Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie publica de pachete cu rechizite scolare pentru unitati din invatamantul preuniversitar


Detaliu pentru invitatia numarul 333773
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Inspectoratul Scolar al Judetului Caras Severin
Numar invitatie: 333773/16.08.2012
Denumire contract: Achizitiepublica depachete cu rechizite scolarepentru unitati din invatamantul preuniversitar
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInspectoratul Scolar al Judetului Caras SeverinCod fiscal: 3228780, Adresa: Str.Ateneului nr.1 Resita Jud. Caras Severin, Resita, Telefon: 0255214231, Fax: 0255216042
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Ateneului nr.1 Resita Jud. Caras Severin, Resita, Romania, cod postal: 320112, telefon: +40 255214231, fax: +40 255216042, persoana de contact: Kristina Crisan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Inspectoratul Scolar al Judetului Caras Severin , Str.Ateneului nr.1 , Resita, Jud.Caras Severin , sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitiepublica depachete cu rechizite scolarepentru unitati din invatamantul preuniversitar
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie publica Pachete cu rechizite scolare acordate elevilor din invatamantul de stat , primar si gimnazial , cursuri de ziin conformitate cu OUG33/2001 si Legea 126/2002 in jud.Caras Severin
II.1.6) CPV: 39162110-9 - Rechizite scolare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 194, 875.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare : Lot1 =382 lei ;Lot2=455 lei ;Lot3=1206 lei ; Lot4 =1348 lei ;Lot5=505 lei;Toate loturile :3896 lei ;Perioada de valabilitateva fi cel putinegalacu perioadade valabilitatea ofertei.Se constituie prin : -virament bancar , confirmat de banca, in contul RO06TREZ1815005XXX000127 , deschis la Trezoreria Resitaptr.Inspectoratul Scolar al Judetului Caras SEverin , cod fiscal 3228780-scrisoare de garantiebancara in favoarea autoritatii contractante, se utilizeaza formularul 4 , se prezinta in original-depunere in numerar la caseriaunitatii-instrumentde garantareemis in conditiilev legii de o societate de asigurariPtr. operatorii ec.incadratiin categoriaIMM-cuantumulacesteia 50 % din suma, daca existadeclaratiepe proprie raspundere a reprezentantului legal ;daca sunt indepliniteconditiile art.278 ind.1 din OUG 34/2006 suma retinutadin garantieva fide 1% din valoarea estimata a contractului-restituireaacesteia sese facepe bazasolicitariitransmisede operatorul economic
Garantie de buna executie
Cuantumul :10% din valoarea contractului de furnizare, fara TVA .Se constituie prin : -instrumentde garantareemisde bancasau societateade asigurari;scrisoare de garantie bancarade buna executie - se completeazaformularul5 -se prezinta in original, contine denumireaautoritatii contractantesi precizeaza obiectul contractului, are iscrisa valabilitateasolicitatasi contine parafa lizibilaa emitentului si / sau semnaturaautorizata ; suma depusa la caseia unitatii; se constituie ulteriorsemnarii contractului, in termenlimita convenitde catrepartisi inscrisin contract, prin retineri succesivedin sumeledatorateptr. facturipartiale : contractantul are obligatiade a deschidela unitatea Trezoreriei din cadrul organului fiscalcompetentin administrarea acestuiaun contdedisponibildistinctla dispozitiaautoritatii contractante;suma initialace va fi depusanu va fi mai micade 0.5% din pretul contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrareain situatiile prevazute la art.180 din OUG 34 / 2006 -declaratie completata conformformular 12A ; 2.Declaratieprivind neincadrarea in sit. prevazutela art.181 DIN oug 34/2006 -declaratie completata confor formular12B ;Certificatde atestare fiscalaeliberatde organulde administrare fiscalape razacareiaisi aresediul socialoperatorul ec., caresa prezintesituatiaobligatiilorscadentefata debugetul de stat, in luna anterioaraceleiin carese depunofertele, din care sareiasaca nuexistadatorii -original sau copieconforma cu originalul ;Certificat privind plataimpozite;lorsi taxelor localecare sa prezinte situatiaobligatiilor scadentefata de bugetul local, in lunaanterioaraceleiin carese depunofertele, din care sa reiasaca nu existadatorii-originalsaucopia conform cu originalul .In cazul in care a incheiat o conventiede esalonarea platilorobligatiilor exigibilede plata a impozitelorsi taxelorla bugetul de stat, se vorprezenta toateordinelede platadoveditoarea platilorla zia acestoresalonari , in original sau copie conform cu originalul.3.Certificatde participare la licitatii cu ofertaindependenta -se completeazaformular Anexa 5 ;4.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrareain prevederileart.69 din OUG 34/2006 , -se completeaza formularul nr.8 ;Persoane cu functii de decizie : Paul Mihai Susoi , Nuta Velcsof , Crisan Kristina , Palean Ioan Certificat constatatoremis de OficiulNationalal Registrului Comertului , in originalsau copielizibilacertyificata "conform cu originalul" semnatasi stampilata -ofertantul trebuie sa faca dovadaca are codul CAENasociatobiectuluicontractului .Ofertantul clasat pe primul locva prezentaptr. conformitate documentul in original sau copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceriglobale : Lot1 din declaratie sa rezulteo ciframedie de afaceri pe ultimii trei anide cel putin :20.000 lei ( fara TVA) ;lOT2 : din declaratie sa rezulteo ciframedie de afaceri pe ultimii trei ani de cel putin :25.000 lei (fara TVA) ;Lot3 : din declaratie sa rezulteo ciframedie de afaceri pe ultimii trei anide cel putin :60.000 lei ( fara TVA) ;Lot4: din declaratie sa rezulteo ciframedie de afaceri pe ultimii trei anide cel putin :65.000 lei ( fara TVA);Lot5 : din declaratie sa rezulteo ciframedie de afaceri pe ultimii trei anide cel putin 25.000 lei ( fara TVA) ;Convertireain lei /euro se va realizala cursulmediustabilit de BNRptr. anul respectiv, dupa cum urmeaza : anul 2009 -1 euro=4, 2373 lei;anul2010-1euro=4, 2099 lei ;anul2011-1euro=4, 2379 lei;ptr.operatorii incadrati in categ.IMMva fi admisa in cuantumde 50% din nivelulminnim impus
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelorlivrariin ultimii 3 aniCerinta minima : Declaratieprivindlista principalelor livrari de produse efectuatein ultimii 3 ani, cuprinzandvalori , perioade de livrare , benefriciari , indiferentdaca acestia din urmasunt autoritati contractante sau clienti privati.Operatoruleconomicva prezentacel putinun document / contract / proces verbal de receptieprin caresa confirmelivrarea de produse a carorvaloare sa fie de cel putin: 19.000 lei , fara TVA (LOT1 ) ;20.000 LEI , fara TVA (Lot2) ;60.000 lei , fara TVA (LOT 3) ;67.000 LEI, fara TVA (LOT 4) ;25.000 LEI , fara TVA (LOT 5) ;Ptr.IMM se admitein cuantumde 50% din nivelul minim impus ;Convertirea in lei /eurose va realizala cursulmediustabilitde BNRpentru anul respectiv, astfel : anul2009 -1euro=4, 2373 lei ;anul2010 1euro=4, 2099lei ;anul2011-1euro=4, 2379;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin accesareadirecta a fisierului publicat in SEAP (www.e-licitatie.ro)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.08.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.08.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.08.2012 15:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer