Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie Gazon sintetic pentru teren de sport multifunctional


Detaliu pentru invitatia numarul 323043
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: FILIALA PENTRU REPARATII SI SERVICII HIDROSERV RAMNICU VALCEA S.A.
Numar invitatie: 323043/29.03.2012
Denumire contract: AchizitieGazonsinteticpentru teren de sport multifunctional
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialFILIALA PENTRU REPARATII SI SERVICII HIDROSERV RAMNICU VALCEA S.A.Cod fiscal: RO 14949669, Adresa: Ramnicu Valcea, Str.Calea Bucuresti, nr.269, judet Valcea, Ramnicu Valcea, Telefon: 0250746984, Fax: 0250732147
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP, conform Manual de utilizare
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Reparatii si Serviciiin domeniul hidroenergetic)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: AchizitieGazonsinteticpentru teren de sport multifunctional
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: AchizitieGazonsinteticpentru teren de sport multifunctional, supafata totala de 1372, 50 mp( 45, 00 x 30, 50 m)
II.1.6) CPV: 39293400-6 - Gazon artificial (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 100, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Val garantiei de particip = 2.000, 00 lei, conf art. 85 lit. a) din HG nr. 925/ 2006.Perioada de valab a garantiei de particip este egala cu per de valab a ofertei respectiv de minim 90 zile cu incepere de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de particip se va constitui conf art. 86 din HG nr. 925/2006 astfel: a) prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc bancara ori de o soc de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru per prevazuta in doc de atrib (minim 90 de zile).Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: -conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in cf cu ctr garantat; sau-neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.b) OP confirmat de catre banca emitenta pana la data deschiderii of.c) Lichiditati depuse la casieria autoritatii contract.Cont RO80WBAN2511000039500064 deschis la INTESA SANPAOLO Suc Rm. Valcea.Pentru ofertantii I.M.M-uri garantiade partic va fi insotita de decl ca firma este inscrisa in categoria I M M in cf cu conditiile art. 3 din Legea 346/2004. In acest caz ofertantii pot participa la procedura de achizitie beneficiind de reducere 50% la cuantumul gar de partic (respectiv 1.000, 00 lei).Ofertantul pierde garantia de particip conform art.87 din HG nr. 925/2006a) isi retrage oferta in per de valab a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garan de buna exec in per de valab a oferc) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in per de valab a of;d) ofertantul va depune contestatie la CNSC si aceasta va fi respinsa. Cuantumul ce va fi retinut cf art. 278^1, lit. b) din OUG 34/2006 este de 1.000, 00 lei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constituiin cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractuluiprin retineri succesive din sumeledatorate fara TVA in conformitate cu dispoz. articolelor 89 si 90 din HG nr 925/2006 si prevederile HGnr 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratie privind eligibilitatea(formular A)Cerinta obligatorie Documentele vor fi postate in SEAP prin mijloace electronice(original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul)Cerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006(formular B)Cerinta obligatorie Documentele vor fi postate in SEAP prin mijloace electronice(original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul)Cerinta nr. 3 Certificat de participare la proceduracu oferta independenta conform Ordin 314/ 12.10.2010(formular D)Cerinta obligatorie Documentele vor fi postate in SEAP prin mijloace electroniceCerinta nr. 4 Fisa de informatii generale(formular G)Cerinta obligatorie Documentele vor fi postate in SEAP prin mijloace electronice(original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul)Cerinta nr. 5 Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat precum si contributiei pentru asigurarile sociale de statFormulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident. Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (conform art. 9 din Ordin ANRMAP 509/2011).Cerinta obligatorie Documentele vor fi postate in SEAP prin mijloace electronice(original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul)Cerinta nr. 6 Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG 34/2006 (formular 13)Cerinta obligatorie Documentele vor fi postate in SEAP prin mijloace electronice(original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul)Declaratie privind regulile de evitare a conflictului de interese fata de persoanele care detin functii de conducere in cadrul autoritatii contractante, si anume: Ec. Prala Stefan ? Director;Ing. Botoran Mircea ? Director Adj. Tehnic;Ec. Stefanescu Radu ? Director Adj. EconomicIng. Bavita Daniel ? Director Adj. Comercial Cerinta nr. 1 Certificat de inregistrare al persoanei juridice Cerinta obligatorie Documentele vor fi postate in SEAP prin mijloace electronice(original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul)Cerinta nr. 2 Declaratia de participant la procedura pentru fiecare participant din partea ofertantului (subcontractant, asociat) (Formular C)Cerinta obligatorie Documentele vor fi postate in SEAP prin mijloace electronice(original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Bilantul contabil la 30.06.2011 vizat si inregistrat de organele competente (bilant restrans)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1 Ofertantul trebuie sa trimita mostre din produsul ofertat inscriptionat cu numele ofertantului in plicinchis corespunzator si netransparent, lasediul Autoritatii Contractante ?Rm. Valcea, str. Calea Bucuresti, nr. 269, cod240291Cerinta nr.2 Agrement tehnic in constructii pentru gazonul ofertat emis de MDRT ? conform HG 622/2004 privind stabilirea conditiilor de introducere pe piata a produselor pentru constructii.Cerinta nr.3 Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani (Formular C2 si anexa)Cerinta nr.4 Lista dotarilor cu utilaje, echipamente (necesare prezentei achizitii -montarea gazonului) si performantele acestora Cerinta nr. 1 Certificat de implementare a sistemului calitatii SREN ISO9001:2008 al executantului in perioada de valabilitate pentru anul 2012 (copie)Cerinta nr. 2 Certificat de implementare a sistemului calitatii SREN ISO14001:2005 al executantului in perioada de valabilitate pentru anul 2012 (copie)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 29.03.2012 13:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer