cazul in care oparte/parti din contract sunt indeplinite de subcontractanti. Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001 sau echivalent- copie conform cu originalul
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SITE : www.e-licitatie.ro, www.drdpcluj.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.11.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 24.10.2012 07:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer