Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE UTILAJ MULTIFUNCTIONAL


Detaliu pentru invitatia numarul 327124
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA PREDESTI (Primaria Predesti, Jud.Dolj)
Numar invitatie: 327124/18.05.2012
Denumire contract: ACHIZITIEUTILAJMULTIFUNCTIONAL
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA PREDESTI (Primaria Predesti, Jud.Dolj)Cod fiscal: 4554041, Adresa: Primaria Predesti, Dolj, sat Predesti nr. 40, Predesti, Telefon: 0251454183, Fax: 0251454183
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Predesti, com. Predesti, sat Predesti, stradaPrincipala, nr. 40, jud. Dolj, Predesti, Romania, cod postal: 207475, telefon: +40 251454183, fax: +40 251454183, persoana de contact: Costica Simionescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Predesti, com. Predesti, sat Predesti, stradaPrincipala, nr. 40, jud. Dolj,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratiepublica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIEUTILAJMULTIFUNCTIONAL
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitiaunuiutilajmultifunctionalpentruintretinerepasuni -nou
II.1.6) CPV: 43210000-8 - Utilaje pentru terasamente (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 330, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
3.300LEIPerioadade valabilitateagarantieipentruparticipare: 90deziledeladatalimitadedepunereaofertelor.Garantiadeparticiparetrebuie safieirevocabilasisepoateconstituiprin: - prinviramentbancarincontulsauprintr-uninstrument degarantareemisinconditiilelegiideosocietatebancara orideosocietatedeasigurari, carese prezintainorginal, in cuantumulsipentruperioadaprevazutaindocumentatiadeatribuire;
- lichiditatidepuselacasieriaPrimarieiPredesti, jud. Dolj.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratieeligibilitate -F12A;1.Persoanejuridiceromane- Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidatgeneral)- Certificat de taxe si impozite locale (ptr sediul central al ofertantului)Trebuie sa se prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, potrivit art. 9 din Ordinul 509/2011 al presedintelui ANRMAP.Documentele vor fi prezentate in original , copie legalizatasaucopielizibilacumentiunea"conformcuoriginalul", cf.art.5 dinordinul ANRMAP 509/2011, semnatasistampilata.2. Persoane juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea exigibilitatii - eliberatede autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca situatia obligatiilor de plata a impozitelor, taxelorsi contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitatede autoritatea contractanta.Documentele vor fi prezentatein original sau copie legalizata, la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederileart. 182 din OUG nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata, la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata in limba romana.In cazul in care operatorul economic nu prezinta certificatele in original sau copii legalizate, insotite de traducerile autorizate si legalizate in limba romana sau prezinta datorii, oferta este exclusa de la procedura pentru atribuirea contractului.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, din O U G nr. 34/2006, conform formularelor 12A si 12B, ofertatul va prezenta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele vor fi prezentatein original sau copie legalizata, la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata in limba romana.In cazul ofertei comune, prezentareacertificatelor (documentelor) de mai sus este obligatorie pentru fiecare asociat.Decl.pepropriaraspunderepriv. neacadr.inprev.art.69^1dinOUG 34/ 2006.In vedereacompletariiacesteideclaratii, precizamcapersoanele cufunctiededeciziedincdrulAutoritatiicontractantesunt: SerbanFloria -primar, SimionescuCostica - secretar, Altepersoane : GrigoreCamelia, SaracinMaria, CirstoiuFirica, Iordan Stancu, CiausuConstantin;Decl.priv. neancadr. inprev. art.181 -F12B ;Certif. constatatoareprivindindeplinireaobligatiilorexigibiledeplata;Certificatdeparticipare lalicitatiecuoferaindependenta -F13. Pentrupersoane juridiceromane: 1. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, care sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice, care le includ si pe cele ce fac obiectulprezentei achizitii, cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei.Certificatul constatator se va prezenta in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Pentru persoane fizice romane2.Copie a documentului care atesta ca ofertantul poate sa desfasoare in conformitate cu prevederile legale in vigoare activitatile ce cuprind si obiectul prezentei proceduri.Copia trebuie certificata de ofertant cu mentiunea ?Conform cu originalul?, semnata si stampilata.*Daca ofertantul a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic, va fi exclus din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica, potrivit art. 181(a) din OUG 34/2006.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art.176 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte-inclusiv, diverse valori, cantitati sau altele asemenea. In cazul in care uzeaza de acest drept prevazut la art.11, alin.(4) din HGR nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare.Documentele edificatoare trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DOCUMENTATIA ESTE DISPONIBILA PRIN INTERMEDIUL OPERATORULUI SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.05.2012 16:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer