Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie rulmenti (gama variata) pentru Salina Praid, EM Rm Valcea, Salina Slanic Prahova, Salina Ocna Dej, Salina Tg. Ocna, Salina Ocna Mures si Salina Cacica, sucursale ale Societatii Nationale a Sarii SA


Detaliu pentru invitatia numarul 349811
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societatea Nationala a Sarii - SA
Numar invitatie: 349811/03.07.2013
Denumire contract: Achizitierulmenti (gama variata) pentru Salina Praid, EM Rm Valcea, Salina Slanic Prahova, Salina Ocna Dej, Salina Tg. Ocna, Salina Ocna Mures si Salina Cacica, sucursale ale Societatii Nationale a Sarii SA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala a Sarii - SACod fiscal: RO1590430, Adresa: Calea Victoriei 220, Sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 213178981, Fax: +40 213178980
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Victoriei 220, Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010099, telefon: +40 213178981, fax: +40 213178980, persoana de contact: Nastase Ana-Maria
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Calea Victoriei 220, Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010099, telefon: +40 213178981, fax: +40 213178980, persoana de contact: Nastase Ana-Maria
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (extractia sarii)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitierulmenti (gama variata) pentru Salina Praid, EM Rm Valcea, Salina Slanic Prahova, Salina Ocna Dej, Salina Tg. Ocna, Salina Ocna Mures si Salina Cacica, sucursale ale Societatii Nationale a Sarii SA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie 8012 buc. rulmenti (gama variata) pentru Salina Praid, EM Rm Valcea, Salina Slanic Prahova, Salina Ocna Dej, Salina Tg Ocna, Salina Ocna Mures si Salina Cacica, sucursale ale Societatii Nationale a Sarii SA
II.1.6) CPV: 44442000-0 - Rulmenti cu role (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 314, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cuantumul garantiei de participare: 4.720 leiPentru echivalenta in alta valuta decat leul, se va tine cont de cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR din ?a cincisprezecea zi inainte de data limita de depunere a ofertei".- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor, perioada egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Modul de constituire a garantiei de participare: conform art.86 din H.G 925/2006. Daca ofertantul este IMM, indeplinind condi?iile prevazute de Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare, acesta poate depune garan?ia de participare in valoare de 50% din cuantumul precizat anterior, cu condi?ia ata?arii documentelor doveditoare privind statutul de IMM prevazute de legislatia in vigoare.Garan?ia pentru participare se poate constitui astfel: ?prin ordin de plata in contul RO44BRDE445SV65087244450 deschis laBRD sucursala Doroban?i, sau?printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (Formularul anexat nr. 6).Garantia pentru participarese elibereaza conform art. 88 din HG925/2006. Restituirea garantiei pentru participare se face pe baza unei cereri depuse la sediul Societatii Nationale a Sarii SA ? Serviciul Achizitii, indicand contul bancar sibanca unde se vor vira banii si denumirea procedurii (Formular nr. 30).In cazul unei asocieri, instrumentul de garantare poate fi emis in numele Liderului asocierii sau al oricarui membru al asocierii, cu conditia nominalizarii, pentru situatiile de executare totala sau partialamentionate in prezentul subcapitol, a tuturor membrilor asocierii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare la procedura cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)-Completarea Formularului 10, in originalDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare -Completarea Formularului 11, in original.Persoanele din cadrul autoritatii contractante care detin func?ii de decizie sau care sunt direct implicate in organizarea procedurii de achizi?ie sunt urmatoarele: Director General ? Aurel Bucur;Director Economic ? Adrian Voicu;Muraru Gabriel ? Director TIC;Francisc Torpenyi ? Director TehnicGrudnicki Nicolae ? Director Productie;Tanasa Lucia ? Director Vanzari;Ciobotaru Ciprian ? Director Management;Radu Ene ? Director TurismSef Serviciu ? Daniel AldeaDeclaratie privind neincadrarea in situa?iile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare Completarea Formularului 8, in original.Declaratie privind neincadrarea in situa?iile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare Completarea Formularului 9, in original.Confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, prin prezentarea Certificatului de atestare fiscala , eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii scadente la bugetul general consolidat in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor.Certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale , eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii scadente la bugetul local in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor.In situatia in care documentele prezentate confirma ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din O.U.G nr. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea acordului cadru de achizitie publica.Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri de plata (amanari, esalonari, etc.) de catre organele competente, nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor. La data limita de depunere a ofertelor se vor anexa documente justificative pentru aceste inlesniri.Calitatea de participant la proceduraPrezentarea Formularul nr. 13. Certificat constatator emis de ONRCdin care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul acordului cadru trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Ofertantul trebuie sa aiba obiectul de activitate corespunzator exercitarii activitatii profesionale pentru indeplinirea contractului ce face obiectul prezentei proceduri.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, sa prezinte documentul in original sau copie legalizata, in situa?ia in care acesta a fost prezentat in forma ?copie conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Informatii generale - Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 aniPentru valorile exprimate in alta valuta, se va utiliza cursul leu/valuta mediu comunicat de BNRsau de BCE pentru fiecare an in parte.Se vor prezenta in copie bilanturile contabile corespunzatoare exercitiilor financiare incheiate pentru anii 2010, 2011, 2012 vizate si inregistrate de organele competente.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate nu sunt relevante.Persoanele juridice straine vor prezenta bilanturile contabile sau alte documente edificatoare, echivalentele documentelor solicitate pentru ofertantii romani, in copie, insotite de traducerea in limba romana a acestora.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantii vor prezenta lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani calculati pana la data limita de depunere a ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul a efectuat livrari de produse similare, in baza a cel putin un contract. (Formularul nr. 16A). Lista va fi insotita de cel putin un document/contract/proces verbal de receptie prin care sa confirme livrarea de produse similare.Pentru valorile exprimate in alta valuta decat leu, se va utiliza cursul leu/valuta mediu comunicat de BNR sau de BCE pentru anul respectiv. ISO 9001:2008Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. si solicitare la sediul SNS SA
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.07.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.07.2013 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 02.07.2013 09:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer