Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie lucrari de igienizare camere Camin nr.11


Detaliu pentru invitatia numarul 305139
Autoritate contractanta
UNIVERSITATEA CRAIOVA
Cod de identificare fiscala: 4553380
Adresa: Str. A.I. Cuza nr. 13, Craiova
Telefon: 0251414398
Fax: 0251411688
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Achizitielucrari de igienizare camere Camin nr.11
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45400000-1 - Lucrari de finisare a constructiilor (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Achizitielucrari de igienizare camere Caminul nr.11 al Facultatii de Educatie Fizica si Sportgarantie de participare: 2400 lei;garantie de buna executie: 10% din valoarea fara TVA a contractului
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 18.07.2011 15:27
Data limita de depunere a ofertelor: 29.07.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Universitatea din Craiova, str. Libertatii nr.19, DGAE, camera 105
Data si ora deschiderii ofertelor: 29.07.2011 10:30
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea din Craiova, str. Libertatii nr.19, DGAE, Serviciul Achizitii Publice
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Educatie
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 120, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Declaratie privind eligib-Certificat de participare la licitatie cu of ind.-Declaratie art. 69 1-Declaratie privind neincadr. in prev.art. 181 din OUG 34/2006-Certificat constatator emis de ORC-Standarde ISO 9001:2008, ISO 14001:2004, ISO 18001:2008 pentru tipul lucrarilor care fac obiectul contractului-Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 din care cel putin una are ca obiect executia de lucrari similare-Recomandari privindmodul de indeplinire a obligatiilor contractuale asumate, semnate de conducatorii unitatilor la cares-au executat lucrari similare -cel putin una- declaratie privind utilaje, instalatii, echip teh.-Decl. privind efectivul mediu anual al pers angaj. si al cadrelor de conducere-Decl privind pers propus pt execut lucrarii-Lista cuprinzand asoc. si subcontr.daca este cazul
Din SEAP.In PAP 2011, val est lucr ce urm a fi achiz ptr satsf aceeasi necesitate a AC >15.000?, dar <4.845.000?, ?cerere de oferta. Gar de Part 2400 lei; gar buna exec: 10% din val fara TVA a contr.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer