Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE BULDOEXCAVATOR? produs nou


Detaliu pentru invitatia numarul 327476
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA GRECESTI (CONSILIUL LOCAL GRECESTI)
Numar invitatie: 327476/22.05.2012
Denumire contract: ACHIZITIEBULDOEXCAVATOR? produs nou
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA GRECESTI (CONSILIUL LOCAL GRECESTI)Cod fiscal: 5046750, Adresa: comuna Grecesti, judetul Dolj, Grecesti, Telefon: 0251/445.418, Fax: 0251/445.318
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna Grecesti, judetul Dolj, Grecesti, Romania, cod postal: 207330, telefon: +4 0251445418, fax: +4 0251445318, persoana de contact: Firu Marcel
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Grecesti, Judetul Dolj, sediu Primarie
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIEBULDOEXCAVATOR? produs nou
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea unui buldoexcavator cu puterea de minimum 90CP, echipat conform specificatiei tehnice din caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 43262100-8 - Excavatoare mecanice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 260, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Da - Cuantum: 5200, 00 lei; - Perioada de valabilitate: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor - Forma de constituire: conform prevederilor art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare este irevocabila, iar instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa conform din H.G. 925/2006.. Polita de asigurare trebuie sa prevada aceleasi situatii de retinere (integrala sau partiala) a garantiei de participare ca Formularul de scrisoare de garantie de participare. Pentru virament bancar se va utiliza contul Comunei Grecesti, Judetul Dolj : RO65TREZ2915006XXX012080 deschis la Trezoreria Craiova, cod fiscal 5046750. Autoritatea contractanta va retine integral garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre situatiile prevazute de art. 87, alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 si parte din garantia de participare , respectiv suma de 2600, 00 lei in cazul prevazut de art. 278^1, alin. (1) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. - Dovada constituirii garantiei de participare este obligatorie la deschiderea ofertelor si se va prezenta in afara plicului sigilat care contine oferta. - Returnarea garantiei de participare se va face in baza unei solicitari scrise adresate Serviciului Achizitii Publice, in maxim 3 zile de la finalizarea perioadei de contestare, daca nu a intervenit suspendarea procedurii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta obligatorie: - neincadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006Documente solicitate: ? FORMULAR nr. 1 (din sectiunea FORMULARE).Atentie!? In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.? Incadrarea oricaruia dintre asociati in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr 34/2006 atrage excludereaofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publicaCerinta obligatorie: - neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006Documente solicitate: a. FORMULAR nr. 2 (din sectiunea FORMULARE)b. Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;c. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local inluna anterioara celei in care se depune oferta;Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.Nota: In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare a platilor la zi a acestor esalonari.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare, pentru dovedirea eligibilitatii, eliberate de autoritati ale tarii de origine(certificate, caziere judiciare, alte documente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor sicontributiile catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu legislatia tarii de origine.Documentele vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana (daca este cazul).Atentie!In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.Incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare din situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?, conform FORMULAR nr. 3 (din sectiunea FORMULARE)?Ofertantul/Ofertantul asociat/subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla inrelatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art.69 lit.a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractanteeste exclus din procedura de atribuire: Firu Marcel-primar, Iordache Sorin- viceprimar, Tutunel Gabriela-referent, Militaru Felicia- referent.Ofertantul trebuie sa completeze FORMULAR nr. 4 (din sectiunea FORMULARE) Cerinta obligatorie: Ofertantul trebuie sa fie abilitat sa execute activitati de natura celor solicitate prin specificatiile tehnice incluse in caietul de sarcini.Ofertantul va prezenta :1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii , cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.2. Pentru persoane juridice straine: - documente care dovedesc o forma de inregistrare, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Documentele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor si vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romanaAtentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara. Media cifrei de afaceri globale in ultimii 3 ani va fi egala sau mai mare de 520.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnicaLista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 (trei) ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati va fi insotita de Contracte si Procesele verbale de receptie, Experienta similaraUn contract insotit de Proces verbal de receptie si Recomandare de la beneficiari, pentru livrarea de produsesimilare. Sistem de management al calitatii ISO 9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe site-ul www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.05.2012 13:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer