Achizitie publica - Achizitie ?Pachet software de analiza cu elemente finite?, instalare, instruire personal.
Detaliu pentru invitatia numarul 340538
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340538/05.12.2012
Denumire contract: Achizitie?Pachet software de analiza cu elemente finite?, instalare, instruire personal.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC SOFTRONIC SRLCod fiscal: RO11492278, Adresa: UNIRII 37, Craiova, Telefon: 0040743687927, Fax: 0251406496
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Severinului nr 40, Craiova, Dolj, Romania, cod postal: 200409, telefon: +40 351409151, fax: +40 351178948, persoana de contact: Ciulu Persida
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Craiova, Dolj, Calea Severinului nr 40
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (societate comerciala: fabricatia de locomotive electrice, echipamente pentru locomotive electrice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie?Pachet software de analiza cu elemente finite?, instalare, instruire personal.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie"Pachet software de analiza cu elemente finite".-Furnizare 1 pachet software de analiza cu elemente finite-Instalare si Instruire (2 stagii de scolarizare a cate 5 zile)E folosit pentru cercetarea efectuata in cadrul proiectului de cercetare, contract de finantare nr 192/2012, Program : PLANUL NATIONAL DE CERCETARE, DEZVOLTARE SI INOVARE 2007-2013, PNII, PARTENERIATE, Subprogram ?Proiecte Colaborative de Cercetare Aplicativa.
II.1.6) CPV: 48461000-7 - Pachete software analitice sau stiintifice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 325, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de3.300 lei .1. Perioada de valabilitate a garantiei pt. participare: cel putin 60 de zile de la data limita de primire a ofertelor. Forma de constituirea garantiei de participare care va fi acceptata cf. prevederilorart. 86 din HG 925/2006: a) prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare.b)OP original semnat si stampilat de catre banca emitatoare pana la data deschiderii ofertelorCont RO03BTRL0170120247089907 BTRL Craiova, Suc. Dolj. In cazul platii online, documentul prin care se atesta efectuarea tranzactiei se va prezenta cu mentiunea calitatii(reprezentant legal sau imputernicit) , numele si prenumele celui care semneaza, semnatura si stampila unitatii. Echivalenta pentru o garantie de participare in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Dovada constituiriiGarantiei Participareva fi depusa in original la sediul SC Softronic SRL nr 40, Craiova, Dolj, pana la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantiicare se incadreaza in IMM, Garantia Participarein cf. cu conditiileart.16 din Lg.346/2004, beneficieazade reducere de50% agarantiei de participare .Pentru demonstrarea incadrarii in categoria intreprinderilor miic si mijlocii , operatorii economici au obligatia de a completa Anexa nr 1 la legea 346/2004.Atentie: Lipsa declaratiei sau prezentarea incompleta , va avea ca efect respingerea ofertei ca inacceptabila.2. Garantia de participare va fi restituita in conditiile prevazute la art 87 si 88 din H.G. nr 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: Documente privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in dispozitiile art 180 din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin legea 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. (FORMULARUL12A din ordinul 155/2003). Se completeaza formularul nr 3.Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al firmei. In cazul in care semneaza alta persoana va prezenta o imputernicire. Toate documentele vor avea langa semnatura si numele si prenumele persoanei care semneaza. Toate documentele se stampileaza.Cerinta nr. 2: Declaratie privind neincadrarea la prevederile art 181 din ordonantaModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in dispozitiile art 181 din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin legea 337/2006 cu modfificarile si completarile ulterioare. (FORMULARUL12B din ordinul 155/2003). Se completeaza formularul nr 4.Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al firmei. In cazul in care semneaza alta persoana va prezenta o imputernicire. Toate documentele vor avea langa semnatura si numele si prenumele persoanei care semneaza. Toate documentele se stampileaza.Cerinta nr 3: Acte doveditoare privind situatia obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari socialeModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: a)Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile la luna anterioara depunerii ofertelorb)Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale ) din care sa reiasa obligatiile exigibile la luna anterioara depunerii ofertelorSe solicita aceste documente in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul semnata si stampilata de reprezentantul legal.Cerinta nr 4 : Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art 69 (evitarea conflictului de interese din OUG 34/2006)cu modificari si completari pin legea 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se solicita completarea formularului 5 pentru evitarea conflictului de interese intre ofertant si achizitor. Persoanele cu functie de decizie in cadrul contractului sunt: Ghita Ionel, Girnita Ion, Popescu Augustin, Miulescu Oana: asociati, Manea Ion manger proiect, Ciulu Persida responsabil achizitii, Zlatianu Radu consultant, Costache George responsabil tehnic .Cerinta nr 5: Ofertantii vor depune certificatul prevazut de ordinul ANRMAP314/2010 anexa la ordinModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se completeaza formularul 6Cerinta nr 6 : Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduri: Se completeazaformularul 7*) In cazul in care ofertantul uzeaza de dreptul prevazut la art. 11 alin. (4) din HGR 925/2006 de a prezenta o declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte indeplinirea criteriilor de calificare (vezi Formularul 2 si anexele 1 si 2), acesta are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea achiiztorului o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare.**) In cazul in care exista incertitudini sau neclaritati in ceea ce priveste anumite documente prezentate, achizitorul are dreptul de a solicita detalii, precizari sau confirmari suplimentare atat de la ofertantul/candidatul in cauza, cat si de la autoritatile competente care pot furniza informatii in acest sens.***) Achizitorul are dreptul de a descalifica operatorii economici care se afla in oricare din situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006. Cerinta nr. 1: Certificat constatatorModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe solicita : Certificatul constatator in original, copie legalizata sau conform cu originalul semnat si stampilat de reprezentantul legal. El esteemis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial de pe raza caruia ofertantul isi are sediul social care sa contina informatii referitoare la: sediul, datele de identificare a societa?ii, filiale, punctele de lucru, administratorii, asocia?ii/ac?ionarii, obiectul de activitate mentiuni referitoare la falimente, condamnari, etc.La data deschiderii ofertelor certificatul prezentat nu trebuie sa fie mai vechi de 30 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul emis de ONRC . Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Cerinta nr. 2: Dovada indeplinirii formelor de inregistrare /atestareModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: In cazul ofertantului/candidatului dintr-o tara straina apartenenta din punct de vedere profesional va fi dovedita cu documente din tara de origine, echivalente cu cele solicitate ofertantului/candidatului din Romania si din care rezulte urmatoarele: ? obiectul de activitate al ofertantului contine domenii similare celui care face obiectul prezentei proceduri;? nu sunt inscrise mentiuni speciale privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate deplata.Obs. Documentele se vor depune traduse in lb romana de traducator autorizat si legalizat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Acte doveditoare privind situatia economico-finaciara, Cerinta nr. 2Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind capacitatea tehnica Cerinta nr. 1Certificare de calitate conform ISO 9001/2008 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentele se gasesc in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.12.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 04.12.2012 10:35