Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie sonde diferite modele si marimi, truse de transfuzfuzie din material plastic, truse de perfuzie din material plastic, branule diferite modele si marimi, microperfuzoare ,robineti cu trei cai, tub prelungitor, fesi gipsate si vata subgips;


Detaliu pentru invitatia numarul 346624
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CONSTANTA
Numar invitatie: 346624/14.05.2013
Denumire contract: Achizitiesonde diferite modele si marimi, truse de transfuzfuzie din material plastic, truse de perfuzie din material plastic, branule diferite modele si marimi, microperfuzoare , robineti cu trei cai, tub prelungitor, fesi gipsate si vata subgips;
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CONSTANTACod fiscal: 4301103, Adresa: B-dul Tomis 145 Constanta, Constanta, Telefon: 0241/616784, Fax: 0241/616784
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Tomis 145 Constanta, Constanta, Romania, cod postal: 900591, telefon: +40 0241503255, fax: +40 0241660473, persoana de contact: Sef Serv.Achizitii Ec.Stanculescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CONSTANTA - SALA DE CONSILIU IN PREZENTA REPREZENTANTILOR AUTORIZATI DE SOCIETATILE PARTICIPANTE LA LICITATIE .
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitiesonde diferite modele si marimi, truse de transfuzfuzie din material plastic, truse de perfuzie din material plastic, branule diferite modele si marimi, microperfuzoare , robineti cu trei cai, tub prelungitor, fesi gipsate si vata subgips;
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie : Sonde diferite modele si marimi, truse de transfuzfuzie din material plastic, truse de perfuzie din material plastic, branule diferite modele si marimi, microperfuzoare , robineti cu trei cai, tub prelungitor, fesi gipsate si vata subgips;CANTITATILE PE FIECARE LOT SE REGASESC IN CAIETUL DE SARCINI SI ANEXA B.
II.1.6) CPV: 33194000-6 - Aparate si instrumente pentru transfuzie si pentru perfuzie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 534, 150 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare se regaseste in Anexa B privind loturile . Perioada de valabilitate este de 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor . Pentru situatia in care garantia de participare se va constitui in alta moneda , se va avea in vedere cursul euro afisat de BNR , valabil la data publicarii invitatiei de participare in SEAP .Garantia de participare se va constitui conform art.86 alin (1) din HG925/2006.Contul pentru constituirea garantiei de participare: RO64TREZ2315006XXX016691-Trezoreria Constanta . Pentru a beneficia cureducerea cu 50% a garantiei de participare se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca operatorul economic se incadreaza in categoria IMM . Dovada garantiei de participare se introduce in plic separat, marcat corespunzator , prezentata cel tarziu la data si ora limitastabilita pentru deschiderea ofertelor. Conform art. 278 ?1 autoritatea contractanta va retine suma de 1362, 5lei pentru lotul nr.16, 690 lei pentru lotul nr.17, 1140 lei pentru lotul nr.20, din garantia de participare in cazul in care CNSC va respinge contestatia ca nefondata.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006 si este in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului sau 2, 5 % pentru IMM; Garantia de buna executie se va constitui sub forma de scrisoare de garantie bancara , o polita emisa de o societate de asigurari sau retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest ultim caz , ofertantul are obligatia de a deschide un cont la unitatea trezoreriei statului din cadrul organului fiscal competent in adminstrea acestuia , cont disponibil distinct la dispozitia Autoritatii contractante conform HG 1045/2011 ; Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil deschis la Trezoreria statului nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadarea in dispozitiile art 180 din OUG nr 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare;Ofertantul va completa si prezenta in original formularul corespunzator din Sectiunea Formulare .Nota : In situatia in care ofertantul este IMM, acesta va prezenta documente in acest sens (daca este cazul).Dovezile privind calitatea de I.M.M. sunt necesare in vederea reducerii cu 50% a valorilor privind criteriile legate de garantia de participare, de cifra de afaceri si de garantia de buna executie ? avand in vedere prevederile art. 16, alin. 2 din Legea 346/2004 ? privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii ? modificata si actualizata.2Declaratie pe propria raspundere privind neincadarea in dispozitiile art 181 din OUG nr 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare ; Ofertantul va completa si prezenta in original formularul corespunzator din Sectiunea Formulare .3.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatiile exigibile neplatite in luna anterioara celei in care se depun ofertele .Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularului tip emis de organismele competente ;Documentul solicitat se va prezenta in oricare din formele : original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul.4 Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul local) din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatiile exigibile neplatite in luna anterioara celei in care se depun ofertele; Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularului tip emis de organismele competente . Documentul solicitat se va prezenta in oricare din formele : original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"5.Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificaului de participare la licitatii cu oferta independenta. Ofertantul va completa si prezenta in original formularul corespunzator din Sectiunea Formulare .6. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare. Persoanele cu functie de decizie privind organizarea, derularea si finalizarea procedurii prezente sunt : Manager - Dr. Danut Capatina., Director financiar-contabil - Ec. Androne Violeta, Director Medical : S.L Dr. Grasa Catalin ;Sef Serviciu Achizitii - Ec. Stanculescu Corneliu; Director Ingrijiri - As.Pr.Dipl.Asofiei Cristina, As. Sef UPU ?Neagu Irinasi Consilier Juridic- Chivu Dafina;Ofertantul va completa si prezenta in original formularul corespunzator din Sectiunea Formulare . 1.Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Documentul solicitat se vor prezenta : in oricare din formele : original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii , prezentarea in original /copie legalizata a acestui document pentru conformitate , in cazul in care acesta a fost prezentat initial in forma copie conform cu originalulAutorizatie de functionare eliberata de Ministerul Sanatatii - in copie certificata pentru conformitate cu originalul, conform prevederilor Legii 176/2000 cu normele metodologice aprobate prin Ordinul 1636/2004.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Mostre de produse.Mostrele se ambaleaza individual, se eticheteaza si se inscriptioneaza cuurmatoarele informatii : denumirea ofertantului, denumirea produsului ?mostre de : Sonde diferite modele si marimi, truse de transfuzfuzie din material plastic, truse de perfuzie din material plastic, branule diferite modele si marimi, microperfuzoare , robineti cu trei cai, tub prelungitor, fesi gipsate si vata subgips;( se va specifica pentru ce lot s-a depusoferta ) ;Prezentarea mostrelor este obligatorie. Mostrele se pot depunepana la data limita de depunere a ofertelor ., Declaratii de conformitate cu marcaj CE pentru fiecare produs ofertant in copie certificata cf cu originalul . Certificat de asigurare a calitatii conformSR EN ISO 9001 /2008 sau echivalent in copie certificata cf cu originalulPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.05.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.05.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.05.2013 13:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer