Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE MATERIALE SANITARE


Detaliu pentru invitatia numarul 334428
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CONSTANTA
Numar invitatie: 334428/28.08.2012
Denumire contract: ACHIZITIEMATERIALE SANITARE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CONSTANTACod fiscal: 4301103, Adresa: B-dul Tomis 145 Constanta, Constanta, Telefon: 0241/616784, Fax: 0241/616784
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Tomis 145 Constanta, Constanta, Romania, cod postal: 900591, telefon: +40 0241660473, fax: +40 0241660473, persoana de contact: EC. STANCULESCU CORNELIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Constanta -Sala de Consiliu , in prezenta reprezentantilor autorizati a societatilor participante .
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIEMATERIALE SANITARE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lot nr.1-Sistemdrenaj cu vacuum -2500 buc.Lot nr.2- Pachet sistem dual tip seringa ?piston pentru recoltare sange venos si capilar , format din :1.Sistem recoltare dual aspiratie/vacuum pentru hematologie - Potasiu-EDTA-56000 buc.2.Sistem recoltare dual aspiratie/vacuum pentru biochimie ? ser-48000 buc.3 Sistem recoltare dual aspiratie/vacuum pentru determinarea trombocitelor-8000 buc.4.Microtuburi recoltare sange capilar pentru hematologie-16000 buc.5.Microtuburi recoltare sange capilar pentru biochimie ? ser-8000 buc.6. Ace pentru recoltare sange in sistem inchis-16000 buc.Lot nr 3 Pachet benzi adezive format din :1.Banda adeziva din material netesut5 cm x10 m -3000 buc.2.Banda adeziva din material netesut10 cm x10 m-3000 buc.2.Banda adeziva din material netesut15 cm x10 m-1000 buc.3.Banda adeziva din material netesut20 cm x10 m-1000 buc.4.Banda adeziva din material netesut30 cm x10 m-1000 buc.5.Banda adeziva pe suport matase2, 5 cm x 9, 2 m-3000 buc.6.Banda adeziva pe suport matase5 cm x9, 2 m-3000 buc.7.Plasture adezivpentru fixareacateterelorintravenoasesi a tubulaturilor pe piele -15000 buc.Lot nr.4-Pachet scutece absorbateunica folosintacopii mini, midi maxi siscutece absorbante unica folosinta adulti , format din :1.Scutece absorbante unica folosinta copiimini-3-6 kg-6000 buc.2.Scutece absorbante unica folosinta copiimidi -5-9 kg-6000 buc.3.Scutece absorbante unica folosinta copiimaxi-8-18 kg-6000 buc.4.Scutece absorbante unica folosintaadultipana in 75 kg-1500 buc.5.Scutece absorbante unica folosintaadultipeste 75 kg-1500 bucLot nr.5-Pachet aleze , format din :1.Aleze 60/90-1500 buc.2.Aleze 90/170-1500 buc.Lot nr.6-Camp chirurgical steril , de incizie, antimicrobian , impregnat cu iod. -1600 buc.Lot nr.7-Pachet urinarefemei si adulti , format din :1. Urinare femei -800 buc.2. Urinare barbati -800 buc.Lot nr.8- Seringa 1 ml cu ac unica folosinta-40000 buc.Lot nr.9- Punga secretie-1500 buc.Lot nr.10- Cateter ombilical-2000 buc.
II.1.6) CPV: 33141640-8 - Drenaj (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 440, 370 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare pentru lot nr.1 =800lei;lot nr.2= 2238, 4 lei ;lot nr. 3=3794lei; lot nr.4=306 lei;lot nr.5=105 lei ;lotnr.6= 512 lei ;lot nr.7= 272 lei ;lot nr.8= 240 lei ;lot nr.9= 300 lei ; lot nr.10 = 240 lei;Perioada de valabilitate este de 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor . Garantia de participare se va constitui conform art.86 alin (1) din HG 925/2006.Contul pentru constituirea garantiei de participare: RO64TREZ2315006XXX016691-Trezoreria Constanta .Pentru a beneficia cu reducerea cu 50% a garantiei de participare se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca operatoruleconomic se incadreaza in categoria IMM . Dovada garantiei de participare se introduce in plic separat, marcat corespunzator , prezentata cel tarziu la data si ora limita stabilita pentru deschiderea ofertelor. Conform art. 278'1 autoritatea contractanta va retine suma de 1119, 2 lei ptr. lotul nr.2 , 1897 lei pentru lotul nr.3, din garantia de participare , in cazul in care CNSC va respinge contestatia ca nefondata.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006 si este in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului sau 2, 5 % pentru IMM;Garantia de buna executie se va constitui sub forma de scrisoare de garantie bancara , o polita emisa de o societate de asigurari sau retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest ultim caz , ofertantul are obligatia de a deschide un cont la unitateatrezoreriei statului din cadrul organului fiscal competent in adminstrea acestuia , cont disponibil distinct la dispozitia Autoritatii contractante conform HG 1045/2011 ;Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil deschis la Trezoreria statului nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadarea in dispozitiile art 180 din OUG nr 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare;Ofertantul va completa si prezenta in original formularul corespunzator din Sectiunea Formulare .Nota : In situatia in care ofertantul este IMM, acesta va prezenta documente in acest sens (daca este cazul). Dovezile privind calitatea de I.M.M. sunt necesare in vederea reducerii cu 50% a valorilor privind criteriile legate de garantia de participare, de cifra de afaceri si de garantia de buna executie ? avand in vedere prevederile art. 16, alin. 2 din Legea 346/2004 ? privind stimulareainfiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii ? modificata si actualizata.2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadarea in dispozitiile art 181 din OUG nr 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare ; Ofertantul va completa si prezenta inoriginal formularul corespunzator din Sectiunea Formulare .3.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatiile exigibile neplatite in luna anterioara celei in care se depun ofertele .Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularului tip emis de organismelecompetente ;Documentul solicitat se va prezenta in oricare din formele : original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul.4.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul local) din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatiile exigibile neplatite in luna anterioaracelei in care se depun ofertele; Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularului tip emis de organismele competente .Documentul solicitat se va prezenta in oricare din formele : original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"5.Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificaului departicipare la licitatii cu oferta independenta. Ofertantul va completa si prezenta in original formularul corespunzator din SectiuneaFormulare .6. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare. Persoanele cu functie de decizie privind organizarea, derularea si finalizarea procedurii prezente sunt : Manager - Dr. Danut Capatina., Director financiar contabil - Ec. Androne Violeta, Sef Serviciu Achizitii - Ec. Stanculescu Corneliu Director Ingrijiri - As.Pr.Dipl.Asofiei Cristina si Consilier Juridic Chivu Dafina; Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractuluitrebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Documentul solicitat se vor prezenta : in oricaredin formele : original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii , prezentarea inoriginal /copie legalizata a acestui document pentruconformitate , in cazul in care acesta a fost prezentat initial in forma copie conform cuOriginalul.Autorizatie de functionare eliberata de Ministerul Sanatatii - in copie certificata pentru conformitate cu originalul, conform prevederilor Legii 176/2000 cu normele metodologice aprobate prin Ordinul 1636/2004.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Mostre de produse.Mostrele se ambaleaza individual, se eticheteaza si se inscriptioneaza cu urmatoarele informatii : denumirea ofertantului, denumirea produsului ? mostre demateriale sanitare (se va indica ptr. ce lot sunt mostrele). Mostrele se vor depune odata cu oferta .Prezentarea mostrelorla deschiderea ofertelor este obligatorie., Declaratii de conformitate cu marcaj CE pentru fiecare produs ofertant in copie certificata cf cu originalul. Certificat de asigurare a calitatii conform SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent in copiecertificata cf cu originalul.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia este anexata prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.08.2012 15:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer