Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE PUBLICA DE PRODUSE SI SERVICII pentru realizarea retelei de comunicatii prin microunde intre Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta ?Somes? al Judetului Satu Mare si subunitatile din Carei si Negresti Oas, respectiv intre Inspectoratul pentr


Detaliu pentru invitatia numarul 325611
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: INSPECTORATUL PENTRU SITUATII DE URGENTA "SOMES" AL JUDETULUI SATU MARE
Numar invitatie: 325611/08.05.2012
Denumire contract: ACHIZITIEPUBLICADE PRODUSE SI SERVICII pentru realizarea retelei de comunicatii prin microunde intre Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta ?Somes? al Judetului Satu Mare si subunitatile din Carei si Negresti Oas, respectiv intre Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta ?Somes? al Judetului Satu Mare si Directia de Aparare impotriva Catastrofelor a Judetului Szabolcs-Szatmar-Bereg, din orasul Nyíregyhaza - Ungaria, in cadrul proiectului HURO/0802/064_AF
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL PENTRU SITUATII DE URGENTA "SOMES" AL JUDETULUI SATU MARECod fiscal: 4038776, Adresa: loc.Satu Mare, str.Fabricii , nr.35 , judetul Satu Mare, Satu Mare, Telefon: 0261/731841, 0261/711212, Fax: 0261/768252
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Localitatea Satu Mare, str.Fabricii, nr.35, judetul Satu Mare, Satu Mare, Romania, cod postal: 440096, telefon: +40 261711212/27130, fax: +40 261768252, persoana de contact: Capitan MOCAN DANA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: INSPECTORATUL PENTRU SITUTII DE URGENTA , , SOMES" AL JUDETULUI SATU MARE, Localitatea Satu Mare, str.Fabricii, nr.35, judetul Satu Mare, Satu Mare, Romania, cod postal: 440096
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIEPUBLICADE PRODUSE SI SERVICII pentru realizarea retelei de comunicatii prin microunde intre Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta ?Somes? al Judetului Satu Mare si subunitatile din Carei si Negresti Oas, respectiv intre Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta ?Somes? al Judetului Satu Mare si Directia de Aparare impotriva Catastrofelor a Judetului Szabolcs-Szatmar-Bereg, din orasul Nyíregyhaza - Ungaria, in cadrul proiectului HURO/0802/064_AF
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIEPUBLICADE PRODUSE SI SERVICII pentru realizarea retelei de comunicatii prin microunde intre Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta ?Somes? al Judetului Satu Mare si subunitatile din Carei si Negresti Oas, respectiv intre Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta ?Somes? al Judetului Satu Mare si Directia de Aparare impotriva Catastrofelor a Judetului Szabolcs-Szatmar-Bereg, din orasul Nyíregyhaza - Ungaria, in cadrul proiectului HURO/0802/064_AF (montarea/instalarea/instruirea)
II.1.6) CPV: 32510000-1 - Sistem de telecomunicatii fara fir (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 385, 254 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 5.000, 00 lei. Daca CNSC respinge o contestatie ca nefondata autoritatea contractanta va retine contestatarului din cuantumul garantiei de participare o suma calculata in conformitate cu prevederile art.278 ¹ din OUG 34/2006.Termenul de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Garantia de participare se constituie conform prevederilor art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.Garantia de participare va fi constituita in favoarea autoritatii contractante, Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta ?Somes? al Judetului Satu Mare, cod fiscal 4038776, cont RO83TREZ5465005XXX000167 deschis la Trezoreria Satu Mare, in original sau copie legalizata.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, nefiind introduse in plicul cu documentele de eligibilitate.Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri, a garantiei de participare si a garantiei de buna executie cu 50 % va prezenta Formularul pentru garantie, o declaratie pe propria raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr.346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art. 88 din H.G. 925/2006.
Garantie de buna executie
a)Cuantumul garantiei de buna executie se stabileste la cota de 5 % din valoarea contractului, fara TVA.b)Ofertantul invitat sa semneze contractul are OBLIGATIA de a constitui Garantia de buna executie a contractului in termen de 15 zile de la data semnarii contractului de catre ambele parti contractante.c)Garantia de buna executie se constituie conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006. In situatia in care furnizorul va opta pentru constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive se vor avea in vedere prevederileHG nr. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completaFormularul nr. 2Sectiunea III;
- Se solicita cazier fiscal valabil al operatorului economic.- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completaFormularul nr. 3Sectiunea III;
- Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului la licitatii cu oferta independenta. Se va completa Formularul nr.21 din Sectiunea III;
- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69¹ (evitarea conflictului de interese) din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completaFormularul nr. 4Sectiunea III;Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Col. Burz Iulian, Col.Dan Gheorghe, Plt. Petrehus Anamaria, Plt. Hiripan Codruta, Col. Cosma Gheorghe, Lt.col. Mag Marinel, Cpt. Mocan Dana, Cpt. Rus Daniela.- Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Se va completa formularul nr. 5 din Sectiunea III;
- Fisa de date informatii generale. Se va completa Formularul nr.6 din sectiunea III Se va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertei, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va fi solicitat sa prezinte documentul pentru conformitate in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1) Cifra de afaceriMedia cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii trei anifinanciari incheiati trebuie sa fie de minim 750.000 lei.Convertirea in lei si euro se va realiza la cursul mediu stabilit de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2008:1 Euro = 3, 6827 Lei;Anul 2009:1 Euro = 4, 2373 Lei;Anul 2010:1 Euro = 4, 2099 Lei;Anul 2011:1 Euro = 4, 2379 Lei;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraLista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferenta daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Declaratie privindlista principalelor obiective similare din ultimii 3 ani (perioada de 3 ani se calculeaza pana la data limita de depunere a ofertelor)., Minim un contract in ultimii 3 ani avand ca obiect furnizarea unui sistem de transfer de date fara fir in valoare de 350.000 lei.Convertirea in lei si euro se va realiza la cursul mediu stabilit de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2008:1 Euro = 3, 6827 Lei;Anul 2009:1 Euro = 4, 2373 Lei;Anul 2010:1 Euro = 4, 2099 Lei;Anul 2011:1 Euro = 4, 2379 Lei.Ofertantul va prezenta cel putin un document/contract/proces-verbal de receptie prin care sa confirme furnizarea in ultimii 3 ani a cel putin unui sistem de transfer de date fara fir similar in copie. Contractul mentionat poate fi semnat in urma cu mai mult de 3 ani, dar executarea contractului trebuie sa aiba loc in perioada ultimilor 3 ani (perioada de 3 ani se calculeaza pana la data limita de depunere a ofertelor).Este permisa prez. de copii dupa informatiile relevante din contr. respectiv in indeplin contr mentionat.Fise de prezentare pentru fiecare contract pt dovedirea exp.similare, UtilajeAutoritatea contractanta solicita ca ofertantul sa detina / inchirieze urmatoarele echipamente minime necesare indeplinirii contractului: - 1 bucata echipament de masuratoare radiotehnica- 1 bucata analizator protocol IP. Declaratie privindutilajele, echipamentele tehnice de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului., PersonalInformatii privind personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Programul de Cooperare Transfrontaliera Ungaria-Romania 2007-2013)
Data expedierii prezentei invitatii: 03.05.2012 09:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer