Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE DE SERVICII BANCARE de catre ASOCIATIA DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARA GOLAIESTI-UNGHENI


Detaliu pentru invitatia numarul 321207
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA GOLAIESTI (CONSILIUL LOCAL GOLAIESTI)
Numar invitatie: 321207/02.03.2012
Denumire contract: ACHIZITIEDE SERVICII BANCARE de catre ASOCIATIA DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARA GOLAIESTI-UNGHENI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA GOLAIESTI (CONSILIUL LOCAL GOLAIESTI)Cod fiscal: 4540577, Adresa: sat Golaiesti, comuna Golaiesti, judetul Iasi, Golaiesti, Telefon: 0232/236614, Fax: 0232/236614
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: sat Golaiesti, comuna Golaiesti, judetul Iasi, Golaiesti, Romania, cod postal: 707200, telefon: +40 0232/236614, fax: +40 0232/236614, persoana de contact: MIHAI BIZDIGA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sat Golaiesti, comuna Golaiesti, judetul Iasi, Golaiesti, Romania, cod postal: 707200, telefon: +40 0232/236614, fax: +40 0232/236614, persoana de contact: MIHAI BIZDIGA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIEDE SERVICII BANCARE de catre ASOCIATIA DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARA GOLAIESTI-UNGHENI
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract servicii de bancare in vederea contractarii unei linii de finantare pentru APL-uri in valoare de 4.300.000 lei.Servicii financiare, vor fi contractate pentru asigurarea finantarii proiectului integrat derulat de catre ASOCIATIA DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARA GOLAIESTI-UNGHENI prin F.E.A.D.R. masura 322, in baza contractului de finantare nr. C.322040812400066/ 29.06.2009Contractul va intra in vigoare numai dupa obtinerea avizului favorabil al Comisiei de Autorizare a Imprumuturilor Locale, in conformitate cu prevederile HG nr. 9/2007 privind constituirea, componenta si functionarea comisiei de autorizare a imprumuturilor locale, cu modificarile si completarile ulterioare si Legea nr. 273/2006 privind finantele publice locale, cu modificarile si completarile ulterioare
II.1.6) CPV: 66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 190, 195.83 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare este in valoare de2.853 leiConstituire: conf art.86 din HG 925/2006 reactcontul: RO93TREZ406509802X013813 deschis la TREZ Iasi ? Asoc de Dezv Intercomu Golaiesti ?Ungheni.Of.din categ IMM conf.Legii nr.346/2004 gar.de partic.se constit.in prop.de 50% din cunatumul precizat.Per.de valab.: 90 zile calend. de la term.limita de dep.a of.Restituirea: conf.art 88 din H.G 925/2006 reactualiz.In cazul form. unei contestatii, in masura in careConsiliul disp. resp. acesteia, aut.contr.va retine contestatorului din gar. de partic.in rap. cu val. estimata a contractului, procentual asa cum apare prevazuta la art. 278 ind.1 din OUG 34/2006 reactualizata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Persoane juridice/fizice romane: Declaratie privind eligibilitatea-Prezentarea declaratie privind neincadrarea in art. 180 din din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; se va completa formular nr.3;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006-Prezentarea declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 actualizata; se va completa formular nr.4;Se va prezenta certificatul de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat ANAF, in original, copie legalizata sau copii certificate conform cu originalul (in conformitate cu Ordinul ANRMAP publicat in M.O. nr. 687 din 28.09.2011), care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Se va prezenta certificatul privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de autoritatile locale, in original, copie legalizata sau copii certificate conform cu originalul (in conformitate cu Ordinul ANRMAP publicat in M.O. nr. 687 din 28.09.2011), care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Operatorii economici care se inregistreaza cu debite la bugetul de stat si/sau cel local, vor fi exclusi din procedura de achizitie;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Prezentare CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta ? conform ORDIN ANRMAP Nr. 314 din 12 octombrie 2010; se va completa form.nr.6;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69ind.1 din OUG 34/2006-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind 1 din Ordonanta de Urgenta 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - ofertantul va completa formularul nr. 7 din sectiunea III ?Formulare. Persoanele cu functii de decizie din autoritatea contractanta sunt: Bizdiga Mihai ? Primar, Bojoga Mihai ? Viceprimar, Consilieri: Bechet Valeriu, Negru Sorin, Ungheanu Gheorghe, Boz Vasile, Mares Aurel, Mocanu Ion, Dumitrascu Catalin, Simion Constantin, Paduraru Petronel, Bulai Gheorghe, Danila Ioan, Gatu Adrian;Declaratie privind calitatea de participant la procedura -Se va prezenta Declaratiei privind calitatea de participant la procedura - formularul nr. 5 din sectiunea -formulare si modele. Se solicita prezentarea de certificate emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea precum si autorizarea ofertantului pentru desfasurarea activitatilor.Se va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul registrului obiectul de activitate al firmei sunt cuprinse activitatile care fac obiectul prezentei achizitii, in original, copie legalizata sau copie certificata conform cu originalul, aflat in perioada de valabilitate.In cazul in care ofertantul prim clasat, in urma verificarii cerintelor minime de calificaresi aplicarea criteriilor de atribuire a depus pentru Certificatul constatator o copie certificata conform cu originalul, autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, originalul sau o copie legalizata a documentului prezentat spre validarea autenticitatii acestuia.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte certificatul. Daca este cazul documente edificatoare care sa dovedeasca ca operatorul economic se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (daca este cazul) ? formularul nr. 14;Din certificatul constatator trebuie sa rezulte: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la fapte penale si la fapte aflate sub incidenta art. 21 lit. d)g) din Legea nr. 26/1990, republicata.Se va prezenta Autorizatia de functionare emisa de BNR ? in copie conform cu originalul.Se vor prezenta Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un Certificat de Rezidenta Fiscala (pentru evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs (documentele se vor prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara si copii ale bilanturilor contabile pe ultimii trei ani incheiati (2008, 2009, 2010).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnica: Lista principalelor servicii bancare similare prestate in ultimii 3 ani, Informatii privind subcontractantii, Informatii privind asociatii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Se descarca in mod gratuit de pe site-ul www.e-licitatie.ro . Documentele aferente procedurii sunt anexate prezentei invitatii de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.03.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.03.2012 09:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer