Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE PIAN DE CONCERT


Detaliu pentru invitatia numarul 330596
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Filarmonica de Stat "Transilvania" Cluj
Numar invitatie: 330596/27.06.2012
Denumire contract: ACHIZITIEPIAN DE CONCERT
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialFilarmonica de Stat "Transilvania" ClujCod fiscal: 4547052, Adresa: P-ta Stefan cel Mare nr. 4, Cluj-Napoca, Telefon: +40 264430060, Fax: +40 264597812
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Secretariatul Filarmonicii de Stat "Transilvania" Cluj, Piata Lucian Blaga, nr. 1-3, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400003, Telefon: +40 264430060;
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Filarmonica de Stat "Transilvania" Cluj, Piata Lucian Blaga, nr. 1-3, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400003,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIEPIAN DE CONCERT
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: AchizitiePian de concert ? 1 buc
II.1.6) CPV: 37311100-2 - Piane (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 491, 208 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi de5.000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 60 zile, incepand cu data limita de primire a ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare se va constitui numai in lei, in unadin urmatoarele forme: 1. Cu OP, in contul RO47TREZ2165010XXX007057 deschis la Trezoreria Cluj, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor.2. Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante, conform Formularului nr. 3, in original;In cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, aceasta se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Dovada constituirii garantiei de participare este obligatorie la deschiderea ofertelor, se depune pe exteriorul plicului sigilat ce contine oferta, in original;Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentruparticipare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitatesolicitate vor fi respinse la deschidere.In cazul ofertantilor din categoria IMM, conf Legii nr. 346/2004, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat.Demonstrarea calitatii de IMM se face de catre ofertant prin completare Formular 4Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art. 88 din H.G. nr. 925/2006.Conform Art. 278^1 din OUG 34/2006 in cazul depunerii unei contestatii si in masura in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 4.271lei.
Garantie de buna executie
1)Garantia de buna executie se va constitui in cuantum de 10% din valoarea totala a contractului, fara TVA, 2)Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie conform art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Modul de restituire a garantiei de buna executie: Conform art. 92, alin (2) din H.G. nr. 925/2006, cu modificari si completari ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea, completata in conformitate cu Formularul 5 - semnata si stampilata de ofertant - in original;2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 6 ? semnata si stampilata de ofertant- in original;3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin 314/12.10.2010, completat in conformitate cu Formular 7-- in original;;4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69ยน din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 8 ? semnata si stampilata de ofertant- in original.Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante si in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: Marius Tabacu ? manager, Peter Eva ? director adjunct, Mihaela Pop ? contabil sef5. Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat si catre bugetul local .a) Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local din care sa reiasa ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile exigibile pana la termenul legal al scadentei de plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul ? - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;b) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului, din care sa reiasa ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile exigibile pana la termenul legal al scadentei de plata, in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;Nota: - Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta se considera indeplinita si daca operatorul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. Depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni se va face in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.1.Persoane juridice/fizice romanea). Pentru persoane juridice se va prezenta: Certificatul constatator emis de ONRC, cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC ? (document in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului; In cazul in care Certificatul constatator emis de ONRC este prezentat in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, acesta va fi solicitat ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii, in original/copie legalizata pentru conformitate.2. Persoane juridice /fizice straine (daca este cazul) Se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se va declara cifra de afaceri globala intr-o perioada anterioara care vizeaza cel mult ultimii 3 ani .Pentru a fi considerat calificat ofertantul trebuie sa indeplineasca urmatoarea cerinta: Cifra medie globala de afaceri intr-o perioada care vizeaza ultimii3 ani, trebuie sa fie deminim 900.000lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Experienta similaraDeclaratie si lista principalelor livrari de produse efectuatein ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Prezentarea cel putin a unui contract care sa confirme livrarea de produs similar cu obiectul prezentei achizitii si a carui valoare sa fie cel putin450.000 lei, fara TVA. Fisa de experienta similara va fi insotita de urmatoarele documente: -copii dupa contract/parti relevante din contract privind obiectulcontractuluide furnizare;
- proces/e verbal/e de receptie care sa confirme livrarea produselor;
- recomandare/certificare din partea beneficiarului, aferenta contractului/contractelor prezentate, privind indeplinirea obligatiilor contractualeDocumentele pot fi prezentate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?- semnata si stampilata de reprez. legal al ofertantului, Cerinta nr. 2. Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate Ofertantul va asigura personal specializat in vederea montarii/instalarii/punerii in functiune/ service.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara Punctajulpentru factorul de evaluare?pretul ofertei? se acordaastfel: pentru oferta cu pretul cel mai mic se va acorda punctajul maxim.a)Pentru oferta cu pretul cel mai scazut, se va acorda punctajul maxim, respective 60 puncte.b)Pentru celelalte preturi ofertate, punctajul se va acorda dupa cum urmeaza: Pn = ( Pret minim/Pret (n) ) x Pmax, unde Pn = punctaj obtinut de oferta n; Pret minim = Pretul cel mai scazutofertat; Pret (n) = Pretul ofertat de ofertantul n; Pmax =Punctajul maxim acordat pentru acest factor , 60 puncte
Componenta tehnica Termenulde livrare ( in zile calendaristice)
15
Descriere: a)Pentru oferta cu termen de livrare mai mic sau egal cu 60 de zile, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare ? termen de livrare?, respective 15 puncte; b)Pentru oferta cu termenul de livrare mai mare de 60 de zile si mai mic sau egal cu 90 de zile, punctajul se calculeaza astfel: T(n)=( termenul cel mai mic/termenul de livrare oferta (n) ) x punctaj maxim alocat c)In cazul ofertarii unui termen de livrare mai mare de 90 de zile, oferta va fi declarata neconforma.
Componenta tehnica Garantia produsului ( in luni)
25
Descriere: Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare privind garantia produsului se acorda astfel: a)Pentru o perioadade garantie de 60 de luni sau mai mare, se acorda punctajul maxim alocat acestui factor de evaluare, respectiv 25 de puncte b) Pentru o perioada de garantie mai mica decat perioada de garantie prevazuta la lit. a)punctajul se acorda astfel: G(n) = (perioada de garantie (n)/perioada maxima de garantie ) x punctaj maxim alocat.c) In cazul ofertarii unei perioade de garantie mai mica de 24 de luni , oferta va fi declarata neconforma.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia este disponibila pe seap: www.e-licitatie.ro, atasata invitatiei de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.06.2012 18:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer