Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE HARTIE PENTRU IMPRIMANTE SI COPIATOARE SI ALTE PRODUSE DE PAPETARIE


Detaliu pentru invitatia numarul 288159
Autoritate contractanta
TRIBUNALUL MURES
Cod de identificare fiscala: 4323110
Adresa: str.Bolyai nr.30, Targu Mures
Telefon: 0265-260323
Fax: 0265-260323
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: ACHIZITIEHARTIE PENTRU IMPRIMANTE SI COPIATOARE SI ALTE PRODUSE DE PAPETARIE
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 30197643-5 - Hartie pentru fotocopiatoare (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: ACHIZITIEHARTIE PENTRU IMPRIMANTE SI COPIATOARE SI ALTE PRODUSE DE PAPETARIE
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 08.04.2011 11:12
Data limita de depunere a ofertelor: 21.04.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: La sediul autorit. contract, Dep. ec-adm Tribunalul Mures - clad. Curtii de Apel Tg Mures, str. Justitiei nr. 1, cam. 24 tel. 0265.260323, int. 240 fax. 0265.250858 e-mail: [email protected]
Data si ora deschiderii ofertelor: 21.04.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul autoritatii contractante, Departament economic administrativ Tribunalul Mures - cladirea Curtii de Apel Tagu Mures, mun. Tg.-Mures, str. Justitiei nr. 1, cam. 24
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Altele (justitie)
Valoare estimata: 64, 400 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1. Certificat de eligibilitate2.Certificat de atestare fiscala , valabil la data deschiderii ofertelor.3.Certificatul constatator valabil la data deschiderii ofertelor.4. Certificatul de înregistrare fiscala eliberat .5.Fisa de informatii generale.6.Fisa de informatii privind experienta similara, cel putin orecomandare din partea unui beneficiar/client pentru un contract similar.7.Autorizatia de livraredin parteaproducatorului sau din partea importatorului.8.Cererea de participare la procedura9.Bilantul contabil vizat, sau scrisoare de bonitate10. Prezentarea obligatorie de monstre pentru fiecare produs mentionat in caietul de sarciniNeprezentareadocumentelor solicitate în original sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila la deschiderea ofertei, duce la descalificarea ofertantului.
Direct din SEAPhttp: //www.e-licitatie.roe-mail: [email protected] solicita garantia de participare in valoare de 644 RON.Contractul este de complexitate redusa.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer