Achizitie publica - Achizitie : Tehnica de calcul si servicii de instalare si configurare
Detaliu pentru invitatia numarul 346835
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 346835/17.05.2013
Denumire contract: Achizitie : Tehnica de calcul si servicii de instalare si configurare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC COMPANIA LOCALA DE TERMOFICARE COLTERM SACod fiscal: RO 16063013, Adresa: STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Timisoara, Telefon: +40 0256308350, Fax: +40 0256430631
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Timisoara, Romania, cod postal: 300092, telefon: +40 0256308336, fax: +40 0256430631, persoana de contact: Directia Comerciala -B.Achizitii Produse
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: TR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Timisoara, Sala de sedinte et.I
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie : Tehnica de calcul si servicii de instalare si configurare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Tehnica de calcul si servicii de instalare si configurare.
II.1.6) CPV: 30233132-5 - Unitati de hard disk (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 297, 160 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare GP :5943 lei.Perioada de valabilitate a GP minim 60 zile de la data limita de depunere a ofertei.Mod de constituire aGP : a)printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate Bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in doc.de atrib., cu aplic. in mod corespunzatora prev. art 86 alin (2)-(3) si art.87 din HG nr 925/2006 actualiz. si art. 278 ยน aliniat (1) din OUG nr 34/2006 actualizat. In masura in care CNSC respinge contestatia autoritatea contactanta va retine contestatorului din GP suma de 2971, 60 lei.b) ordin de plata, cont RO77 RNCB 0249 0098 6563 0001 ? BCR Timisoara, pentru SC C L T COLTERM SA Timisoara, cu conditia confirm. acestuia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor, depus la Biroul Financiar, C L T COLTERM SA din str. Episcop J.Lonovici, nr.4.c)fila CEC, cu conditia confirmarii acesteia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor, depusa la B Financiar, C L T COLTERM SA din str. Episcop J.Lonovici, nr.4.Daca operatorul economic participant la procedura este IMM si doreste sa beneficieze de reduceri conform Legii nr346/2004, actualizata, va prezenta si actul doveditor conform art.7 din Legea nr.346/2004, actualizata, respectiv Formularul ?Decl. privind incadrarea intreprind. in categoria intreprind. mici si mijlocii?? Anexa 1 la L.nr.346/2004 act.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii GP vor fi respinse la deschidere.In cazul in care ofertantul a constituit GP in calitate de IMM ( 50%din valoarea garantiei de participare) si nu face dovada ca este IMM conform aliniatului precedent, oferta va fi respinsa la deschidere.In cazul asocierii de operatori economici care sunt IMM-uri, dovada ca sunt IMM-uri se va prezenta de fiecare operator economic.Echivalenta pentru o GP depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1.Declaratie priv. neincadrarea in sit. prev. la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Formular nr.12.Cerinta 2.Declaratie priv. neincadrarea in sit.prev.la art.181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Formular nr.13.Cerinta 3.Declaratie priv. calitatea de participant la procedura, Formular nr.17Cerinta 4 Certif. de participare la licitatie cu oferta independenta, in temeiul Ordinului nr 314/2010 , Formular CER formular 18Cerinta 5.Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006, cu modif. si complet.ulterioare, Formular nr.14.Incadrarea intr-una din situatiile prev.la art. 69 ^1 din OUG 34/2006 modif. si complet., duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura. In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul AC in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Director General ing.Pampu Petrica, Director Economic ec.Buciu Ionel, Director Comercial Mircea Cristian, ing.Cucu Ioan, cj.Crisenescu Claudia, cj.Ciobotea Daniel, ing.Ruset Ivantie, ing Radu Catanet, ing.Marta Verginia, ing.Mihaita Adelheid, teh. Meszaros Aurelia, ing.Florea Alexandra .Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritatiadministrative sau judecatoresti sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Cerinta nr.1Persoane juridice romaneSe va prezenta Certificatul constatator emis de ORC (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"), din care sa rezulte informatiile reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.Comisia de evaluare va solicita ofertantului clasat pe primul loc inainte de incheierea raportului procedurii de atribuire sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a prezentat acest document in copie conform cu originalul.Persoane juridice straine.Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit, in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" insotite de traducerea autorizata in limba romana.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerinta se demonstreaza de fiecare membru al grupului, prezentandu-se in acest sens documentele solicitate.Codul CAEN din certificatul constatator al fiecarui operator economic din grup trebuie sa aibe corespondent pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1: Declaratie privind informatii generale, inclusiv cifra de afaceri globala (Formular B2) Cerinta minima: Media cifrei de afaceri globale intr-o perioada anterioara care vizeaza activitatea din ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu :550.000 lei . Daca operatorul economic participant la procedura este IMM si doreste sa beneficieze de reducerea privind cuantumul cifrei de afaceri conform Legii nr. 346/2004 actualizata, va prezenta si actul doveditor conf art.7 din Legea nr.346/2004 actualizata, respectiv Formularul ?Declaratie privind incadrarea intrepreprinderilor in categoria IMM?Anexa 1 la Legea nr.346/2004 actualizata.Asocierea formata exclusiv din operatori economici incadratati in categoria IMM, care depun oferta comuna, beneficiaza de reducerea cuantumului cifrei de afaceri conform Legii nr.346/2004.Daca ofertantul beneficiaza de sustinere financiara va completa Formularul 1SPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1: Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati din care sa rezulte ca a furnizat , instalat si configurat produse similare (obligatoriu cu suport remote prin call-center propriu) prin cel putin 1 contract, maxim 3 contracte a carui /caror valoare cumulata a fost de minim 297160 lei insotita de certificate/ documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau client beneficiar sau in cazul in care beneficiarul este un client privat din partea caruia nu este posibila obtinerea unei confirmari a livrarii de produse, se accepta o declaratie din partea operatorului, Cerinta nr.2: Informatii referitoare la personalul calificat Cerinta nr 1: Se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, certificatul emis de un organism national sau international de certificare, privind implementarea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001:2008, sau echivalent, pentru ofertant, pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit., Furnizorul trebuie sa fie certificat SR EN ISO 27001 Sistemul de Management al Informatiei sau echivalent si sa aiba implementat ISO/IEC 20000 Managementul Serviciilor ITPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.05.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.05.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 16.05.2013 07:54