Achizitie publica - Achizitie de carne si produse din carne
Detaliu pentru invitatia numarul 322614
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322614/22.03.2012
Denumire contract: Achizitiedecarne si produse din carne
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul de Pneumoftiziologie SibiuCod fiscal: 4240650, Adresa: Aleea Filozofilor nr 3-5, Sibiu, Telefon: 0269210979, Fax: 0269230212
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Cu transmiterea ofertelor in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitiedecarne si produse din carne
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Da
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de carne si produse din carne impartite pe loturi astfel: lot1-Pulpa porc fara os; lot 2-Carne porc pentru tocat;lot 3-carnati Polonez;lot 4- Parizer de vita;lot 5-Pulpe pui cu spata ;lot 6- Ficat de pasare congelat
II.1.6) CPV: 15100000-9 - Produse de origine animala, carne si produse din carne (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 85, 370 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare LOT I-260ron, LOT II-63 ron, LOT III-127ron, LOT IV-136 ron, LOT V-250ron, LOT VI-14ron, iar perioada de valabilitate a garantiei de participare sa fie de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Mod de constituire: scrisoare bancara sau emisa de o societate de asigurari, virament bancar(op)sau depunere numerar la caseria unitatii
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formular nr. 12 A - Declaratie privind eligibilitatea(Formular nr 2 anexat);Formular nr. 12 B ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, Incadrarea in situatia prevazuta la art 180 din OUG nr 34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea acordului cadruFormular nr. 12 C ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura(formularul nr 5 atasat)Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilorde plata catre bugeteliberat de DGFP emis cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, care atesta situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun oferteleCertificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local, emis cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, care atesta situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun oferteleCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta(formularul nr 4 atasat)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69^1 din OUG 34/2006.Nu au dreptul sa fie implicati in procesul de verificare/evaluare a candidaturilor/ofertelor urmatoarele persoane: Art 69 ind 1 oug 34/2006 Ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul care are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizaresi/sau are actionari persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale , astfel cum sunt acestea prevazute la art 69 lit a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Persoanele cere detin functii de decizie : Dr Draghila Ioan, Ec Oprean Tatiana, Jr Ciulavu Anca, Balabuc Gheorghe, Ec Oancea Cornelia, Dr Budescu Gabriel, Ec Tataru Mirela, Dr Suciu Nicolae, Dr Radulescu Adriana Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului, de pe langa Tribunalul Teritorial cu maxim 30 zile calendarestice, inainte de data de deschidere a ofertelor din care sa rezulte ca : obiectul de activitate al ofertantului include furnizarea sau comercializarea produselor din categoria celor care fac obiectul achizitiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: bilantul contabil sau extrase din bilantul contabildeclaratie privind cifra de afaceri globala din ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Formular nr. 12 D ? Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 anLista referitoare la beneficiarii din ultimii 3 ani , valori, cantitatiiAutorizatie sanitar-veterinara transport alimenteAutorizatie sanitar de functionare, document inregistrare siguranta alimentelor Se vor prezenta certificate care sa ateste respectarea standardelor europene.Certificate ISO 9001 si HACCP/ Consultanta ISO 22000 ? Sistem de Management pentru Siguranta Alimentului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Descaracate din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 22.03.2012 09:11