Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE RASADURI FLORI ANUALE SI BIENALE


Detaliu pentru invitatia numarul 343785
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SC PIETE PREST SA
Numar invitatie: 343785/13.03.2013
Denumire contract: ACHIZITIERASADURIFLORIANUALESIBIENALE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC PIETE PREST SACod fiscal: RO27289734, Adresa: STR. EMIL AVRAMESCU, NR. 3, VALCEA, Ramnicu Valcea, Telefon: 0250/732708, Fax: 0250/732708
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. EMIL AVRAMESCU, NR. 3, VALCEA, Ramnicu Valcea, Romania, cod postal: 240135, telefon: +40 250732708, fax: +40 250732708, persoana de contact: GHEORGHITA DIMOIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: S.C. PIETEPRESTS.A., STR. EMIL AVRAMESCU, NR. 3, VALCEA, Ramnicu Valcea, Romania - BIROUDIRECTORTEHNIC
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (6820 inchirierea si subinchirierea bunurilor imobiliare proprii sau inchiriate)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIERASADURIFLORIANUALESIBIENALE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIERASADURIFLORIANUALESIBIENALE
II.1.6) CPV: 03121100-6 - Plante vii, bulbi, radacini, butasi si altoaie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 68, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare ? 1360 lei; Forma de constituire a garantiei de participare, cu OP: conform prevederilor art. 86, alin. 1 din HG925/2006. Contul bancar pt. depunerea garantiei: RO10BTRL03901202U0902700 ? Banca Transilvania, sucursala Rm. Valcea. Ofertantul pierde garantia de participare daca: a)isi retrage oferta in perioada de valabilitate a ofertei;b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Daca urmare a depunerii unei contestatii aceasta este respinsa, conform art. 278?1, alin 1, lit a din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Data de referintala care se va face echivalenta leu/alta valuta 11.03.2013.
Garantie de buna executie
a) garantia de buna executie va fi in cuantum de 10% din valoareacontractului de furnizare produse fara TVA;b) modul de constituire a garantiei de buna executie: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, depusa in original, emisa in favoarea Autoritatii Contractante pentru suma reprezentand 10% din valoarea contractului sauretineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conform prevederilor dinHG 1045/19.10.2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibiltatea: Se completeaza: -prezentare formularulA ? incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 atrageexcluderea din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica;
-prezentare formularul B - declaratie privind calitatea de participant cu oferta independenta conform Ordinului 314/2011 ANRMAP la procedura (in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1/OUG 34/2006 prezentare formular C: neincadrareaintr-una din situatiileprevazutala art. 69?1/OUG 34/2006 persoanelor care detin functii de decizie in cadrul S.C.PIETEPRESTS.A.1.Director General ? Almariei Marius Nicolae; 2.Director Tehnic ? Traistaru Ion; 3.Director Economic ? Salomia Gheorghe; 4.Sef Sector ? Aldea Gheorghita; 5.Sef Serviciu Financiar-Contabilitate ? Simon Mariana 6.Consilier Juridic ? Iuliana Popa; 7.Compartiment Achizitii Publice si IT ? DimoiuGheorghitaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta - se completeaza formularul D: ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006? atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica (in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular);
- prezentare certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul local, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile (original/copie legalizata/copie lizibila semnata si stampilata pentru ?in conformitate cu originalul?);
- prezentare certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile (original/copie legalizata/copie lizibila semnata si stampilata pentru ?in conformitate cu originalul?).Confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat (certificat atestare fiscala) si la bugetul local (certificat fiscal privind impozitele si taxele locale)Confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat (certificat atestare fiscala) si la bugetul local (certificat fiscal privind impozitele si taxele locale)Se vor prezenta certificatele in original sau in copie conform cu originalul. Persoane juridice/fizice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului(original/copie legalizata/copie lizibila semnata si stampilata pentru ?in conformitate cu originalul?, informatiile din certificatul constatator trebuie sa fie reale/valide la data limita de depunere a ofertelor);Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, traduse in limba romana de traducator autorizat, daca ofertantii sunt persoane fizice sau juridice straine.Ofertantii- persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere, prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul dintre asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea asocierii la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare (in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara - Demonstrarea situatiei economice si financiare se realizeaza, prin prezentarea urmatoarelor documente relevante, cum ar fi: - orice document din care sa reiasa cifra de afaceri care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani(2010, 2011, 2012, semnat si stampilat.Cifra deafaceri medie anuala se va determina ca medie aritmetica a cifrelor a afacerilor obtinute de candidat in anii financiari precizati. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNRpentru anii 2010, 2011, 2012.Daca ofertantul face parte dint-un grup de firme sau asociatie cu acelasi profil, atunci se poate prezenta cifra medie de afaceri cumulata de la grupul de firme sau asociatie.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnicaPentru atribuirea contractului de livrare, Autoritatea contractanta solicita: - lista principalelor livrari din ultimii 3 ani, continand cantitati, valori, perioade de furnizare, beneficiari (formularE).EXPERIENTASIMILARA: Se solicita indeplinirea in ultimii 3 ani a cel putin uncontract insotit de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar/recomandare. Dovada ISO 9001 pentru operatorul economicPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.03.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.03.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 12.03.2013 13:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer