Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie solutii de etansare


Detaliu pentru invitatia numarul 356469
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SC COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SA
Numar invitatie: 356469/12.12.2013
Denumire contract: Achizitiesolutii de etansare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SACod fiscal: RO 30267310, Adresa: TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, Targu Jiu, Telefon: +40 253335045, Fax: +40 253335068
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: prin Sucursala Electrocentrale Craiova II , Loc. Craiova, str. Bariera Valcii nr.195, Craiova, Romania, cod postal: 200716, telefon: +40 0372511505, fax: +40 0251430834, persoana de contact: ing.NARCISA HRISTEA din cadrul Biroului Achizitii Produse.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sucursala Electrocentrale Craiova II (SALA DE LICITATII-Etaj III), Loc. Craiova, str. Bariera Valcii nr.195, Craiova, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitiesolutii de etansare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitiesolutii de etansare , in conformitate cu documentatia de atribuire
II.1.6) CPV: 34312500-2 - Garnituri de etansare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 27, 013.46 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: pentru oferta completa = 500 lei, pentru Lot 1=150 lei, pentru Lot 2=350 lei.Echivalenta leu/alta valuta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Valabilitatea garantiei este 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire: a)printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: -conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conf.cu contractul garantat; sau neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate; b)prin virament bancarconfirmat de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor, Cont RO 73 BRDE 170SV87561661700 BRD - Agentia Brazda lui Novac - Craiova; c)Lichiditati depuse la casieria autoritatii contractante(suma maxima ce poate fi depusa intr-o zi la casieria autoritatii contractante de catre ofertant este de 5000 lei.Pentru ofertantii I.M.M ?uri garantia de participare va fi insotita de declaratia ca firma este inscrisa in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, in conform.cu art.3 din Legea 346/2004. Ofertantul pierde garantia de participare daca: a)isi retrage oferta in perioada de valab.a ofertei; b)oferta fiind castigatoare, nu constit.garantia de buna executie in perioada de valab.a ofertei, dar nu mai tarziu de 15zile de la semnarea contractului;c) oferta sa fiind castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valab.a ofertei In cazurile prevazute la art.2781 din OUG nr.34/2006, autoritatea contractanta va retine contestatorului o parte din garantia de participare in raport cu valoarea contractului ? Nu este cazul.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie reprezinta 10% din valoarea contractului fara TVA Modul de constituire a garantiei de buna executie : a) Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, depus de furnizor la Biroul Achizitii Produse al achizitorului, printr-un mijloc care asigura inregistrarea in termen de 15 zile de la semnarea contractului de ambele parti contractante b) Retineri succesive din plata cuvenita conform facturilor partiale. In acest caz furnizorul are obligatia, in termen de 10 zile de la semnarea contractului, de a deschide un cont la unitatea Trezoreriei Statului conform celor mentionate in HG nr. 1045/2011 privind modificarea art. 90 alin. (3) din Hotararea Guvernului nr. 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea(neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare- Prezentare Formular 5 in original, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare-Prezentare Formular 6 in original;Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Prezentare Formular 7 in original; Se va prezenta situatia obligatiilor astfel incat din acestea sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Totodata, in masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011 - Formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident (prezentare formulare tip in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul); Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314/2010 al presedintelui ANRMAP-Prezentare Formular 11 in original; Declaratie privind neincadrarea in prevederile prevazuta la art.69ยน (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare-Declaratia privind regulile de evitare a conflictului de interese fata de persoanele care detin functii de conducere in cadrul autoritatii contractante si anume: Dan VASILE ? Director SE Craiova II; Cristian Basescu?Director Economic; Marian MOTOCU - Director Tehnic, Lucian Scarlatescu ?Director Achizitii.Prezentare Formular 12 in original; Declaratie cu privire la datele de identificare ale ofertantului asociat/subcontractantului/tertului sustinator conform art. 69.2 alin 2 din OUG nr. 77/27.11.2012 - conform Formular 13. Cerinta nr. 1 ?pentru Persoane juridice/fizice romanePrezentare Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului ComertuluiDocument emis de Oficiul National al Registrului Comertului astfel incat la data limita de depunere a ofertelor informatiile cuprinse in acest document sa fie reale/actualeObiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Prezentare document in original sau copie lizibila certificata conform cu originalulObs. In cazul in care certificatul a fost prezentat in copie conform cu originalul, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizataCerinta nr. 2- Persoane juridice /fizice strainePrezentare Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionalPentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani (pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual, lei/ valuta comunicat de BNRPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. Se va prezenta documente/parti din contracte prin care sa se confirme ca ofertantul a mai livrat produse similare a caror valoare sa fie deminim 5000 lei pentru lotul 1 si 15000 lei pentru lotul 2.Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual leu/valuta comunicat fie de BNR pentru fiecare an in parte.De asemenea ofertantii trebuie sa prezinte o mostra din fiecare reper ofertat. Prezentare documente care sa ateste ca sistemul de management al calitatii al ofertantului este certificat de catre un organism de certificare acreditat in tara sau in strainatate, in conformitate cu standardul de calitate SR EN ISO 9001:2008 (sau echivalent)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din S.E.A.P atasata la prezenta..
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.12.2013 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.12.2013 14:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 11.12.2013 12:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer