Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie echipamente IT si software pentru dotarea scolilor Generale din comuna Remetea


Detaliu pentru invitatia numarul 325573
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA REMETEA
Numar invitatie: 325573/07.05.2012
Denumire contract: Achizitieechipamente IT si software pentru dotarea scolilor Generale din comuna Remetea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA REMETEACod fiscal: 4367655, Adresa: P-TA CSERES TIBOR NR.10, Remetea, Telefon: 0266352101, Fax: 0266352102
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-TA CSERES TIBOR NR.10, Remetea, Romania, cod postal: 537250, telefon: +40 266352101, fax: +40 266352102, persoana de contact: ELEMÉR LACZKO;-ALBERT
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Remetea, P-TA CSERES TIBOR NR.10, Remetea, judetul Harghita, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitieechipamente IT si software pentru dotarea scolilor Generale din comuna Remetea
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare de : Laptop: 4buc.Ecran de proiectie: 1buc.Videoproiector: 4buc.Tabla interactiva: 3buc.Calculatoare, monitoare plate si accesorii: 20buc.Imprimanta :1buc.Distribuitor casti audio: 8buc.Casti audio: 40buc.Software ora biologie: 4buc.Software inv. lb engleze: 23buc.Specificatii conform caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 30000000-9 - Echipament informatic si accesorii de birou, cu exceptia mobilierului si a pachetelor software (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 85, 259 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2% respectiv 1.705, 00 LEIValabilitatea garantiei: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelorForma de constituire: -Instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, -OP in contul RO57 TREZ 3532 4650 256X XXXX cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor;
-depunerea numerarului la sediul Autoritatii contractante. Prezentandu-se chitantaScrisoarea de garantie bancara trebuie :1. prezentata in original si anexata la coletul cu oferta2. sa faca referire la procedura organizata de Autorit. Contr.3. sa contina in clar denumirea Autorit. Contract.pt. cares-a constituit4. si valoarea garantiei corespunzatoare sumei fixe solicitate prin documentatia de atribuire5. sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita, corespunzatoarecu cea inscrisa in documentatie6. sa contina parafa lizibila a bancii, societatii de asigurare emitente si semnatura autorizata
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se constituie de catre contractant in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului.Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului.Garan?ia de buna execu?ie se constituie- prin scrisoare de garantie din partea unei banci conform Form.nr. 22 sau din partea unei societati de asigurari, care devine anexa la contract.Sau-prin re?ineri succesive din sumele datorate pentru facturile par?iale, in condi?iile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006. conform caruia contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la dispozitia autoritatii contractante va fi de minim 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie de eligibilitate, pe propria raspundere a ofertantului, completata in conformitate cu Formularul nr. 5.2.Declaratie privind neincadrarea inart. 181 completarea Formularului nr. 7.Prezentarea Certificatului de atestare fiscala eliberat de Admin. Finantelor Publice care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertelePrezentarea Certificatului de atestare fiscala eliberat de Autorit.Publice Locale care ateste plata obligatiilor fata de bugetul local scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Formularul nr. 6, 4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura conform Formularului nr. 4, Operatorii economici participan?i la procedura trebuie sa indeplineasca ?i sa cunoasca condi?iile prevazute de legisla?ie pentru a participa la procedura.5.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/ 2006, asa cum a fost modificat si completat, completata in conformitate cu Formularul nr. 8.Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: membrii comisiei: Bakos Edit, presedinte; Nagy Eniko, membru; Bakos Szabolcs, membru; Laczko;-Albert Elemer ? primar si Roman Balint - secretarIn cazul unei oferte comune, situatia personala si capacitatea de exercitare trebuie dovedite de fiecare dintre asociati in parte, iar cerintele privind situatia economico-financiara si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, mai putin cerintele care vizeaza atributii in executarea viitorului contract, care trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributi Documente care dovedesc forma de inregistrare-prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului, valabil la data limita de depunere a ofertelor din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate corespunzator?i alcontractului urmandsa fie atribuit, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni privind aplicarea Legii nr. 85/ 2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidarii voluntare sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/ dizolvarea persoanei juridice in original/copie legalizata/copie conform cu originalul.In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul/copia legalizata, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.Operatorii economici nerezidenti vor prezenta documente insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, de la autoritatile straine corespunzatoare, competente in tinerea evidentei operatorilor economici din statul respectiv, cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/ fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/ tara in care operatorul economic este stabilit.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii trei ani trebuie sa fie de minim 170.500, 00 lei sau echivalentul sumei ineuro, calculat la cursul de schimb valutar mediu anual stabilit de B.N.R. pentru anul la care s-a facut raportarea.Se solicita: completarea Formularului nr. 9 siprezentarea bilantului si a contului de profit si pierdere, pe ultimii 3 ani in copii conforme cu originalul, vizatesi/sau inregistrate de organele competente.In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a-si demonstra situatia economica si financiara prin documentele solicitate de AC, are dreptul de a-si demonstra situatia financiara si economica prin prezentarea altor documente pe care AC le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagina fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului., Media cifrei de afaceri-continuare: Operatorii economici nerezidenti: Daca publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit, acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic, insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in lb. romana. Pentru evaluarea indeplinirii criteriilor referitoare la cifra minima de afaceri se va utiliza cursul mediu de referinta dintre leu si moneda tarii de origine stabilit de BNR pentru anii in cauza.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, Informatii privind capacitatea tehnicaAutoritatea contractanta solicita ca experienta similara prezentarea de minim 1 contract ? maxim 3 contracte avand ca obiect livrare de produse in valoare cumulata de minim 85.259, 00 Lei, sau echivalentul in euro, Ofertantul trebuie sa dispuna de ECHIPAMENTE TEHNICE SI BUNURI necesare indeplinirii contractului., Declaratia privind personalul raspunzator de indeplinirea contractului ?i a cadrelor de conducere a ofertantului, Informatii privind subcontractantii, Informatii privind asocierea
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Ppret=(Pretul minim/Pn)x 70
Termen de livrare a produselor
30
Descriere: Durata ofertei analizate = (durata minima/durata ofertei analizate)x 30
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de la SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.05.2012 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.05.2012 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 02.05.2012 16:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer