Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie prin acord cadru de Pansamente


Detaliu pentru invitatia numarul 328679
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Spitalul Municipal Campulung Muscel
Numar invitatie: 328679/01.06.2012
Denumire contract: Achizitieprinacord cadru dePansamente
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Municipal Campulung MuscelCod fiscal: 4756466, Adresa: str. dr. Costea, nr.8, jud. Arges, Campulung, Telefon: 0248 511860, Fax: 0248 511860
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. dr. Costea, nr.8, jud. Arges, Campulung, Romania, cod postal: 115100, telefon: +40 248510100, fax: +40 248511860, persoana de contact: sterian pricope
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul MunicipalCampulung, str. Dr. Costea, Nr. 8, loc. Campulung, jud. Arges, cod 115100
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitieprinacord cadru dePansamente
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: 1 FESITIFON 10/10 -minim 1000 buc. - maxim 12000 buc2 FESITIFON 10/15 -minim 1000 buc. - maxim 12000 buc3 FESITIFON 10/20 -minim 1000 buc. - maxim 12000 buc4 TIFON METRAJ BBC 100% -minim 4000ml -maxim 48000 ml5 Vata-200gr. - minim 300 pachete - maxim 3600 pachete6 Comprese sterile 10cm/8 cmx 50 straturi-minim 150 pachete -maxim 1800 pachete
II.1.6) CPV: 33141110-4 - Pansamente (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 118, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita Garantie de Participare 2% dinvaloareafaraTVA Garantia de participare trebuie sa fie valabila cel putin pe toata perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de ladatalimita deprimire aofertelor. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. - Mod de constituire a garantiei pentru participare (conform articolului 86 din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare): - prin virament bancar in contul SPITALUL MUNICIPAL. Campulung, codul fiscal este 4756466, respectiv codul IBAN nr. RO93TREZ0475006XXX002842 deschis la Trezoreria Campulung Muscel ; - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire; - in situatia in care garantia se constituie prin scrisoare de garantie bancara, modelul este prevazut in cadrul formularului din documentatia de atribuire. - prin depunerea la casieria autoritatii contractante: - a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; - a unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare1 Lot 1- FESITIFON 10/10 - 264 ron2 Lot 2 - FESITIFON 10/15 - 396 ron3 Lot 3 FESITIFON 10/20 - 504 ron4 Lot 4 TIFON METRAJ BBC 100%- 960 ron5 Lot 5 Vata-200gr. - 216 ron6 Lot 6 Comprese sterile 10cm/8 cmx 50 straturi -36 ron
Garantie de buna executie
Se constituie in procent de 5% din valoarea contractului fara TVA, in conf. cu art.89 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare , printr-un instrument de garantare emis in conditiile Legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari conf. art.90 alin.1 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, sau cu chitanta platita la caseria autoritatii contractante. Ofertele care nu sunt insotite de garantie de participare vor fi respinse.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitate original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completari prin legea nr.337/2006( dupa caz si pentru tertul sustinator ) - original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69?1 din OUG NR.34/2006, prezentat atat de subcontractant cat si de tertul sustinator, daca este cazul -original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul.4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? conform Ordin nr.314 / 2010 emis de presedintele ANRMAP. - original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul5.Certificat de declaratie privind calitatea de participant la procedura6.Prezentarea certificatului de atestare fiscala, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societate are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat care sa ateste plata obligatiilor in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul7.Prezentarea certificatului fiscal privind impozitele si taxele locale din care sa rezulte plata obligatiilor catre bugetele locale - situatia obligatiilor scadente in luna anterioare celei in care se depun ofertele - original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalulPersoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contrcatante pentru derularea procedurii sunt: Dr. Stanescu Ion Grigore - Manager, Director financiar contabil: Ec.Cristian Marinela, Consilier Juridic : Florea Petrina 1.Prezentarea certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990 sau echivalent in cazul societatilor de nationalitate straina - original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul. In cazul ofertantului clasat pe primul loc se solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.2.Avizde functionare emis de Ministerul Sanatatii pentrucomercializareadispozitivelormedicale.-inavizsauinanexeleacestuiatrebuiesafiecuprinsproducatorulpentrucarefirmaesteinregistratacadistribuitor.3.Autorizatiedecomercializare (de dealer) delaproducator/importator pntruproduseleofertate
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Pentru evaluare respectarii cerintelor mentionate capacitatea economica si financiara va fi prezentat: Bilant contabil la 31.12.2010 sau extrase de bilant, inregistrate la organele competente. - original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul; sau : Bilant contabil la 30.06.2011 sau extrase de bilant, inregistrate la organele competente. - original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -CertificatCE : -Declaratiedeconformitate sauechivalent conformcf. directivei europene privind dispozitivele medicale 93/42/-Mostre 1. Dovada certificarii ISO 9001 sau echivalent al acestei certificari pentru ofertant
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP - accesand www.e-licitatii.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 01.06.2012 15:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer