Achizitie publica - ACHIZITIE RECHIZITE SCOLARE PENTRU ELEVII DIN INVATAMANTUL PREUNIVERSITAR DE STAT
Detaliu pentru invitatia numarul 333795
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333795/16.08.2012
Denumire contract: ACHIZITIERECHIZITE SCOLARE PENTRU ELEVII DIN INVATAMANTUL PREUNIVERSITAR DE STAT
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL SCOLAR AL JUDETULUI IALOMITACod fiscal: 4365182, Adresa: str. Lacului, nr. 19, Slobozia, Telefon: 0243-236382, Fax: 0243-236383
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Lacului, nr. 19, Slobozia, Romania, cod postal: 920024, telefon: +40 243231825, fax: +40 243231825, persoana de contact: Camelia Maurer
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Lacului, nr. 19, Slobozia, Romania, cod postal: 920024, telefon: +40 243231825, fax: +40 243231825, parter-sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIERECHIZITE SCOLARE PENTRU ELEVII DIN INVATAMANTUL PREUNIVERSITAR DE STAT
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie RECHIZITE SCOLARE pentru elevii din invatamantul preuniversitar, in numar TOTAL de 9774 pachete, astfel: clasa pregatitoare-1191 pachete, clasa I- 1238 pachete, clasele II-IV- 3084 pachete, clasele V-VII-3234 pachete, clasa a VIII a-1027 pachete. Valoarea estimata fara TVA: pachete clasa pregatitoare-24010, 56 lei, clasa I- 24958, 08 lei, clasele II-IV- 62173, 44 lei, clasele V-VII- 78230, 46 lei, clasa a VIII a- 24843, 13 lei. Valoarea totala estimata, fara TVA- 214215, 67 lei.
II.1.6) CPV: 39162110-9 - Rechizite scolare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 214, 215.67 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de achizitie publica este de 10% din valoarea contractului fara TVA.?Constituirea acesteia se poate face astfel: (1)Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.sau(2)Autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar.Daca ofertantul este I.M.M., indeplinind conditiile prevazute de Legea nr. 346/2004, modificata si completata prin Ordonanta Guvernului nr.27/2006, acesta poate depune garantia de buna executie in valoare de 50% din cuantumul precizat anterior, cu conditia atasarii documentelor doveditoare privind statutul de I.M.M. prevazute prin actele normative mentionate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -1.Declaratie privind eligibilitatea- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, -2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 :1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile sicompletarile ulterioare, -3. Prezentare certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara depunerii ofertelor, -4. Prezentare certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara depunerii ofertelor.Pentru persoanele juridice/fizice straine - un document similar/declaratie pe propria raspundere/declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale ce are competente in acest sens.-5.Certificat de participare cu oferta independentaCertificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314 / 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, -6.Conflictul de interese-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (Evitarea conflictului de interese ??Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire?.) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari sicompletari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, -7. Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Persoanele care detin functii de conducere din cadrul autoritatii contractante sunt: Dumitru Otilia ? Inspector Scolar General ? Reprezentant legalPopa Lucia ? Inspector Scolar General AdjunctSerban Stanca ? Contabil SefNOTA: Se permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibilacu mentiunea "conform cu originalul". -1.Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic, in original sau copie conforma cu originalul.Acesta se va solicita pentru conformitate, in original sau copie legalizata, ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.-2.Persoane juridice/fizice straine-Documente edificatoare care sa dovedeasca apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului solicitat -original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiune "conform cu riginalul".
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Bilantul contabil sau extrase de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, la data de 31.12.2011, insotit de anexele explicative, vizat si inregistrat de organele competente sau orice alte documente edificatoare prin care ofertantul/candidatul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara (incopie lizibila conforma cu originalul) .2. Prezentarea cifrei de afaceri globala care vizeaza ultimii 3 (trei) ani ?2009, 2010 si 2011 - Fisa de informatii generale completat in conformitatecu FORMULAR NR. 11 din sectiunea de Formulare ? in original sau copiilizibile ?conform cu originalul?. .
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -1.Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 (trei) ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia dinurma sunt autoritati contractante sau clienti privati, completata in conformitate cu FORMULAR NR. 6 din sectiunea de Formulare ? inoriginal/copii lizibile conform cu 0riginalul".Prezentarea cel putin a unui document/contract/proces verbal de receptieprin care sa confirme livrarea de produse similare prezentei achizitii.2.Mostre a caror autenticitate trebuie sa poata fi demonstrata in cazul incare autoritatea contractanta solicita acest lucru.Prezentarea, la sediul ISJ Ialomita, pana la expirarea termenului limitapentru depunerea ofertelor, termen mentionat in anuntul de participare, inmod obligatoriu, a unui pachet cuprinzand mostre, care sa exemplifice fiecare produs ofertat. Standarde de asigurare a calitatii: Se vor prezenta documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatiifirmelor ofertante, respectiv ISO 9001/2008 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: GRATUIT DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.08.2012 19:55