Achizitie publica - ACHIZITIE ECHIPAMENTE SI DOTARI in cadrul proiectului ?REABILITAREA, EXTINDEREA SI ECHIPAREA SCOLII GENERALE FLORESTI COM. TANTARENI, JUD. GORJ
Detaliu pentru invitatia numarul 342678
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342678/13.02.2013
Denumire contract: ACHIZITIEECHIPAMENTE SI DOTARI in cadrul proiectului ?REABILITAREA, EXTINDEREA SI ECHIPAREA SCOLII GENERALE FLORESTI COM. TANTARENI, JUD. GORJ
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna TantareniCod fiscal: 4666401, Adresa: sat Tantareni, com. Tantareni, jud. Gorj, tantareni, Telefon: 0253473109, Fax: 0253473109
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: sat Tantareni, com. Tantareni, jud. Gorj, tantareni, Romania, cod postal: 217535, telefon: +4 0253473109, fax: +4 0253473109, persoana de contact: Maria Vasilescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: primaria comunei Tintareni, com Tintareni, jud gorj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIEECHIPAMENTE SI DOTARI in cadrul proiectului ?REABILITAREA, EXTINDEREA SI ECHIPAREA SCOLII GENERALE FLORESTI COM. TANTARENI, JUD. GORJ
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor achizitiona urmatoareleechipamente si dotari: - Lot 1: Achizitie mobilier, conform specificatiilor tehnice din caietul de sarcini;
- Lot 2: Achizitie material didactic, conform specificatiilor tehnice din caietul de sarcini;
- Lot. 3: Achizitie echipamente IT, conform specificatiilor tehnice din caietul de sarcini;
- Lot 4 ? Dotari sala de sport si teren sport, conform specificatiilor tehnice din caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 39130000-2 - Mobilier de birou (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 444, 824 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: - Pentru Lot 1:2.000 lei; - Pentru Lot 2:4.000 Lei; - pentru Lot 3:1.000 lei; - pentru Lot 4:900 Lei.Perioada de valabilitate: cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Modalitatea de constituire (conform prevederilor art.86 alin (1) din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare): virament bancar/O.P. in contul RO83TREZ3375006XXX000562, cod fiscal 4666401, deschis la Trezoreria TG CARBUNESTI sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original (Formular 3 din Sectiunea Formulare). Nota: Avand in vedere valoarea estimata pe fiecare lot in parte, se va retine contestatorului contravaloare din garantia de participare in cazul in care CNSC respinge contestatia, in conditiile art.278 1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Echivalenta unei garantii de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile calendaristice. Ofertantii tip I.M.M. care indeplinesc prevederile legislatiei in vigoare (Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum a fost si completata ulterior) si doresc sa depuna 50% din valoarea garantiei de participare vor depune documente prin care dovedesc ca sunt I.M.M.- Ofertantii straini de tip IMM pot beneficia de reducere doar in conditiile in care vor prezenta documente edificatoare din tara respectiva din care sa reiasa faptul ca au un statut similar operatorilor economici de tip IMM din Romania. Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca indeplinesc conditiile de IMM. In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, sunt considerati ofertanti de tip IMM acei ofertanti pentru care toti membrii grupului detin calitatea de IMM.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea contractului(exclusiv TVA), pe fiecare lot in parte..Mod de constituire: conform prevederilor art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In situatia in care se va opta pentru constituirea garantiei de buna executie prin retineri succesive se vor avea in vedere prevederile HG nr. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: completare Anexa nr.10.1 din Sectiunea Formulare;2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: completare Anexa nr.10.2 din Sectiunea Formulare;3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Completare Formular nr.12C din Sectiunea Formulare;4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Completare Anexa - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta din Sectiunea Formulare;5. Declaratie privind neincadrarea intr-o situatie de conflict de interese: Completare Formularul nr. 1 din Sectiunea Formulare.a) Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: PRIMAR VASILESCU MARIA, VICEPRIMAR VASILESCU GABRIEL, SECRETAR CIOBANU CRISTIAN STEFANEL, SEF BIROU CONTAB GHIBUSI SIMONA , INSP ACHIZITII PUBLICE SMARANDA ANDREEA, b) Persoane cu functii de decizie (consilieri locali) care aproba bugetul autoritatii contractante sunt: CIUTUREANU ANISOARA, STEFAN IULIAN , TURCULETU VIOREL , ARPEZEANU CRISTINA, 6. Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata: Persoanele juridice/fizice romane trebuie sa prezinte: a) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri la bugetul local;b) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificatele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Certificatele se vor prezenta pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: -Documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatele se vor prezenta pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, insotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al asocierii.Nota: Va exclus din procedura de atribuire aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care se afla in oricare din situatiile prevzute la art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulteioare . Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional: - Pentru persoane juridice /fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, valabilede data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii.- Pentru persoane juridice /fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in domeniile de activitate inscrise in documentele prezentate. In cazul in care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, probarea inregistrarii trebuie sa fie cu cel mult 30 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru confirmarea documentelor prezentate in copie, documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
- pentru Lot 3:110.000 (excl. TVA), echivalentul a 24.275, 59 Euro;
- pentru Lot 4:96.000 Lei (excl. TVA), echivalentul a 21.185, 97 Euro, (1 Euro= 4, 5313 lei la data de 26.11.2012).In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria I.M.M, in conformitate cu prevederile Legii nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reducerea cu 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri.In cazul in care un grup de operatori depune oferta comuna, fiecare membru al asocierii va completa Anexa nr. 11 din Sectiunea Formulare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani, Se va completa Anexa nr.12?Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani , continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant pentru asigurarea controlului calitatiiSe va completa Anexa nr. 17 ? Informatiireferitoare la personalul de conducere.Pentru personalul nominalizat cu indeplinirea contractului se vor prezenta CV-ul, in original, semnat si datat (Formular nr. 6 )., 1Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante.Pe fiecare lot in parte, pentru produsele ofertate, se vor prezenta certificate de conformitate de la producator sau echivalent.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", insotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestorastandardele vor fi cele din caietele de sarcini pentru fiecare lot in parte, 2Descrieri si fotografii ale produselor ofertatePe fiecare lot in parte, se vor prezenta descrieri si fotografii ale produselor ofertate., 2Descrieri si fotografii ale produselor ofertatePe fiecare lot in parte, se vor prezenta descrieri si fotografii ale produselor ofertate.In situatia in care autoritatea va solicita acest lucru, ofertantii au obligatia sa demonstreze autenticitatea documentelor prezentate Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante care atesta certificarea sistemului propriu de management al calitatii ofertantului (ISO 9001:2008 sau echivalent). Se vor prezenta Certificate, documente, alte doveziPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
TERMENUL DE LIVRARE
20
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.03.2013 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.03.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 31.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 12.02.2013 17:54