Achizitie publica - Achizitie preparate de carne, carne proaspata de vita si de porc, 6 loturi.
Detaliu pentru invitatia numarul 325413
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325413/30.04.2012
Denumire contract: Achizitiepreparate de carne, carne proaspata de vita si de porc, 6 loturi.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI BOTOSANICod fiscal: 17093020, Adresa: str. Maxim Gorki nr.4, Botosani, Telefon: 0231537993, Fax: 0231511047
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Maxim Gorki nr.4, Botosani, Romania, cod postal: 710171, telefon: +40 231537993, fax: +40 231511047, registratura DGASPC Botosani.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Maxim Gorki nr.4, Botosani, Romania, cod postal: 710171, telefon: +40 231537993, fax: +40 231511047, persoana de contact: Lenica Bulgariu,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitiepreparate de carne, carne proaspata de vita si de porc, 6 loturi.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie preparate carne, carne proaspata de vita si carne proaspata de porc 6 loturi.ADJUDECAREA SE VA FACE PE FIECARE LOT IN PARTE, la cantitatea initiala, prevazuta in caietul de sarcini.VALOAREA ESTIMATA DE 182, 000.00 LEI REPREZINTA VALOAREA ESTIMATA, FARA TVA A CONTRACTULUI INITIAL(pana la 31.12.2012 in functie de care se vor elabora si evalua ofertele).Lot 1 = Salam de porc = 3.000 kg, valoare estimata initiala = 30000 lei, Garantie de participare =550 leiLot 2 = Parizerporc = 2.500 kg, valoare estimata initiala= 22.500 lei, Garantie de participare =430 leiLot 3 = Carnati porc= 3.000 kg, valoare estimata initiala = 25.500 lei, Garantie de participare =500 leiLot 4 = Cremwursti grosi= 2.500 kg, valoare estimata initiala= 20.000 lei, Garantie de participare =350 leiLot 5 = Carne vita = 2.000 kg, valoare estimata initiala = 30.000 lei, Garantie de participare = 550 leiLot 6 = Carne porc = 4.500 kg, valoare estimata initiala = 54.000 lei, Garantie de participare = 1000 lei
II.1.6) CPV: 15113000-3 - Carne de porc (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 236, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
LOT1=Salam porc=550 lei.Lot2 = Parizer porc= 430lei;Lot3=Carnati porc=500 lei, Lot 4=Cremwursti porc=350leiL 5 = Carne proaspata de vita = 550 lei.Lot 6 = Carne proaspata de porc = 1000 leiSolicitam garantie de participare conf Art 43-1* din OUG 34/2006, actualizata.Constituirea garantiei se face la val.estimata initiala.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se va realiza prin una din urmatoarele forme: - virament bancar in contul RO39TREZ1165006XXX002446 deschis la Trezoreria Botosani, CUI 17093020 -printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. In cazul scrisorii de garantie bancara de participare, se va folosi Formularul corespunzator din Sectiunea Formulare ;
- numerar la casieria autoritatii contractante(Program casierie-LUNI -JOI intre orele 12-14:30, VINERI-inchis).In cazul asociatilor , pentru a beneficia de prev, Lg.346/2004, fiecare asociat trebuie sa se incadreze in catg.IMM-urlor..In INSTRUMENTUL de garantare se va mentiona si posibilitatea retinerii acesteia in cazul formularii unei contestatii si respingerii acesteia de catre CNSC(conf.art.278*1din OUG 34/2006-suma solicitata reprezentand 1%din valoarea estimata a contractului)In cazul IMM-urilor, odata cu prezentarea garantiei se va face obligatoriu si dovada incadrarii in aceasta categoriein baza declaratiei privind incadrarea in categoria IMM, din sectiunea formulare.Ofertantul caruia Consiliul National se Solutionare a Contestatiilor ii va respinge contestatia formulata , i se va retine din garantia de participare, potrivit art. 278^1 din OUG 34/2006, procent de 1% din valoarea estimata, in cazul in care valoarea estimata este mai mare de 63.000 lei .
Garantie de buna executie
10% din pretul contractului fara TVA. Se constituieprintr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, conform art. 90(1) din HG 925/2006 actualizata.In cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare, autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunere la casieria DGASPC Botosani, a unor sume in numerar, sau, prin virament, cu ordin de plata, in contul de garantii al autoritatii contractante, respectiv RO39TREZ1165006XXX002446- CUI 17093020, DESCHIS LA Trezoreria Botosani. Nu se accepta constituirea garantiei de buna executie prin retineri succesive. In conformitate cu prevederile Legii 346/2004, pentru IMM, garantia de buna executie se poate constitui in cuantum de 50% din valoarea totala a acesteia, in baza declaratiei privind incadrarea in categoria IMM, din sectiune formulare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute laart. 180 din OUG nr. 34/2006, completata in conformitate cu Formularul nr.3 din Sectiunea Formulare?in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, completata in conformitate cu Formular nr. 4 din Sectiunea Formulare?in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
-Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de DGFPCFS-care sa ateste inexistenta de datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea? conform cu originalul?.-Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul local ? copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.-Certificat de participare la licitatie cu oferta indepenednta, Formular nr. 6.-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la Art. 69ยน din OUG nr. 34/2006.persoanele cu functie de decizie din cadrul AC sunt: Liviu Nicolae Radasanu-director ex;Doina Nacu Manole-dir.ex.adj;Valentin Alexandru Colbu-sef serviciu juridic.Marius Constatnin Budai-sef serviciu ach.pb;Olguta Lenica Bulgariu-Presedinte comisie ev;Camelia Popa -sef centru membru comisie cu drept de vot;Gradinaru Anca membru comisie ev.cu drept de vot;Balan Cristina - membru de rezerva cu drept de vot.-Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Formular nr. 7Pentru a fi valabile certificatele fiscaletrebuie sa contina informatii din care trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art.180 si 181 din OUG 34/2006, actualizata duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului, corespunde obiectului procedurii.Documentul solicitat in cadrul acestei sectiuni poate fi depus in oricare din formele, original/copie legalizata/copie lizibila, cu mentiunea " conform cu originalul".Pentru a fi valabil, certificatul constatator trebuie sa fie emis cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor.Persoanele juridice /fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Pentru ofertantul clasat pe locul I, autoritatea contractanta va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate, documentele in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - declararea cifrei de afaceri realizata in ultimii trei ani- bilantul contabil la data de 30.06.2011 sau- bilant contabil la 31.12.2010,
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, -Mostre cu titlul gratuit, -Cel putin o recomandare, original sau copie cu mentiunea "conform cu originalul", de la unul din beneficiarii din lista principalelor livrari din ultimii 3 ani. Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii ISO 9001;2008, in domeniul la care se incadreaza produsele ce fac obiectul achizitiei , in termen de valabilitate (in copie lizibila semnata si stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?., SR EN ISO 22000:2005"Sisteme de management al sigurantei alimentelor, in termen de valabilitate(in copie lizibila semnata si stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?.Se solicita SR EN ISO 22000:2005 cu scopul de ne asigura ca alimentul respectiv este sigur in momentul consumului uman.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: descarcare directa de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.04.2012 17:23