Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE BALON ACOPERIRE TEREN SPORT STRAND VEDEA


Detaliu pentru invitatia numarul 340258
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC ALEXANDRIA
Numar invitatie: 340258/29.11.2012
Denumire contract: ACHIZITIEBALON ACOPERIRE TEREN SPORT STRAND VEDEA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC ALEXANDRIACod fiscal: 13924437, Adresa: STR. ION CREANGA, BL.F, ZONA MODERN, Alexandria, Telefon: 0247/306023, Fax: 0247/318121
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. ION CREANGA, BL.F, ZONA MODERN, Alexandria, Romania, cod postal: 140051, telefon: +40 0247/306023, fax: +40 0247/318121, persoana de contact: COMPARTIMENT ACHIZITII
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. ION CREANGA, BL.F, ZONA MODERN, Alexandria
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (serviciu public de interes local)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIEBALON ACOPERIRE TEREN SPORT STRAND VEDEA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Acoperireapresostatica a unui teren defotbal din incinta Complexului de odihna si recreere Strand Vedea cu dimensiunile de 42, 00x23, 00 m si montajstructura presostatica din PVC cudubla membrana.
II.1.6) CPV: 37451720-7 - Echipament de protectie pentru fotbal (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 232, 258 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :4.600 lei ? valabila pe o perioada de cel putin 60 zile de la termenul limita de primire oferte;Garantia de participare la licitatie se poate constitui prin una din urmatoarele forme: 1) virament bancar in contul RO45TREZ6065006xxx002222 deschis la Trezoreria Alexandria, cod fiscal 13924437;2) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire -formularului nr. 2si se va prezenta in original;Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor;Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea IMM, au obligatia de a face dovada ca reprezinta IMM, prin completarea formularului- Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, formular nr. 3;In cazul in care sunt depusecontestatii cu privire la procedura de atribuire, pe care CNSC lerespinge ca nefondate, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, o suma calculatain conformitate cu art. 278^1din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea viitorului contract defara TVA;Modul de constituire a garantiei de buna executie: conformprevederilor art. 90 alin. (1) si (3) din HG nr. 925/2006 actualizata cu ultimele modificari (HGnr. 1045/2011);Scrisoare de garantie bancara de buna executie se va prezenta in original si va constitui anexa la contract (formular nr. 4);Garantia de buna executie se restituie in conformitatecu prevederile art. 92 din HG nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- ofertantul va completa o declaratie pe propria raspundere - formular nr. 5.-In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.- In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecaresustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantulnu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, se accepta o declartie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau a unei autoritati judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- ofertantul va completa o declaratie pe propria raspundere ? formularnr.6.- In cazul unei asocieri, sau sustinere financiara/tehnica/profesionala, fiecare asociat/tert sustinator va prezenta documentul mentionat.- Tertul care asigura sustinerea financiara, tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art.181 lit.a), c^1) si d). Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura de atribuire.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, se accepta o declartie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau a unei autoritati judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In sustinerea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 se vor prezenta certificatele de atestare fiscalaprivind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: 1. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economiccare sa ateste plata obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se vor prezenta formularele tip in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata cu mentiune ?conform cu originalul?;2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, care sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, emis de autoritatile locale unde ofertantul are sediul social . Se vor prezenta formularele tip in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante (in luna anterioara celei in care se depun ofertele ). Documentele vor fi prezentate in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul? la care se va atasa traducerea autorizata a acestora in limba romana.Cerinta nr. 3Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta , completare formular nr. 7 ;In cazul unei asocieri liderul asociatiei cat si fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afinpana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire.Ofertantul va completa o declaratie pe propria raspundere ? formular nr. 8;Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Director: Tote Marioara;Sef serviciu Contabilitate: Firica Cristian;Comisia de evaluare: Firica Cristian, Stoica Emanoil, IonescuMariana, Piper Sofia, Enescu Roxana, Filip George.-Primar Municipiul Alexandria: Dragusin Victor;
-Consiliul Local Municipiul Alexandria: Consilieri locali: Abalaru Ion, Brosteanu Andreea, Calota Florica Ica, Cobarlie Silvia, Curea Gina Georgeta, Doncea BogdanAlin, Ghicica Maria, Iotu Lucian, Mocanu Daniel Marian, Neacsu Alexandru, Neacsu Ionut, Petcu Marian Dragos, Popescu Dumitru Dan, Stancu Iuliana, Streinu Marius, Talpiga Stelica, Tanase Florentiu, Titirisca Florin Nicusor, Voicila Florea;
-Director Directia Buget Finante, Taxe si Impozite Primaria Municipiului Alexandria: Gafencu Haritina.Cerinta nr. 5Declaratie privind calitatea de participantla procedura -ofertantul va completa formularul nr. 9. Cerinta nr. 1Pentru personane juridice/fizice romane: - Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului - se va prezenta ?certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului? (original, copie legalizata , copie cu mentiunea ?conform cu originalul?) sau alt document echivalent din care sa reiasca ca ofertantul are ca obiect de activitate corespondent cuobiectul contractului . Certificatul trebuie sa nu fie emis/eliberat cumai mult de 30 zile inainte de data depunerii ofertelor. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, sa prezente pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Cerinta nr. 2Pentru personane juridice/fizice straine: Documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica /juridica sau de atestare ori apartenenta din punctde vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este resident; documentele vor fi prezentate in original si traducere legalizata in limba romana sau copie legalizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Fisa de informatii generalesi informatii privind cifra medie globalaaferentaultimilor trei ani- Se va completa formularul 10;2. Bilantul contabil vizat si inregistrat de organele competente la data de 31.12.2011 - se va prezentain copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Experienta similara. Ptru demonstrarea exp sim se vaprezenta unul, sau cel mult doua contr de furnizare cat si/sau montare/punere in funct similare.Se va completa form nr.11 la care se va anexa copie PV receptie, recom din partea benef/doc constatator ref la indepl oblig contr;2.Declaratie privind lista principalelorlivrari de produsein ultimii 3 ani continand valori, cantitati, beneficiari; Lista principalelor livrari similare va continevalori, perioade de derulare a contractelor, beneficiari indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati - se va completaformular nr. 12;3.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani - se va completaformular nr. 14 ; Declaratia va fi insotita de CV-urile personalului de conducere. 1.Prezentare certificat emis de organismeindependentecare atesta respectarea standardelor de asigurarea calitatii conform SR EN ISO-9001 - sau echivalent, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului -prezentarecertificat SR EN ISO 9001in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, in termen de valabilitate;2.Prezentare certificat emis de organisme independentecare atesta respectarea standardelorde protectie a mediuluiin domeniul de activitate aferent obiectului contractuluiconform SR EN ISO 14001 - sau echivalent;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP, Sediul autaritatii contractante;
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.12.2012 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.11.2012 10:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer