Achizitie publica - Achizitie serviciu de prelevare a probelor de carbune
Detaliu pentru invitatia numarul 321944
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321944/14.03.2012
Denumire contract: Achizitieserviciu de prelevarea probelor de carbune
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPLEXUL ENERGETIC CRAIOVACod fiscal: R16299139, Adresa: CALEA UNIRII NR. 147, Craiova, Telefon: 0351403342, Fax: 0251594837
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CALEA UNIRII NR. 147, Craiova, Romania, cod postal: 3537200330, telefon: +40 351403446, fax: +40 251594837, persoana de contact: Serviciu Tranzactii Comerciale
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SC CEN CRAIOVA SA , str.Unirii nr.147, etajulIII, Sala de licitatii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitieserviciu de prelevarea probelor de carbune
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie serviciu prelevare a probelor de carbune conform cerintelor din specificatiile tehnice
II.1.6) CPV: 98300000-6 - Servicii diverse (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 354, 776.96 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Oferta completa=5400 lei ;Lot 1= 2700 lei; Lot 2= 2700 lei;Per. de valab a gar. ptr partic: cel putin60 de zile cu incepere de la data limita de dep. a ofertelor. Forma de constituire a gar de partic. care va fi acceptata: a) printr-un instr. de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara ori de o soc. de asig, care se prez. in original, in cuantumul si pentru per. prevazuta in doc. de atrib.Nota: Gar. trebuie sa fie irevocabila. Instr. de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: -conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformi. cu contractul garantat; sau -neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.b) OP confirmatde catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.c) Lichiditati depuse la casieria AC. Nota: suma max ce poate fi depusa intr-o zi la casieria AC de catre ofertant este de 5000 lei.Cont RO 77RNCB 0134041638010001 BCR Sucursala Dolj.Ptr ofertantii I.M.M ?uri gar. de partic va fi insotita de declaratia ca firma este inscrisa in categoria IMM, in confor cu cond. art.3 din Legea 346/2004. In acest caz ofertantii pot participa la procedura de achizitie beneficiind de red. cu 50% la cuantumul gar. de part.Ofert. pierde garantia de participare daca: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a ofertei;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei, dar nu mai tarziu de 14 zile de la semnarea contractului si inregistrarea sa la sediul S.C.CEN CRAIOVA S.A: c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei; d) ofert va depune contestatie la CNSC si aceasta va fi respinsa. Cuantumul ce va fi retinut conform art.278^1/OUG 34/2006 este pe loturi astfel: Lot 1- 1773, 89 lei; Lot 2- 1773, 89lei;
Garantie de buna executie
10%din val.contr.fara TVA. mod de const.aGBE: a)Instr.de garantare emis in cond.legii de o soc.banc.ori de o soc.de asig.b)Prin retineri din facturi cf.HG1045/2011 priv.modif.art.90 alin 3 din HG925/2006 cu modif. si compl.ult.Contr.are oblig.in 15 zile de la semn.contract de a desch.la unit.Trez.Stat.din cadr.org. fisc.comp.in adm.acest.un cont de disp.la dispoz.A.C.Suma init.care se dep.de catre prest.in cont disp.astf.deschis este de 0, 5% din pret.ctr.A.C.urm.sa alim.acest cont de dispon. prin ret.succ.din sum.dat.si cuv.prest.pana la conc.sumei stabil.drept G.B.E. in doc.de atrib.A.C.va inst.prest.despre vars.efect, prec.si despre dest.lui.Din cont.de disp.deschis la Trez.Stat.pe num. prest.pot fi disp.plati atat de catre contr, cu aviz.scris al A.C.care se prez.unit.Trez.Stat, cat si de unit.Trez.Stat.la solic. scrisa a A.C.in fav.careia este constit.G.B.E.in sit.prev.la art.91 din HG 925/2006.Contul este purtat. de dob.in fav.prest. Of.I.M.M, benef.de red.cu 50% la GBE .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea, Formular 5. Documentul va fi prezentat in original;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, Formular 6. Documentul va fi prezentat in original;
-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a .impozitelor si taxelor catre stat precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat.Formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident.Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celeiin care se depun ofertele (conform art. 9 din OrdinANRMAP 509/2011)Documentele pot fi prezentate in original sauin copie legalizata sau copie lizibila cumentiunea conform cu originalul.-Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Formular 7.Documentul va fi prezentat in original.-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Formular 12.Documentul va fi prezentat in original.-Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG 34/2006.Persoanele care detin functii de conducere in cadrul autoritatii contractante, si anume: Constantin Balasoiu - Director General;Veronica Nica - Director Economic;Vergil Soare - Director Comercial;Viorel Gherghina ? Director SE IsalnitaConstantin Hoanca ? Director SE Craiova IIFlorentina Vaduva ? cons. Jr. Princ. ?pentru Persoane juridice/fizice romanePrezentare Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala.Document emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala. Documentulva fi prezentat in original sauin copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Nota: Pentru ofertantul clasat pe primul loc, certificatul constatator, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, se va prezenta ptr. conformitate a documentului in original/copie legalizata, daca acesta a fost prezentat in copie ?conform cu originalul?- Persoane juridice /fizice strainePrezentareDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Documentulva fi prezentat in original sauin copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Declaratia pe propria raspundere de la operatorii economici inregistrati ca I.M.M.-uri.Pentru a se dovedi statutul de IMM este obligatoriu sa se prezinte declaratia pe propria raspundere completata conform prevederilor Legii 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare cu privire la stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicii prestate din ultimii 3 ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari, insotita de recomandari din partea beneficiarilor, Cel putin un contract din care sa rezulte ca ofertantul a maiprestat servicii de prelevare carbune si formare probe in valoare de cel putin 80000 lei., Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si a persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului. Prezentare diplome care sa ateste pregatirea profesionala a celor 2(doua) persoane pe fiecare tura ( seful de echipa pregatire studii medii, operatorul pregatire de muncitor calificat) Prezentare documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii al ofertantuluide catre un organism de certificare acreditat in tara sau in strainatate, conform caietului de sarcini, standardul de calitate aplicat fiind SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata invitatiei de participare in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.03.2012 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.03.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 14.03.2012 11:59