Achizitie publica - Achizitie Pachet ( vata subgips 10/2,7;20/2,7 +fesi gipsate 10/2,7 ;20/2,7 ) LOT NR.1 +Vata hidrofila ptr. uz medicinal tip B ( BUMBAC 100%) LOT NR.2;
Detaliu pentru invitatia numarul 329303
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329303/12.06.2012
Denumire contract: AchizitiePachet ( vata subgips 10/2, 7;20/2, 7 +fesi gipsate 10/2, 7 ;20/2, 7 ) LOT NR.1 +Vatahidrofila ptr. uz medicinaltip B ( BUMBAC 100%) LOT NR.2;
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CONSTANTACod fiscal: 4301103, Adresa: B-dul Tomis 145 Constanta, Constanta, Telefon: 0241/616784, Fax: 0241/616784
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Tomis 145 Constanta, Constanta, Romania, cod postal: 900591, telefon: +40 0241619260, fax: +40 0241619260, persoana de contact: Ec.Stanculescu Corneliu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Constanta -Sala de Consiliu in prezenta operatorilor economici care au depus oferta .
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: AchizitiePachet ( vata subgips 10/2, 7;20/2, 7 +fesi gipsate 10/2, 7 ;20/2, 7 ) LOT NR.1 +Vatahidrofila ptr. uz medicinaltip B ( BUMBAC 100%) LOT NR.2;
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de : LOT NR.1- Pachet ( vata subgips 10/2, 7;20/2, 7 +fesi gipsate 10/2, 7 ;20/2, 7 )LOT NR.2- Vatahidrofila ptr. uz medicinaltip B ( BUMBAC 100%)
II.1.6) CPV: 33141113-4 - Bandaje (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 387, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ptr.lot nr.1- Pachet ( vata subgips 10/2, 7;20/2, 7 +fesi gipsate 10/2, 7 ;20/2, 7 ), cuantumul garantiei de participare este de 6168 lei .Ptr.lot nr.2- Vatahidrofila ptr. uz medicinaltip B ( BUMBAC 100%)-, cuantumul garantiei de participare este de 1584leiPerioada de valabilitate este de 90 zilede la termenul limitade primire a ofertelor . Garantia de participare se va constitui conform art.86 alin (1) din HG 925/2006.Contul pentru constituirea garantiei de participare: RO64TREZ2315006XXX016691-Trezoreria Constanta .Pentru a beneficiacu reducereacu 50% a garantieide participare se vaprezenta declaratie pe propria raspundere ca operatorul economicse incadreaza incategoria IMM . Dovada garantiei de participare se introduce in plic separat, marcat corespunzator , prezentata cel tarziu la data si oralimita stabilita pentru deschiderea ofertelor.Conform art. 2781 autoritatea contractanta va retinesuma de3084 lei ptr. lot nr.1, suma de 792leiptr. lot nr.2, din garantia de participare , in cazul in care CNSC va respinge contestatia ca nefondata .
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006 si este in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractuluisau2, 5 % pentru IMM;Garantia de buna executiese va constitui sub forma de scrisoare de garantie bancarasau retinerisuccesive dinsumele datorate pentru facturipartiale. Inacest ultim caz , ofertantul are obligatia de a deschide un cont la unitateatrezorerieistatuluidin cadrul organuluifiscalcompetentin adminstreaacestuia , cont disponibil distinct la dispozitiaAutoritatii contractanteconformHG1045/2011 ;Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil deschis la Trezoreria statului nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadarea in dispozitiile art 180 din OUG nr 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare;Ofertantul vacompleta si prezenta in original formularul corespunzatordinSectiunea Formulare .Nota : In situatia in care ofertantul este IMM, acesta va prezenta documente in acest sens (daca este cazul).Dovezile privind calitatea de I.M.M. sunt necesare in vederea reducerii cu 50% a valorilor privind criteriile legate de garantia de participare, de cifra de afaceri si de garantia de buna executie ? avand in vedere prevederile art. 16, alin. 2 din Legea 346/2004 ? privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii ? modificata si actualizata.2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadarea in dispozitiile art 181 din OUG nr 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare ; Ofertantul vacompleta si prezenta in original formularul corespunzatordinSectiunea Formulare .3.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatiile exigibile neplatitein luna anterioara celei in care se depun ofertele .Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularului tip emis de organismele competente;Documentul solicitatse va prezentain oricare din formele : original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"4.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul local) din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatiile exigibile neplatitein luna anterioara celei in care se depun ofertele; Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularului tip emis de organismele competente. Documentul solicitatse va prezentain oricare din formele : original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"5.Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificaului de participare la licitatii cu oferta independenta. Ofertantulvacompleta si prezenta in original formularul corespunzatordinSectiunea Formulare .6. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare. Persoanele cu functie de decizie privind organizarea, derularea si finalizarea procedurii prezentesunt : Manager - Dr. Danut Capatina., Director financiar-contabil - Ec. Androne Violeta, Sef Serviciu Achizitii - Ec. Stanculescu CorneliuDirectorIngrijiri- As.Pr.Dipl.Asofiei Cristina siConsilier Juridic Chivu Dafina;Ofertantulvacompleta si prezenta in original formularul corespunzatordin Sectiunea Formulare. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Documentulsolicitatse vor prezenta : in oricare din formele : original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc , inainte de transmitereacomunicarii privind rezultatul procedurii , prezentarea in original /copie legalizataa acestui documentpentru conformitate , in cazul in careacesta a fost prezentatinitial in forma copie conform cu originalul.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Autorizatie de functionare eliberata de Ministerul Sanatatii - in copie certificata pentru conformitate cu originalul, conform prevederilor Legii 176/2000 cu normele metodologice aprobate prin Ordinul 1636/2004., Mostrede produse.Prezentarea mostrelor este obligatorie.Mostrele se ambaleaza individual, se eticheteaza si seinscriptioneaza cu urmatoarele informatii : denumirea ofertantului, denumirea produsului ?mostredefesi gipsate, vatasubgips si vata hidrofila, Certificat de asigurare a calitatii conform SR EN ISO 9001 /2008 sau echivalentin copie certificata cf cu originalul ., Certificate de calitate/Declaratii de conformitate cu marcaj CEpentrufiecare produs ofertant sau documente echivalente .
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia este atasataprezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.06.2012 15:07