Achizitie publica - Achizitie echipamente pentru sudare
Detaliu pentru invitatia numarul 322497
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322497/21.03.2012
Denumire contract: Achizitieechipamentepentrusudare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPLEXUL ENERGETIC CRAIOVACod fiscal: R16299139, Adresa: CALEA UNIRII NR. 147, Craiova, Telefon: 0351403342, Fax: 0251594837
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Inregistratura S.C. Complexul Energetic Craiova S.A, etajul 6, str. Unirii nr. 147, Craiova, Romania, cod postal: 200330, telefon: +40 351403456, fax: +40 251594837, persoana de contact: NARCISA HRISTEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de Licitatii a S.C. Complexul Energetic Craiova S.A, etajul 3, str. Unirii nr. 147, localitatea Craiova, judetul Dolj, cod postal 200330
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitieechipamentepentrusudare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitieechipamentepentrusudare, in conformitate cu caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 42662100-5 - Echipament de sudare electrica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 27, 816 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Pt.of.completa=550lei;Per.valab: cel putin 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Forma de const.a garantiei de particip.care va fi acceptata: a)printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara ori de o soc.de asig., care se prezinta in original, in cuantumul si ptr.perioada prev. in doc. de atrib.(in cazul utiliz. scrisorii de garantie bancara, aceasta se va transmite in original la sediul aut.ctr.cu o zi inaintea desch.of.).Nota: Garantia trebuie sa fie irevocab.Instrum.de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va exe: -cond., res.dupa const.culpei pers.garantate, in conf.cu ctr. garantat; sau -necond., respectiv la prima cerere a bene., pe baza decl.acestuia cu privire la culpa pers.garant. b)virament bancar prin OP conf.de catre banca emitenta pana la data desch.of.(copie OP in doc.de eligibil).c) Lichid. depuse la casieria aut.ctr.Nota: suma maxima ce poate fi depusa intr-o zi la casieria aut. ctr. de catre ofertant este de 5000 lei.Cont RO 77RNCB 0134041638010001 BCR Sucursala Dolj. Ptr.of. I.M.M?uri garantia de particip. va fi insotita de decl. ca firma este inscrisa in categ.intrepr.mici si mijlocii, in conf. cu cond. art.3 din Legea 346/2004. In acest caz of. pot part. la procedura de achizitie beneficiind de reducere cu 50% la cuantumul garantiei de particip.Of. pierde garantia de particip. daca: a) isi retrage oferta in per.de valab.a ofertei; b) oferta sa fiind stab. castig., nu const. garantia de buna ex. in per de valab.a ofertei, dar nu mai tarziu de 14 zile de la semnarea ctr. si inreg. sa la sediul S.C.CEN CRAIOVA S.A..;c) of. sa fiind stab. castig, refuza sa semneze ctr. de achizitie publica in per.de valab. a ofertei; d) of. va depune contestatie la CNSC si aceasta va fi respinsa. Cuantumul ce va fi retinut conform art.278^1/OUG 34/2006 - nu este cazul.
Garantie de buna executie
Este 10%din val.contr.fara TVA-mod de const.aGBE: a)Instr.de garantare emis in cond.legii de o soc.banc.ori de o soc.de asig.b)Prin retineri din facturi cf.HG1045/2011 priv.modif.art.90alin.3din HG925/2006 cu modif. si compl.ult.Furniz.are oblig.in15zile de la semn.contract de a desch.la unit.Trez. Stat.din cadr.org. fisc.comp.in adm.acest.un cont de disp.la dispoz.A.C.Suma init.care se dep.de catre furniz.in cont disp.astf.deschis este de 0, 5% din pret.ctr.A.C.urm.sa alim.acest cont de dispon. prin ret.succ.din sum.dat.si cuv.furniz.pana la conc.sumei stabil.drept G.B.E. in doc.de atrib.A.C.va inst.furniz.despre vars.efect, prec.si despre dest.lui.Din cont.de disp.deschis la Trez.Stat.pe num. furniz.pot fi disp.plati atat de catre furniz., cu aviz.scris al A.C.care se prez.unit.Trez.Stat, cat si de unit.Trez.Stat.la solic.scrisa a A.C.in fav.careia este constit.G.B.E.in sit.prev.la art.91 din HG 925/2006.Contul este purtat.de dob.in fav.prest.Of.I.M.M, benef.de red.cu 50% la GBE.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea - Prezentare Formular 5Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181-Prezentare Formular 6Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a .impozitelor si taxelor catre stat precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat -Formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident. Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (conform art. 9 din Ordin ANRMAP 509/2011)Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Prezentare Formular 7Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Prezentare Formular 11Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.69 din OUG 34/2006 - Prezentare Formular 12 in original. Persoanele care detin functii de conducere in cadrul autoritatii contractante, si anume: Constantin Balasoiu - Director General;Veronica Nica - Director Economic;Vergil Soare - Director ComercialViorel Gherghina - Director S.E.IsalnitaClaudiu Stoica ? Cons.jr.princ. pentru Persoane juridice/fizice romane-Prezentare Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala - Document emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala Nota: Pentru ofertantul clasat pe primul loc, aut.contractanta are dreptul de a solicita prezentarea certificatului constatator, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate in original/copie legalizata.Persoane juridice /fizice strainePrezentare Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional-Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional Declaratia pe propria raspundere de la operatorii economici inregistrati ca I.M.M.-uri(dupa caz).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari dinultimii 3 aniinsotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante livrari, insotita de recomandari/documente constatatoare pentru cele mai importante livrari de produse similare. Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii al ofertantului de catre un organism de certificare acreditat in tara sau in strainatate, conform caietului de sarcini, standardul de calitate aplicat fiindSR EN ISO 9001:2008 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP ATASAT PREZENTEI INVITATII DE PARTICIPARE
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.04.2012 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.04.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.03.2012 10:08