Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie de flori si arbusti pentru Sector 4 al Municipiului Bucuresti


Detaliu pentru invitatia numarul 327458
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SECTOR 4 (PRIMARIA SECTORULUI 4 BUCURESTI)
Numar invitatie: 327458/22.05.2012
Denumire contract: Achizitiedeflori si arbusti pentru Sector 4 al Municipiului Bucuresti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSECTOR 4 (PRIMARIA SECTORULUI 4 BUCURESTI)Cod fiscal: RO 4316422, Adresa: BD.GEORGE COSBUC, NR. 6-16, SECTOR 4, BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: 021.336.03.60, Fax: 021.336.03.60
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BD.GEORGE COSBUC, NR. 6-16, SECTOR 4, BUCURESTI, Bucuresti, Romania, cod postal: 040532, telefon: +40 213360360, fax: +40 213360360, persoana de contact: Adrian CORMOS
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de Consiliu - SECTOR Municipiul Bucuresti, BD.GEORGE COSBUC, NR. 6-16, SECTOR 4, BUCURESTI, Bucuresti (informatii cam. 44A-Compart. Achizitii Publice)
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitiedeflori si arbusti pentru Sector 4 al Municipiului Bucuresti
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie flori si material dendrologic pentru plantat in sectorul 4.
II.1.6) CPV: 03121100-6 - Plante vii, bulbi, radacini, butasi si altoaie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 544, 738 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a) Cuantumul garantiei de participare este de 5.000 lei. b) Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 zile). c) - Forma de constituire a garantiei de participare: conform prevederilor art. 86 alin. (1) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare este irevocabila, iar instrumentul de garantare trebuie sa preveda ca plata garantiei se va executa neconditionat, la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate, conform prevederilor art. 86, alin. (3), lit. b) din HG 925/2006. Polita de asigurare trebuie sa prevada aceleasi situatii de retinere (integrala sau partiala) a garantiei de participare ca Formularul de scrisoare de garantie de participare. Scrisoarea de garantie bancara se va constitui in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus, conform formularului nr.12. d) Ofertantul va face mentiunea in documentul privind garantia de participare, ca se supune prevederilor art.2781 (1) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Nota: Documentul care atesta garantia de participare va fi prezentat separat, nefiind inclus in coletul sigilat ce contine oferta si documentele de calificare. Ofertantii tip I.M.M. beneficiaza de prevederile legislatiei in vigoare (Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum a fost modificata si completata ulterior; NOTA: Ofertele care nu sunt insotite de garantia pentru participare in original, in afara plicului vor fi respinse la deschidere. Restituirea garantiei de participare se va face conform art. 88 din HG 925/2006, modificata si completata ulterior.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea contractului fara TVA - formular nr. 13. Modul de constituire a garantiei de buna executie - in conformitate cu art. 90 din HG 925/2006, modificata si completata ulterior. Ofertantii vor specifica in cadrul propunerii financiare pentru care varianta de retinere a garantiei de buna executie opteaza.Restituirea garantiei de buna executie se va face conform art. 92, alin. (3)din HG 925/2006, modificata si completata ulterior.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea-Formular nr.12.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/ OUG nr. 34/ 2006- Formular nr.23.Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formular nr.34.Certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice- privind plata obligatiilor la bugetul de stat ?(in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?), din care sa rezulte ca au fost achitate impozitele si taxele solicitate in luna anterioara celei pentru care se depun ofertele, conform Legii 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.5.Certificatul de atestare fiscala pentru persoane juridice, eliberat de Administratia Finantelor Publice, pentru obligatiile de plata catre bugetul de stat consolidat (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?), din care sa rezulte ca au fost achitate impozitele si taxele solicitate in luna anterioara celei pentru care se depun ofertele, conform Legii 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.NOTA-Certificatele vor prezenta situatia obligatiilor scadente la plata, in luna anteriora celei in care se depun ofertele.6.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din O.U.G. 34/2006-Formular nr.4In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 69¹ din O.U.G. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de servicii.Persoanele responsabile pentru procedura: POPESCU Alexandru - ViceprimarENE Costel-Director Directia EconomicaBALAN Maria-Director Directia JuridicaCORMOS Adrian Director Directia Dezvoltare Urbana7.Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordin ANRMAP nr. 314/2010 - Formular nr.5 Pentru persoane juridice/fizice romane: 1. Certificat constatator ? valabil la data depunerii ofertelor, in original sau copie cu mentiunea conform cu originalul? emis de oficiul teritorial al Registrului Comertului, cu cel mult 30 de zile calendaristice inainte de data deschiderii ofertelor, din care trebuie sa rezulte ca desfasoara activitati conforme procedurii de achizitie.In situatia in care ofertantul clasat pe locul I a prezentat certificatul constatator in copie, i se va solicita originalul sau copia legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii.Pentru persoane juridice/fizice straine: 1.un certificat, in traducere certificata, de la registrul in care este inmatriculat, in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, care sa ateste existenta societatii ? original sau copie legalizata.2.actul constitutiv ofertantului in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, daca sunt continute in documente separate, impreuna cu toate modificarile acestor documente, in traducere certificata ? original sau copie legalizata; din acestea trebuie sa rezulte ca desfasoara activitati conforme procedurii de achizitie.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3ani. Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual, leu/euro, comunicat de BNR/BCE. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest indicator.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Experienta similara sa fie mai mare de 540.000 lei - valoarea cumulata a produselor furnizate, incluse in contractul/contractele prezentat/prezentate de catre operatorul economic ca dovada a experientei lui similare, sa fie mai mare decat valoarea produselor ce va fi furnizate in baza contractului care urmeaza sa fie atribuit;, 2. Resurse tehniceDeclaratie privind utilajele, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului, conform formularului nr. 8A., 3. Resurse umaneDeclaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, conform formularului nr. 9.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: In SEAP, atasata prezentei invitattii.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.06.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.05.2012 11:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer