Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie mixtura asfaltica BA 16 pentru reparatii DC 148 de la Fantana Popii la Tirnava


Detaliu pentru invitatia numarul 348030
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA BRANISCA
Numar invitatie: 348030/05.06.2013
Denumire contract: Achizitiemixtura asfaltica BA 16 pentru reparatiiDC 148 de la Fantana Popii la Tirnava
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BRANISCACod fiscal: 4374075, Adresa: com. Branisca, str. Principala, nr. 67, Branisca, Telefon: 0254/282060, Fax: 0254/282068
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: com. Branisca, str. Principala, nr. 67, Branisca, Romania, cod postal: 337105, telefon: +40 254282060, fax: +40 254/282068, persoana de contact: TEODOR LAZAR
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI BRANISCA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitiemixtura asfaltica BA 16 pentru reparatiiDC 148 de la Fantana Popii la Tirnava
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Achizitiemixtura asfaltica BA 16 pentru reparatiiDC 148 de la Fantana Popii la Tirnava?
II.1.6) CPV: 44113620-7 - Asfalt (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 180, 675 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Cuantumul garantiei pentru participare: 2.700 lei2. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 de zile calendaristice de la data limita pentru depunerea ofertelor.3. Forma de constituire a garantiei de participare: Garantia pentru participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiilelegii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia de participare se va constitui intr-o forma la alegerea operatorului economic din cele mentionate mai sus in contul RO39BPOS22006988787RON02 din orice alta banca comerciala a operatorului (codul fiscal al autoritatii contractante 4374075).Dovada constituirii garantiei de participare va fi prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Garantia de participare nu se introduce in plicul care contine oferta. Retinerea garantiei de participare se poate face in conditiile art.278^1 Garantia de participare, constituita de ofertantul a carui oferta a fost stabilita ca fiind castigatoare, se restutuie de autoritatea contractanta in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie. Ofertele care nu sunt insotite, la data deschiderii ofertelor, de dovada constituirii garantiei pentru participare, in cuantumul si forma solicitata, vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor.Returnarea garantiei de participare se va face dupa incheierea contractului cu ofertantul castigator, in baza unei solicitari scrise..Cursul de schimb lei /euro va fi cel afisat de BNR la data publicarii invitatiei de participare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.11. Declaratii privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul proceduriiSe va completa Formularul nr. 01- Sectiunea FormulareIncadrarea in una din situatiile prevazute la art.180din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publicaCerinta nr.22. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul proceduriiSe va completa Formularul nr. 02 -Sectiunea FormulareIncadrarea in una din situatiile prevazute la art.181, lit.a, b, d, si e din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publicaCerinta nr.33. Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul proceduriiSe va completa Formularul nr. 03 -Sectiunea FormulareCertificat de participare la licitatie conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010Cerinta nr.44. Declaratie privind neincadrarea la art. 69 ^1 din OUG nr.34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul proceduriiSe va completa Formularul nr. 04 -Sectiunea FormularePersoanele cu fun ctii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii: - Lazar Teodor- Popescu Berariu Marian Dorin- Muller Ildiko- Stark Gabriela- Vinga Monica-Chereches Mihaela IoanaCerinta nr.55. Declaratia privind calitatea de participantModalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul proceduriiSe va completa Formularul nr. 05 -Sectiunea FormulareCerinta nr.66.Informatii privind plata datoriilor la bugetul general consolidat si la bugetul localModalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul proceduriiSe va prezenta Certificatul de atestare fiscala eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul localSe va prezenta Certificatul de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, privind plata obligatiunilor la bugetul general consolidat.Certificatele trebuie sa prevada situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatele vor fi prezentate in una din formele: original/copie legalizata/copie conform cu originalul Cerinta nr.11. Inregistrare -persoane fizice/juridice romaneModalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul proceduriiSe va prezenta: - Certificatul constataoremis de Oficiul Registrului Comertului, pentru domeniul de activitate ce face obiectul prezentei proceduri, in original/copie legalizata/copie conform cu originalulCerinta nr.22.Inregistrare -persoane fizice/juridice straineSe vor prezenta documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional-copie legalizataInainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc are obligatia de a prezenta pentru coformitate certificatul constator in original/copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Dovedirea capacitatii economico-financiareBilantul contabil incheiat la date de 31.12.2011, precum si contul de profit si pierderi (sau documente similare bilantului contabil, considerate legale si edificatoare in tara in care operatorul este rezident), in copie, vizate si inregistrate de organele competente, sau orice alte documente legale edificatoare( rapoarte anuale), prin care operatorul economic isi poate dovedi capacitatea economico-financiare. 2.Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: . Se va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare , conform art.188, alin.1, lit.b din OUG 34/20062. Buletine de analizeSe vor prezenta buletine de analize pentru Mixtura Asfaltica BA16 emise de institutii acreditate in domeniu 1. Certificarea sistemului calitatii .Se vor prezenta documente(certificate sau adeverinte) emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management a calitatii firmelor ofertante, respectiv ISO 9001, Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.06.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.06.2013 12:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer