Achizitie publica - Achizitie utilaj multifunctional
Detaliu pentru invitatia numarul 322701
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322701/26.03.2012
Denumire contract: Achizitieutilaj multifunctional
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA JEGALIACod fiscal: 3796756, Adresa: Judetul Calarasi, Comuna Jegalia, Jegalia, Telefon: 0242/342021, Fax: 0242/342138
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Judetul Calarasi, Comuna Jegalia, Jegalia, Romania, cod postal: 917145, telefon: +4 0242/342021, fax: +4 0242/342138, persoana de contact: ANETA NITU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Judetul Calarasi, Comuna Jegalia - Primaria Jegalia
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitieutilaj multifunctional
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitieutilaj multifunctional ? conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 43300000-6 - Masini si echipament de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 145, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
garantia de participoare - 2.000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 60 de zile de la data limita de depunere ofertelor. In cazul depunerii unei contestatii, in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului o suma calculata in conformitate cu prevederile art.278, index 1, alin.1), lit.(b), din O.U.G 34/2006, din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a achizitiei
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie priv. eligib. - Declaratie priv.neincadrarea in prev. art. 181. Certificatul privind particip. cu oferta indep. Declaratie priv. calit. de particip. la procedura Declaratie priv. inexistenta conflictului de interese. Certificat de atestare fiscala eliberat de Dir. Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrative teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Declaratie potrivit art. 691 din OUG 34/2006 - PERSOANELE DE DECIZIE CU PRIVIRE LA ORGANIZAREA, DERULAREA SI FINALIZAREA PROCEDURII SUNT: Nitu Aneta- primar, Neagu Anton - Viceprimar, Radu Nelu - Secretar, Radu Nina - Inspector achizitii. Certificat constatator emis de ORC de pe langa Trib. de la sediul op.ec. Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta dpdv profesional conform prevederilor legale din tara in care ofertantul este rezident. In etapa evaluarii ofertelor se va solicita ofertantului de pe primul loc certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: bilant contabil la 31.12.2011cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani- minim 200.000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani a caror valoare 125.000 LEIexperienta similararesurse tehnice certificarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001/2008 sau echivalente
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.04.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.03.2012 08:49