Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie Servicii de paza pentru 2012-2013


Detaliu pentru invitatia numarul 329513
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: FILIALA PENTRU REPARATII SI SERVICII HIDROSERV RAMNICU VALCEA S.A.
Numar invitatie: 329513/14.06.2012
Denumire contract: AchizitieServicii de paza pentru 2012-2013
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialFILIALA PENTRU REPARATII SI SERVICII HIDROSERV RAMNICU VALCEA S.A.Cod fiscal: RO 14949669, Adresa: Ramnicu Valcea, Str.Calea Bucuresti, nr.269, judet Valcea, Ramnicu Valcea, Telefon: 0250746984, Fax: 0250732147
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP, conform manual de utilizare SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Reparatii si Serviciiin domeniul hidroenergetic)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: AchizitieServicii de paza pentru 2012-2013
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: AchizitieServicii de paza pentru 2012-2013 ? 2 posturi conform Caiet de sarcini
II.1.6) CPV: 79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 110, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Val garantiei de particip = 2.000, 00 lei, cf art. 85 lit. a) din HG nr. 925/ 2006.Per de valab a garantiei de particip este egala cu per de valab a ofertei respectiv de minim 90 zile cu incepere de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de particip se va constitui cf art. 86 din HG nr. 925/2006Pentru ofertantii I.M.M-uri garantiade particip va fi insotita de declaratia ca firma este inscrisa in categoria IMM, in cF cu conditiile art. 3 din Legea 346/2004. In acest caz ofertantii pot participa la procedura de achizitie beneficiind de reducere 50% la cuantumul garantiei de particip 1000 lei Ofert pierde garantia de particip, cf art.87 din HG nr. 925/2006daca depune contestatie la CNSC si aceasta va fi respinsa cuantumul ce va fi retinut cf art. 278^1, lit. a) din OUG 34/20061100 lei
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constituiin cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractuluiprin retineri succesive din sumeledatorate fara TVA in conformitate cu dispoz. articolelor 89 si 90 din HG nr 925/2006 si prevederile HGnr 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratie privind eligibilitatea (formular A)Cerinta obligatorieDocumentele vor fi postate in SEAP prin mijloace electronice.Cerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006formular B)Cerinta obligatorieDocumentele vor fi postate in SEAP prin mijloace electronice.Cerinta nr. 3 Certificat de participare la proceduracu oferta independenta conform Ordin 314/ 12.10.2010formular D)Cerinta obligatorieDocumentele vor fi postate in SEAP prin mijloace electronice.Cerinta nr. 4 Fisa de informatii generale (formular G)Cerinta obligatorie Documentele vor fi postate in SEAP prin mijloace electronice.Cerinta nr. 5 Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat precum si contributiei pentru asigurarile sociale de statCerinta obligatorieFormulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident. Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (conform art. 9 din Ordin ANRMAP 509/2011). Documentele pot fi prezentate in original sau in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Documentele vor fi postate in SEAP prin mijloace electronice.(original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul)Cerinta nr. 6 Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG 34/2006 (formular 13)Cerinta obligatorie Declaratie privind regulile de evitare a conflictului de interese fata de persoanele care detin functii de conducere in cadrul autoritatii contractante, si anume: Ec. Prala Stefan ? Director; Ing. Botoran Mircea ? Director Adj. Tehnic;Ec. Stefanescu Radu ? Director Adj. EconomicIng. Bavita Daniel ? Director Adj. ComercialDocumentele vor fi postate in SEAP prin mijloace electronice. Cerinta nr. 1 Certificat de inregistrare al persoanei juridice Cerinta obligatorieDocumentele vor fi postate in SEAP prin mijloace electronice.(original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul)Cerinta nr. 2 Declaratia de participant la procedura pentru fiecare participant din partea ofertantului (subcontractant, asociat)Cerinta obligatorieDocumentele vor fi postate in SEAP prin mijloace electronice.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Bilantul contabil la 31.12.2011 vizat si inregistrat de organele competente (bilant restrans)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Licenta de functionare eliberata de IGP, actualizata conform HG 1010/2004)Cerinta nr.2 Lista principalelor prestari in ultimii 3 ani (Formular C2 si anexa)Cerinta nr.3 Lista dotarilor specifice necesare prezentei achizitii Cerinta nr. 1 Certificat de implementare a sistemului calitatii SREN ISO9001:2008 al prestatorului in perioada de valabilitate pentru anul 2012
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 02.10.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 13.06.2012 13:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer