Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE UTILAJE DE SALUBRIZARE, Autoritatea contractanta: Serviciul de Gospodarie Comunala si Locativa RA


Detaliu pentru invitatia numarul 342855
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Serviciul de Gospodarie Comunala si Locativa RA
Numar invitatie: 342855/19.02.2013
Denumire contract: ACHIZITIEUTILAJE DE SALUBRIZARE, Autoritatea contractanta: Serviciul de Gospodarie Comunala si Locativa RA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialServiciul de Gospodarie Comunala si Locativa RACod fiscal: RO2221040, Adresa: Viseu de Sus, Viseu de Sus, Telefon: +40 262354266, Fax: +40 262354266
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Viseu de Sus, Romania, str. Republicii, nr.5 , cod postal: 435700, telefon: +40 262354266, fax: +40 262354266, persoana de contact: Ioan Andreica
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Viseu de Sus, Romania, str. Republicii, nr.5 , cod postal: 435700
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Salubrizare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIEUTILAJE DE SALUBRIZARE, Autoritatea contractanta: Serviciul de Gospodarie Comunala si Locativa RA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Serviciul de Gospodarie Comunala si Locativa RA achizitioneaza utilaje necesarea salubrizariidin Orasul Viseu de Susin conformitate cu cerintele prezentate in cadrul Caietului de Sarcini, dupa cum urmeaza: Autospeciala gunoiera echipata cu dispozitiv de ridicareeurocontainere si pubele, Autospeciala gunoiera, Autospeciala transport containere, Autospeciala gunoiera compactare prin transatie echipata cu dispozitiv de ridicare europubele si eurocontainere, Sararita pentru material antiderapant, Plug de zapada, Eurocontainere, Containere.
II.1.6) CPV: 34144510-6 - Vehicule pentru transportul deseurilor menajere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 220, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participareLot I: 3.500 Lei, Lot II: 750Lei.Perioada de valabilitate 90 zile, aceasta se va raporta la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: 1. prin virament bancar in contul autoritatii contractante RO35TREZ4415004XXX000025, Trezoreria Viseu de Sus; 2.printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. In caz de virament bancar, confirmarea se face prin extras de cont al AC la data deschiderii ofertelor.Documentul de garantie de participare va fi prezentat in limba romana sau traducere legalizata, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. In cazul unei asocieri, documentul de garantie de participare va fi emis pentru si in numele Liderului Asocierii.In cazul formularii unei contestatii si respingerii acesteia de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare o suma calculata conform prevederilor art. 278^1 alin. (1) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantii care se prezinta la procedura de achizitie in calitate de IMM, in conformitate cu Legea 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare, vor prezenta dovada constituirii garantiei de participare in cuantum de 50% din valoarea integrala a acesteia, insotita de Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Nota: a)G.P.trebuie sa fie irevocabila. In orice situatie, G.P.trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor ? in sedinta de deschidere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% din val. contractului fara TVA.Perioada de valab: durata contractului.Mod de constituire: instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara sau de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului un cont de disponibil distinct la disp.autor.contractante.Suma initiala care se depune in contul de disponibil este de minim de 0, 5% din pretul contractului.Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta va alimenta contul prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite pana la concurenta sumei stabilite drept garantie.Din cont pot fi dispuse plati atat de catre contractant, cu avizul scris al autoritatii contractante, cat si de Trezorerie la solicitarea scrisa a autoritatii contractante in favoarea careia este constituita garantia.Contul este purtator de dobanda in favoarea contractantului.La semnarea contractului se va conveni modul de constituire a garantiei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Fiecare dintre documentele mentionate mai jos va fi prezentat ca document original sau copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic. Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele din aceasta sectiune.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare..Cerinta minima: Se completeaza si se prezintaFormularul 3A? Declaratie privind eligibilitatea conf Art. 180;Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta minima: Se completeaza si se prezinta Formularul 3B - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 ;Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul Confirmarea platii obligatiilor la bugetul de stat.Cerinta minima: prezentarea in original, copie legalizata, sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul? semnata de catre reprezentantul legal a unui Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei care se depun ofertele - formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident.Confirmarea platii taxelor si impozitelor la bugetul local.Cerinta minima: prezentarea in original, copie legalizata, sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul? semnata de catre reprezentantul legal a unui Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei care se depun ofertele - formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezidentEvitarea conflictului de intereseDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare. Acesta declarative se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul. In sensul prevederilor art. 69^1 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Andreica Ioan- sef serviciu, Mandric Stefan-contabil, Membrii comisiei: Andreica Adriana, Tomoiaga Anca, Czikale Vasile, Balaianu Bogdan, Brendea Todora;Barany Oliver, Pop Diana - Membrii de rezerva a comisieiCerinta minima: Se completeaza si se prezinta Formularul 2B ? Declaratie Conform Art 69^1 din OUG 34 / 2006 actualizata.Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la Procedura (datata, semnata si parafata).Cerinta minima: Se completeaza si se prezintaFormularul 3C ? Declaratia privind calitatea de participant la procedura .Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (datat, semnat si parafat), completat in conformitate cu Ordinul nr. 314 din 12 octombrie 2010 al Presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice.Cerinta minima: Se completeaza si se prezintaFormularul 2A ? Certificat de participare la procedura cu oferta independenta. Persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Cerinta minima: Prezentarea in original, copie legalizata, sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul? semnata de catre reprezentantul legal a Certificatului constatator emis de ONRC. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest document.Persoane fizice romane: Cerinta minima: Prezentarea in original, copie legalizata, sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul? semnata de catre reprezentantul legal a unui document cum ar fi: Autorizatie de functionare, Certificat de inregistrare / altele echivalentePersoane juridice/fizice straineCerinta minima: Prezentarea in original, copie legalizata, sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul? semnata de catre reprezentantul legal, a unor documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident. Documentelor prezentate li se vor alatura traducerile autorizate ale acestora in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri globale pe ultimii 3 ani, respectiv 2010, 2011 si 2012 (pentru fiecare lot). Convertirea in lei si euro, pentru ofertantii romani si straini se va realiza la cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR, dupa cum urmeaza: anul 2010 :1 euro=4, 2099 lei; anul 2011:1euro=4, 2379 lei. anul 2012 1euro=4, 5339 lei.Cifra medie de afaceri minima/cel putin pentru Lot 1:364.000 leiCifra medie de afaceri minima/cel putinpentru Lot 2:76.000 leiIn cazul unei asocieri cerinta va putea fi indeplinita si prin cumul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1 Experienta similara. Furnizarea in ultimii 3 ani, calculati pana la data limita de depunere a ofertelor, a unor produse similare. Pentru fiecare lot se prezinta Formularul 3D ? Declaratie privind lista principalelor furnizari de produse in ultimii 3 ani , Anexa la Formuarul 3D si Forumularul Experienta similara 3E, Centralizatorul pentru Experienta similara -Formular 3F, acestea pot fi insotite de certificari/document care sa confirme furnizarareade produse cu o valoare cumulata de : pt. Lotul 1 in valoare de minim/cel putin 182.000 lei si pentru lot 2 in valoare minim /cel putin 38.000. Convertirea in lei/euro, pentru ofertantii romani si straini se va realiza la cursul mediu anual lei/valuta al BNR: ; 2010 1euro=4, 2099 lei; 2011:1 euro=4, 2379 , anul 2012 1euro=4, 5339 lei., Cerinta nr.2 Informatii privind asociatii (pentru fiecare lot)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.03.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.03.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.02.2013 10:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer