Achizitie publica - Achizitie grup de sudura cu iesire auxiliara trifazica si monofazica
Detaliu pentru invitatia numarul 329198
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329198/11.06.2012
Denumire contract: Achizitiegrupdesuduracuiesireauxiliaratrifazica simonofazica
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPLEXUL ENERGETIC CRAIOVACod fiscal: R16299139, Adresa: CALEA UNIRII NR. 147, Craiova, Telefon: 0351403342, Fax: 0251594837
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SC COMPLEXUL ENERGETIC CRAIOVA SA - Registratura ( etaj 6 ) cu sediul in loc.Craiova str.Unirii nr.147, Romania, cod postal: 200330, telefon: +40 0351403456, fax: +40 0251594837, persoana de contact: NARCISA HRISTEA din cadrul Serviciului Tranzactii Comerciale.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SC COMPLEXUL ENERGETIC CRAIOVA SA - Sala de Licitatii ( etaj 3 ), cu sediul in loc.Craiova str.Unirii nr.147, Romania, cod postal: 200330.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitiegrupdesuduracuiesireauxiliaratrifazica simonofazica
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitiegrupdesuduracuiesireauxiliaratrifazica simonofazica, in conformitate cu caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 31121100-1 - Grupuri electrogene cu motor cu aprindere prin compresie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 26, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: Oferta completa=500 lei.Per.de valab.a garant.pt particip.: cel putin 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Forma de constit.a garantiei de particip care va fi acceptata: a)printr-un instrum. de garantare emis in conditiile legii de o societ. bancara ori de o societ. de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioda.prevaz.in doc. de atrib. Nota: Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de gar. trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: -conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conform cu contractul garantat; sau -neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. b) OP confirmat de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor. c) Lichiditati depuse la casieria AC. Nota: suma maxima ce poate fi depusa intr-o zi la casieria autorit. contractante de catre ofertant este de 5000 lei. Cont RO 77RNCB 0134041638010001 BCR Sucursala Dolj Pentru ofertantii I.M.M ?uri gar. de part va fi insotita de declaratia ca firma este inscrisa in categoria IMM-uri, in confor. cu cond. art.3 din Legea 346/2004. In acest caz ofertantii pot participa la procedura de achizitie beneficiind de red. cu 50% la cuantumul gar. de partic. Ofertantul pierde garantia de particip.daca: a) isi retrage oferta in perioada de valab.a ofertei;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in per.de valab.a ofertei, dar nu mai tarziu de14 zile de la semnarea contract.si inregistr.sa la sediul S.C.CEN CRAIOVA S.A;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in per.de valabilitate a ofertei;d) ofertantul va depune contestatie la CNSC si aceasta va fi respinsa. Cuantumul ce va fi retinut conform art.278^1/OUG 34/2006 este ?0lei.(nu este cazul.
Garantie de buna executie
Cuantum Garantie de buna executie=GBEx: 10% val. contract, fara TVA. Constituire GBEx: a) Instrument garantare emis societate bancara/asigurari, b) Retineri succesive sume datorate din facturi partiale. Furnizor are obligatia sa deschida la Trezorerie, cont disponibil distinct la dispozitia Achizitor. Suma depusa mai mare 0, 5% pret contract. Achizitorul alimenteaza acest cont din retineri succesive pana la suma GBEx. Achizitor instiinteaza Furnizor despre varsaminte. Din cont pot fi dispuse plati atat de Furnizor, cu aviz scris Achizitor, cat si de Trezorerie la solicitare scrisa Achizitor, conf. art. 90 (3) HG 925/2006. Caz IMM, GBEx: 5% pret contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea - Prezentare Formular 5 in originalDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181-Prezentare Formular 6 in originalCertificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a .impozitelor si taxelor catre stat precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat -Formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident. Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (conform art. 9 din Ordin ANRMAP 509/2011)Documentele pot fi prezentate in original sau in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Prezentare Formular 7 in originalCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Prezentare Formular 11 in originalDeclaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.69.1.-Formularul 12in originalpersoanele care detin functii de conducere in cadrul autoritatii contractante, si anume: Constantin Balasoiu - Director General;Veronica Nica - Director Economic;Vergil Soare - Director ComercialViorel Gherghina ? Director S.E. IsalnitaClaudiu Stoica ? Cons. jr. princ. -Pentru Persoane juridice/fizice romane-Prezentare Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala - Document emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau TeritorialaDocumentul va fi prezentat original/ copie lizibila certificata conform cu originalul.Nota: Pentru ofertantul clasat pe primul loc, certificatul constatator, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, se va prezenta pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata, daca acesta a fost prezentat in copie conform cu originalul.-Pentru Persoane juridice /fizice strainePrezentare Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional-Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional -Documentul va fiprezentat copie legalizata, copie lizibila certificata conform cu originalul.Declaratia pe propria raspundere de la operatorii economici inregistrati ca I.M.M.-uri(dupa caz).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari din ultimii 3 anicuprinzand valori, perioade de livrare, beneficiari, inso?ita de recomandari din partea beneficiarilor., Cel putin un contract din care sa reiese livrarea de produse similare in ultimii 3 ani, a caror valoare sa fie cel putin egala cu 13000 lei . Prezentare documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii al ofertantului de catre un organism de certificare acreditat in tara sau in strainatate, conform caietului de sarcini, standardul de calitate aplicat fiind SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se obtine din SEAP si este atasata prezentei invitatii de participare .
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.06.2012 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.06.2012 14:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 08.06.2012 16:20