Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie hartie pentru fotocopiatoare si xerografica,hartie de scris, plicuri, dosare


Detaliu pentru invitatia numarul 325449
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Inspectoratul Teritorial al Politiei de Frontiera Iasi
Numar invitatie: 325449/03.05.2012
Denumire contract: Achizitiehartie pentru fotocopiatoare si xerografica, hartie de scris, plicuri, dosare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInspectoratul Teritorial al Politiei de Frontiera IasiCod fiscal: 5051447, Adresa: str. George Cosbuc nr.3-5, Iasi, Telefon: +40 232272220, Fax: +40 232-271719
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele se vor transmite in SEAP.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitiehartie pentru fotocopiatoare si xerografica, hartie de scris, plicuri, dosare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea de hartie xerografica si pentru fotocopiatoare, plicuri si dosare de diverse marimi.
II.1.6) CPV: 30197642-8 - Hartie pentru fotocopiatoare si xerografica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 189, 755 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 3000 lei; Perioada de valabilitate: 90 zile de la termenul limita stabilit pentru primirea ofertelor; Forma de constituire : garantia de participare se constituie in lei, in conformitate cu prevederile art. 86, alin. (1), (2) si (3) lit. b) din HG nr. 925/2006;in cazul IMM, garantia de participare constituita la ½ din valoare, va fi luata in considerare numai daca este insotita de declaratia pe proprie raspundere redactata conf. Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare [formularul 1.1 si (daca este cazul) formularul 1.2], in caz contrar oferta va fi respinsa; . Eventualele retineri din garantia de participare se pot face in conditiile prevazute la art. 278^1 din OUG nr. 34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Formularul nr. 2 : Declaratie de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010);
- Formularul 3 : Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, se va completa atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator (daca este cazul);
- Formular 4 : Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- se va completa atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator (daca este cazul);
- Formular 5 : Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69 indice 1 -- privind conflictul de interese pentru ofertanti/ candidati. In ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, persoanele cu functie de decizie in cadrul institutiei sunt: inspector sef al ITPF IASI Dl. Comisar sef de politie Alexa Stefan, contabil sef Comisar sef de politie Zaharia Costel, ajunct pentru logistica ITPF IASI comisar sef Marcu Ioan; comisie de evaluare : Preutesei Ioan, Trofin Tiberiu, Rusu Craciun Silviu Andrei, Iliescu Doru, Gitman Cristina.. Certificate de atestare fiscala, privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat si la bugetul local, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens;
- Certificat de cazier fiscal al firmei;
- Certificat de cazier judiciar al firmei;
- Formularul 11 - Declaratia de participant la procedura; Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateDocumente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica-certificat constator - Certificat Constatator eliberat de O.N.R.C. de pe langa instanta competentaCerinta obligatorie: Persoane juridice romane: Certificatul Constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original sau copie cu mentiunea: «conform cu originalul» (eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertei), din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul acordului-cadru trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.N.R.C.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitatedocumentul in original/ copie legalizata.Persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de atestare ori apartenenta din punct devedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ ofertantul este rezident ca persoana juridica (copie dupa original si copie legalizata in limba romana.Nota: In situatia documentelor emise in alta limba decat cea romana, acestea vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente;, Informatii generale.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind principalele livrari de produse pe ultimii 3 ani
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin intermediul SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.05.2012 08:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer