Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie Carucioare de Semnalizare luminoasa cu mesaje variabile pentru DRDP Cluj Sectia Autostrada Transilvania A3 Turda, Jud. Cluj


Detaliu pentru invitatia numarul 327419
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Numar invitatie: 327419/22.05.2012
Denumire contract: AchizitieCarucioare de Semnalizare luminoasa cu mesaje variabile pentru DRDP Cluj Sectia Autostrada Transilvania A3 Turda, Jud. Cluj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SACod fiscal: 16054368, Adresa: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021.315.01.26, Fax: 021.315.01.26
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: DRDP Cluj, str. Decebal nr. 128, jud. Cluj, loc. Cluj-Napoca, secretariat, etaj 1.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DRDP Cluj, str. Decebal nr. 128, jud. Cluj, loc. Cluj-Napoca, etaj 2, Sala Mare
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: AchizitieCarucioare de Semnalizare luminoasa cu mesaje variabile pentru DRDP Cluj Sectia Autostrada Transilvania A3 Turda, Jud. Cluj
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: AchizitieCarucioare de Semnalizare luminoasa cu mesaje variabile pentru Sectia Autostrada Transilvania A3
II.1.6) CPV: 35261100-2 - Panouri de informare cu mesaje variabile (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 159, 677.47 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1596, 77 lei, valabila 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului fara TVA prin: -instrument de garantare emis in conditii legale de o societate bancara sau de asigurari, depuneri de numerar la caserie in cazul valorilor mici sau retineri succesive din facturile emise de furnizor si aprobate de achizitor si virarea acestora in contul deschis de catre furnizor la Trezoreria Statului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind calitatea de participant la procedura pentru ofertant, ofertant asociat;Acorduri de asociere ;Formular tip din care sa reiasa ca ofertantul, ofertant asociat nu se afla in situatiile prevazutede art. 181 din OUG34/2006 modificata ; Declaratie pe propria raspundere privind neancadrarea in prevederile art.69^1 din OUG.34/2006 Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Director regional ing. Ion Pantelimon, Director economic ec. Zoita Bumb, Director adjunct Intretinere ing. Ioan Crisan, Sef Serviciu Drumuri sing.Simion Pasca; Declaratie privind eligibilitatea art. 180 din OUG34/2006 modificata, pentru ofertant, ofertant asociat.Declaratie pe proprie raspundere privind indeplinirea criteriilor de calificare prevazute la art.176 din OUG 34/2006. Certificat privind plata taxelor si impozitelor catre statul Roman-eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat (buget consolidat) si/sau tara in care este stabilit, din acestea sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta; Certificat privind plata impozitelor si taxele locale - eliberat de Primarii (Romania / tara in care este stabilit) din acestea sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta pentru ofertant, ofertant asociat;Cazier fiscal. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati care fac obiectul prezentei achizitii si are corespondent in codul CAEN, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul"
Capacitatea economica si financiara
Descriere: ?Angajament ferm? persoane fizice sau juridice si documentele solicitate in formularul tip (daca este cazul)-incheiat in forma autentica ., Bilanturile contabile pe anii 2008, 2009 si 2010 inregistrate la organele competente, in conformitate cu prevederile legale in vigoare;Cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 ani cel putin egala cu: 319.354, 94 lei fara TVA, reprezentand 73.317, 17 euro fara TVA (Curs BNR: 1 Euro = 4, 3558 leiin data de12.03.2012);
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii generale; Centralizator priv.inf. gen.in cazul asocierii; O lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari (Daca ofert., ofert. asociat, nu are vechime 3 ani, se va prezenta lista furnizarilor prest. de la infiintare);Inf. privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catreasociati/subcontr.;?Angajament ferm?pers. fizice sau juridice (daca este cazul);Valoarea minima a experientei similare: 79.838, 74 lei fara TVA. Copii dupa parti relevante a cel putin un document nominalizat ca experienta similara.Recomandare (Document constatator) din partea beneficiarilor care sa ateste desfasurarea de activitati similare;, Declaratie pe proprie raspundere prin care sa se arate urmatoarele: Declaratie privind utilajele /echipamentele/instal. de care poate dispune operat. ec. pt. indeplinirea coresp. a contr.(insotita de documente care sa ateste/confirme/probeze detinerea in proprietate/chirie/alte forme de detinere)pentru asig. serviciilor de intretinere si reparatii/service in perioada de garantie a produselor livrate.Nominalizarea urmatorului personal: ? responsabilului de contract ? 1 persoana;? responsabilul cu calitatea (echivalent)? 1 persoana responsabila cu asigurarea calitatii;Declaratie privind informatiile de personal- se va completa de ofertant.CV-urile personalului nominalizat in Formularul III.2.3/12 - se va marca FormularulIII.2.3/15;Declaratie de disponibilitate. Certificat care atesta implementarea in conformitate cu cerintele ISO 9001 / 2008 sauCertif. .emise de organisme abilitate din alte state ale U.E.;Instructiuni, raport, act de control al unui organism de control sau audit pe anul 2010/2011; Certificat care atesta implementarea si mentinerea unui sistem al calitatii mediului pt.activitatile desfasurate in conformitate cu cerintele ISO 14001 valabile la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Descarcare de pe SEAP sau de pe site-ul autoritatii contractante www.drdpcluj.ro.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.05.2012 09:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer